رئیس جدید کمیته فرعی شکلک های UNICODE از شکلک های متنوع تر و گسترده تر حمایت می کند

[ad_1] از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی جنیفر دانیل ، هنرمن

توسط HONARENEWS در 9 خرداد 1400
[ad_1]

از پیسانا فراری - سفیر cApStAn در دهکده جهانی

جنیفر دانیل ، هنرمند ، طراح و مدیر هنری آمریکایی اولین زنی است که ریاست کمیته فرعی شکلک های کنسرسیوم Unicode ، دروازه رسمی ایموجی های جدید را بر عهده دارد. امروز ، بیشتر ارتباطات آنلاین ماست شماره گیری شده: ایمیل ها ، پیام های متنی ، فیس بوک ، توییتر ... و حدود 10 میلیارد ایموجی هر روز معرفی می شود. دانیل می گوید ، اما نوشتن هیچ حالت چهره ای ندارد ، نه لحنی دارد ، نه تفاوت های ظریف دارد و این شکلک ها می آیند. آنها همدلی و ارتباط ایجاد می کنند. دانیل طرفدار ایموجی های فراگیرتر و متفکرانه است و در ایجاد بسیاری از جمله جنسیت (خانم سانتا کلاوس ، زن در لباس مجلسی ، مرد در حجاب و دیگران) کمک کرده است. علیرغم انتشار این و دیگر شکلک های جدید و جامع تر توسط Unicode در چند سال گذشته ، طبق مطالعه سال 2020 Adobe در مورد 7000 کاربر مکرر شکلک در هفت کشور (ایالات متحده ، انگلستان ، آلمان ، فرانسه ، ژاپن ، استرالیا و کره جنوبی) ) ، 83٪ پاسخ دهندگان تمایل به نمایندگی فراگیر داشتند. به ویژه ، پاسخ دهندگان گفتند که فرصت های بیشتری برای برقراری ارتباط با مسائل مهم شخصی ، مانند سنگهای فرهنگی محلی ، هویت جنسی / جنسی ، و طیف وسیعی از توانایی های مصرف کننده مورد نیاز است.

بهبود نمایندگی و ارتباط جهانی

بهبود عملکرد در طراحی شکلک ها اقدامی نجیبانه است و البته راه آن نیز با انتشار هرچه بیشتر شکلک ها است. در مصاحبه اخیر برای بررسی فناوری MIT، دانیل چگونگی برنامه ریزی خود برای این کار را توضیح داد: تحقیقات گسترده ، اسناد استراتژیک ، باز کردن نظرات عمومی ، مشاوره با کارشناسان در این زمینه ("من برای تهیه یک کیت ایموجی روی درست است ، یا یک جراح قلب و عروق است تا بتوانیم آناتومی قلب رو به پایین را داشته باشیم ") ، تعریف چه و چگونگی" ایموجی "و تجربه استفاده از ایموجی. وی همچنین قصد دارد شکلک هایی را خلق کند که مفاهیم انتزاعی جهانی را بیان کنند و دارای معانی مختلف باشند. او می گوید: "ما می خواهیم شکلک ها مفید و انعطاف پذیر باشند و قابلیت استفاده مجدد در بالای ذهن من است." به نظر می رسد شکلک های جدید زیادی در حال آمدن است (در حال حاضر هر سال حدود 70 مورد توسط یونیکد تأیید می شود). خط را کجا رسم کردی؟ چند شکلک بیش از حد ایموجی است؟

آیا ایموجی ها از قصد اصلی خود منحرف می شوند؟

یان بوگوست ، نویسنده ، طراح بازی و استاد مشهور در انستیتوی فناوری جورجیا هشدار می دهد که هر چقدر شکلک دیگر نیز اضافه شود ، هرگز ارائه طیف کاملی از تجربه انسانی امکان پذیر نخواهد بود. ما اضافه می کنیم ، هرگز رضایت همه امکان پذیر نخواهد بود.

