روش های پرداخت آنلاین در هلند

[ad_1] روش پرداختسیn هلند: مرور اولاً ، با توجه به روش های پرداخت در هلند ، می توان گفت که یک روش ایده آل

توسط HONARENEWS در 18 دی 1399
[ad_1]

روش پرداختسیn هلند: مرور

اولاً ، با توجه به روش های پرداخت در هلند ، می توان گفت که یک روش ایده آل پرداخت هنوز وجود ندارد. این کشور کوچک در اروپا با داشتن تنوع زیاد و لیست روش های پرداخت ، نقش بزرگی را ایفا می کند. اگر به فکر گسترش کار خود در هلند هستید ، این مقاله مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همه چیز ، از روشهای پرداخت هلندی گرفته تا برخی از بینش در مورد ابزارهای پرداخت آنلاین این کشور ، به مطالعه ادامه دهید.

در هلند ، تجارت الکترونیکی به عنوان یک صنعت با رشد 13 درصدی در مقایسه با سال قبل به سرعت در حال رشد است. این افزایش در مورد همه محصولات اعمال می شود ، که نشان می دهد مصرف کنندگان برای دسترسی به اینترنت برای همه نیازهای خرده فروشی احساس راحتی بیشتری دارند ، که به طور کلی نیاز به روش های پرداخت تجارت الکترونیکی را افزایش می دهد. با این حساب ، این امر همچنین نشان می دهد که اعتماد مردم هلند به مارک های خارجی کمتر از برندهای داخلی است. این بدان معنی است که هرکسی که می خواهد وارد بازار هلند شود باید مراقب باشد. بنابراین ورود به بازار هلند مستلزم آن است که صاحبان مشاغل از انواع روش های پرداخت در کشور و همچنین بهترین روش های پرداخت آنلاین که مصرف کنندگان به آنها اعتماد دارند ، مطلع شوند.

علاوه بر این ، مطالعات نشان می دهد که زایمان در هلند بسیار مهم است. مصرف کنندگان انتظار دارند بسته های خود را در تاریخ پیش بینی شده دریافت کنند و علاقه ای به مکان های وانت ندارند. نمونه ما در اینجا است: برای هلند ، پرداخت فوری در اینجا تنها عامل مهم نیست ، همانطور که قبلاً شنیده اید ، اما سهولت تحویل و استفاده از روش های پرداخت محلی و مختلف شما را به موفقیت می رساند.

ترجیحات پرداخت هلندی

قبل از اینکه ما به عمق آمار پرداخت در هلند بپردازیم ، اگر قصد فعالیت در این کشور را دارید یک کار مهم دیگر باید انجام شود: در مقایسه با نسخه های انگلیسی ، وب سایت هایی که گزینه های هلندی را ارائه می دهند رمز موفقیت هستند. ما به شما گفتیم که مکان اصلی اینجا در این سرزمین است. اضافه شدن اخیر به این اطلاعات ممکن است این واقعیت باشد که 87٪ از مردم هلند از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند و گزینه های پرداخت تلفن همراه هلندی در حال افزایش است. این بدان معنی است که اگر همه کارها را انجام می دهید ، لطفا فراموش نکنید که کار بر روی برنامه خود را شروع کنید!

همانطور که مشخص است ، یکی از محبوب ترین روش های پرداخت در هلند iDeal است. این یک روش پرداخت انتقال بانکی است که به مشتریان امکان می دهد با یکی از اصلی ترین گروه های بانکی هلند پرداخت کنند. این نوع انتقال بانکی توسط 50٪ از مردم ترجیح داده می شود و فقط 30٪ از آنها با کارتهای اعتباری دنبال می شوند. آنها بسیار عقب هستند ، اینها کارتهای اعتباری هستند که 8٪ از جمعیت را در خود جای داده اند. نقل و انتقالات بانکی در حال حاضر بر بازار حاکم است ، اما کارت ها و کیف پول های الکترونیکی نیز در حال افزایش چشمگیر هستند. در مورد 2021 ، در اینجا بهترین سیستم پرداخت هلندی وجود دارد:

  • حواله بانکی: 58٪
  • کیف پول دیجیتال:
  • کارتها: 20٪

  1. پیش بینی می شود پرداخت های آنلاین کارت به ارزش 3.6 میلیارد یورو تا سال 2021 با 29.2٪ رشد همراه باشد.
  2. انتظار می رود معاملات کیف پول الکترونیکی در میان نرخ رشد پیچیده سالانه تا سال 2021 ، 23.5 درصد رشد کند.
  3. PayPal رایج ترین روش پرداخت آنلاین در گزینه های eWallet است. با توجه به در دسترس بودن در سراسر جهان ، روش پرداخت با Paypal باید توسط تمام صاحبان مشاغل در نظر گرفته شود.

وضعیت محبوب ترین آنلاین چگونه است روش های پرداخت در هلند؟

هلند به عنوان یک کشور کاملاً کوچک است. با این حال ، این به معنای قدرتمند نبودن آن نیست. ارزش آن برای تجارت الکترونیکی در حال حاضر حدود 17 میلیارد دلار تخمین زده شده است. به طور قابل توجهی کمتر از برخی از کشورهای بزرگ اروپا است. با این حال ، تولید ناخالص داخلی سرانه بسیار بالا است و با برخی از بزرگترین کشورها با کمی بیش از 49000 دلار همخوانی دارد. این یعنی چی؟ اینکه حتی اگر آنها یک کشور کوچک باشند ، مردم به اندازه کافی پول تولید می کنند تا هزینه کنند و بنابراین از نظر نسبت بازار تجارت الکترونیکی به سرانه تولید ناخالص داخلی بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر در اروپا کار می کنند. روش های پرداخت آنلاین برای مشاغل کوچک در حال افزایش است و در صورت تمایل به ارائه فرصت های متنوع به مشتریان خود ، روش های جایگزین پرداخت در هلند نیز باید اتخاذ شود.

لیست روش های پرداخت در هلند

پرداخت ایده آل در هلند

ایده آل

  • متداول ترین روش پرداخت در هلند.
  • پرداخت ها در وسط بانک خود مشتری انجام می شود.
  • نیازی به ثبت نام نیست اگر بانک مشتری شرکت کند ، می توان مستقیماً از آن استفاده کرد.

درگاه پرداخت هلندی

بنق

  • "نئوبانک" نیز نامیده می شود.
  • شفافیت ارزیابی می شود.
  • یک مارک محلی که به مشتریان پیشنهاد می دهد تا تصمیم بگیرند که در کجا پول آنها سرمایه گذاری شود.

درگاه پرداخت هلندی

کلارنا

  • هویت تجاری جدید SoftorBank.
  • یکی از اصلی ترین سیستم های پرداخت هلندی.
  • اجباری برای مشاغل فعال در بخش تجارت الکترونیکی.

روش های پرداخت روش های پرداخت آنلاین در هلند

ویزا / مسترکارت / آمریکن اکسپرس / کشف

  • کارت های اعتباری رایج ترین روش خرید برای خرید آنلاین در کشور است.
  • شرکت های جهانی مانند Visa ، Mastercard ، AmEx و Discover خرید آنلاین و آفلاین را امکان پذیر می کنند.

آنچه Protranslate می تواند برای شما انجام دهد

Protranslate یک بستر ترجمه آنلاین برای تمام نیازهای شما است. خواه می خواهید تجارت خود را گسترش داده و رشد دهید ، یا افراد فقط به یک کار ترجمه نیاز دارند. یکی از بزرگترین چیزها؟ استفاده از Protranslate آسان است. هنگام مراجعه به Protranslate.net ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید ، درخواست ترجمه خود را بارگذاری کنید و یک تیم از زبان شناسان واجد شرایط مطمئن می شوند که ترجمه شما در اسرع وقت انجام می شود. بیش از 70 زبان ارائه می دهد و شامل تیمی متشکل از بیش از 1000 مترجم و ویراستار باتجربه است. خدماتی از جمله محلی سازی ، ترجمه ، محتوا ، سئو و حتی مشاوره برای رشد کسب و کار شما.

علاوه بر این ، Protranslate فراتر از یک سرویس ارائه می دهد ، بلکه مشارکتی برای هدایت شما در رسیدن به اهدافی است که انجام می دهید و مطمئن شوید که به آنها می رسید تا در بالای بازی خود باقی بمانند. بدانید که پشت سر شما گروهی از افراد باتجربه واجد شرایط قرار دارند. و بهترین قسمت؟ Protranslate پرداخت را تا حد ممکن آسان می کند ، بنابراین در هر کجای دنیا که باشید ، می توانید پروژه های ترجمه خود را به راحتی تکمیل و هزینه کنید. با گزینه های پرداخت آنلاین سنتی و جایگزین ، از جمله همه موارد از Paypal ، نقل و انتقالات بانکی ، پرداخت کارت اعتباری / بدهی و موارد دیگر. بنابراین یک روز دیگر صبر نکنید ، امروز به Protranslate مراجعه کنید.

روش های پرداخت آنلاین در هلند


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
Copyright ©2024 Power By: honarenews.ir