بوگوست همچنین می گوید که افزایش انتخاب بر انعطاف پذیری هر نماد در جایگزینی چیزی بزرگتر تأثیر می گذارد. این خطر تضعیف نقش ایموجی به عنوان "زبان ایدئوگرافیک" را به وجود می آورد ، حتی اگر به دنبال گنجاندن روشن باشد. شیگتاکا کوریتا ، طراح ژاپنی که ایجاد اولین مجموعه 176 شکلک در سال 1999 به او اعتبار داده می شود ، می گوید که او مجموعه ای از شکلک های خود را به عنوان ایده الگویی برای ارائه ایده های گسترده ارائه داده است و ممکن است ایموجی های مدرن از این اصل اساسی منحرف شده باشند. از نظر سنتی ، به عنوان مثال ، یک شکلک شکل ، که یک لیوان شراب را نشان می دهد ، کافی است - نیازی به گزینه های رنگی نخواهد بود. درعوض ، شکلک ها تخصصی تر می شوند. در مورد آینده چطور؟

آیا شکلک ها یک مد زودگذر هستند؟جامعه ناپایدار است و همیشه با وقایع اجتماعی و جنبش های جهانی سازگار است ، بنابراین بعید است که افزودن شکلک های جدید متوقف شود مگر اینکه استاندارد جدیدی تصویب شود یا ایموجی ها بی ربط شوند. آیا این ممکن است؟ GenZers اخیراً اعلام کرد که شکلک های Tears of Joy دیگر جالب نیستند. () این یک ایموجی محبوب است که در لیست پرمخاطب ترین Emojipedia در سال 2020 در توییتر قرار دارد و حتی در سال 2015 توسط واژه نامه انگلیسی آکسفورد به عنوان "کلمه سال" انتخاب شد. یک شکلک مشابه به نام "غلتیدن روی خنده روی زمین" (

) نیز دیگر مد نیست. (شکلک های LOL یا LMAO یا جمجمه به عنوان جایگزین هر دو موجود است). Emojipedia اخیراً یک پست وبلاگ ارسال کرد و نوشت: "به خوبی در TikTok شناخته شده است که ایموجی های گریه دار در حال خندیدن هستند." با توجه به نسل های قدیمی چه کسی می داند ، با گذشت زمان ، مردم می توانند به کارهای دیگر بپردازند و اجازه دهند emoji یا emoji چیز جدیدی شود. ما با علاقه توسعه در این زمینه را دنبال خواهیم کرد.

پانویسها و منابع *

بعنوان مثال ، بعضی از جوامع از طریق ایموجی های تأیید شده توسط یونیکد احساس "نمایندگی" کافی نمی کنند و امور را به دست خودشان گرفته اند. این کار با فنلاند آغاز شد ، وزارت خارجه آن مجموعه ای از 56 شکلک با مضمون کشور را در سال 2015 منتشر کرد. در آفریقا ، OPlair Grebet 21 ساله از ساحل عاج بیش از 350 شکلک برای بارگیری با منابع فرهنگی آفریقای غربی ایجاد کرده است . اگر سایر کشورها یا جوامع از این الگو پیروی کنند چه؟

منابع"زنی که تصمیم خواهد گرفت از کدام شکلک استفاده کند" ، تانیا باسو ،بررسی فناوری MIT

، 11 مه 2021 "نشان دادن قدرت شکلک ها" ،اخبار CBS

، 9 مه 2021 "برای ایجاد آینده ای گسترده تر برای ایموجی ها چه کاری لازم است؟" ، پل هانت ،Adobe Blog

، 15 آوریل 2021 جنیفر دانیل Podkapa برای podkapa ،

که در آن دانیل روند طراحی ایموجی آینده را تجزیه و تحلیل می کند همچنین ببینید

سایر پست های وبلاگ شکلک های ما

پرداختن به موضوعات بین فرهنگی در "ترجمه" شکلک

چگونه emoji به روشی اصلی برای دید آنلاین در جوامع مختلف تبدیل شده است

درباره نحوه شکل گیری شکلک به طور فزاینده ای در ارتباطات سیاسی

"Emoji عالی هستند و / یا جهان را نابود خواهند کرد"

روندهای جدید استفاده از ایموجی ها نقش احتمالی آینده آنها به عنوان "زبان جهانی" را زیر سوال می برد

Emojis ، "زبان در حال توسعه"؟
[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن