شیمی حرف آخر

امروز می خواهیم در مورد شیمی کلمه آخر توضیح مختصری به شما بدهیم.در دو گروه آزمایشی علوم تجربی و ریاضیات ، شیمی

توسط HONARENEWS در 16 آبان 1399

امروز می خواهیم در مورد شیمی کلمه آخر توضیح مختصری به شما بدهیم.

در دو گروه آزمایشی علوم تجربی و ریاضیات ، شیمی یک دوره عمومی با ضرایب مختلف است.

ضریب این دوره در رشته تجربی 9 و در ریاضیات 6 است.

شیمی ترکیبی از حافظه ، مفاهیم و محاسبات است ، بنابراین شیمی باید متفاوت از سایر دروس مطالعه شود.

تجزیه و تحلیل کنکور در سال های اخیر نشان داده است که شیمی در سال های اخیر در حال رشد است و هر ساله پیچیده تر و مفهومی می شود. علاوه بر این ، اطلاعات بیشتری در مورد مفاهیم و مشکلات در حافظه ظاهر می شود ، بنابراین می توان گفت که این مشکل 50٪ است.

از آنجا که شیمی بخشی از برنامه درسی است ، به دو قسمت تقسیم می شود: 1. محاسبات 2. مفهوم حافظه. معنای مقاله مشاهده و تکرار است.

نامزدهای برجسته در گروه ریاضی و فیزیک تجربی

بیایید نگاهی به اطلاعات پاسخ متقاضیان کنکور شماره 97 در رشته شیمی بیندازیم:

97،518،984 نفر از گروه آزمایشی و 134،058 نفر از گروه ریاضیات در آزمون ورودی شرکت کردند.

از این تعداد ، حدود 43٪ از ریاضیدانان داوطلب و 33٪ از داوطلبان شیمی تجربی ، درصد منفی دریافت کرده اند.

بعلاوه ، فقط 1٪ داوطلبان در هر دو منطقه توانستند بیش از 50٪ را جذب کنند ، یعنی در پاسخ به نیمی از کاهو.

آخرین آمار مربوط به 100 مسابقه است و فقط 1 نفر در گروه ریاضیات و هیچ گروه آزمایشی نمی تواند به 100٪ برسد.

مقایسه کنید اگر به همه سوالات شیمی پاسخ نداده باشید ، چند درصد از شرکت کنندگان را قبول می کنید؟

اگر به نیمی از سوالات پاسخ دهید ، یکی از 1٪ شرکت کنندگان در رشته خود خواهید بود ، به این معنی که در بهترین دانشگاه پذیرفته می شوید و بهترین صندلی را به دست می آورید.

معرفی کامل جدیدترین بسته کامل شیمی:

دکتر غلامحسین شیروانی برای اولین بار در کشور روش جدیدی را برای آموزش شیمی در کنکور ابداع و محصول خود را با نام آموزش شیمی بصری ثبت کرد. هیچ روش خسته کننده و خسته کننده ای برای آموزش شیمی وجود ندارد ، اما تمام محتوای بصری با تصاویر تکمیل می شود و به داوطلبان اجازه می دهد تا به راحتی کل موضوع را یاد بگیرند. در این بسته بندی نیز از مدل سازی استفاده شده است. فقط می تواند برای حل تمام مشکلات منابع استفاده شود. در ادامه می توانید حرف آخر پایه هشتم، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.


ویژگی های بام در جدیدترین بسته کامل شیمی:

بینش هایی که در بالا ذکر شد. حال اجازه دهید میانگین طلایی را تحلیل کنیم. در این محصول کلیه مباحث در یک الگو آموزش داده می شود. به عنوان مثال ، حدود 50٪ از آزمونهای عیب یابی در بخش مشکلات یافت می شود. ده ها فرمول در کتاب درسی آموزش داده شده است ، اما در مقاله قبلی ، همه مشکلات شیمی فقط سه مدل بود ، از جمله

حالت A-X ، حالت مولار ظرفیت و نسبت ، حالت محلول = حلال + محلول

استفاده از این سه مدل می تواند تمام مشکلات شیمیایی را حل کند. در جاهای دیگر ، به ویژه در فصل 2 ، فقط مدل Z برای آموزش مفهوم دوازدهم شیمی ، کل فصل الکتروشیمی ، که یکی از سخت ترین تست های شیمی در کنکور است ، و مدل Z استفاده شده است. همه مشکلات اساسی را حل می کند.

بسته کامل شیمی آخرین کلمه برای چه کسانی مناسب است؟

با یک سبک طراحی و تخصص منحصر به فرد ، هر کسی از هر سطح شیمیایی می تواند از این محصول نهایت استفاده را ببرد ، اما برای استفاده کامل از این محصول ، این مباحث باید توسط مشاور مناسب بررسی شود. داوطلب را با دقت آموزش دهید تا در کمترین زمان ممکن به حداکثر اثربخشی برسد.

تفاوتهای آشکار بین مفاهیم شیمی واژه نهایی و سایر منابع آموزشی

فصل 2 شیمی که ماهیت آن تقریباً ناشناخته است ، آزمایش نشده و هیچ کتاب درسی یا کتاب درسی در نظر گرفته نشده است. اما در بسته شیمی دوم ، مقاله فوق نیازی به منبع ندارد و این دو فصل کلیه مفاهیم کامل را ارائه می دهد ، خصوصاً نکاتی که پس از مطالعه دقیق برای جلوگیری از استفاده ارائه می شود. سپس مثالها و تمرینات را حل خواهید کرد.

در زمینه پیوندهای یونی و کووالانسی ، آنها بسیار مفهومی و یکی از مهمترین فصول در زمینه شیمی هستند ، زیرا برای پاسخ به این سوال ، کل ساختار باید در این فصل حفظ شود. ... اما در واکنش شیمیایی موسسه آموزشی حرف آخر این مفهوم متوجه خواهید شد که در این فصل نیازی به حفظ هیچ سازه ای نیست ، اما با ارائه یک مدل ساده می توان ساختار پیچیده تری را در کمتر از 30 ثانیه حل کرد. ... توسط جاهای دیگر ، لوئیس ترکیبی از اسید و باز است. هیچ کتابی در مورد آنها وجود ندارد ، اما طراحان کنکور بسیار علاقه مند هستند. این بسته قبلاً مورد بحث قرار گرفت.

 فصل در مورد ترکیبات آلی برای دانشجویان چالش برانگیز است. حجم ترکیباتی که آن را حفظ می کنند بسیار زیاد است ، اما در شیمی مفهوم روند با طبقه بندی منحصر به فرد ایجاد شده برای ترکیبات آلی شکل می گیرد. بدون تعمیر و نگهداری ، می توانید همه این ترکیبات را یکبار برای همیشه و با یک انیمیشن ساده بیاموزید ، زیرا این انیمیشن از دو نیمکره مغز استفاده می کند و همه چیز را در نظر می گیرد.

چرا بسته کامل شیمی آخرین کلمه در انتخاب نقاط برتر شما است و باید آن را تهیه کنید؟

به نوبه خود ، بسته شیمی نهایی این مقاله نقش مهمی در آماده شدن برای کنکور دارد. زیرا این بسته نرم افزاری از نظر قابل درک بودن ، کتابخانه آزمون ، زبان ساده و روان و فشردگی از تمام ویژگی های منابع خوب برخوردار است. از طرف دیگر ، اخبار زیادی در مورد این فن آوری ها و فرمول ها در این بسته وجود ندارد ، اینها چندین مدل اساسی هستند که می توانند برای پاسخگویی به تمام سوالات مربوط به هر موضوع ، دشوار یا آسان مورد استفاده قرار گیرند. بدون استثنا ، این تنها منبع آموزش بصری است. در میان محصولات محبوب تربیت بدنی.

این بسته نرم افزاری همچنین در شیمی طبقه بندی شده در سال 1997 تأثیر بسزایی داشت ، به عنوان مثال فاضی کیفر ، جعفریسم در کنکور 57 ، علیرضا راعی در 35 ، امتحان 59 ، محمدرضا هوشو در 59 و میثم فرهمندی در 39 محل .. در این دوره او به سن 80 سالگی یا حتی بیش از 90 سال رسیده است. دوستان اگه میخواید پرونده شیمی کنکورتان را در کمتر 100 روز تمام کنید، شیمی 6040 نظام جدید حرف آخر پیشنهاد ما برای شما دوستان عزیز هست.

اگر به دنبال بهترین مبحث آموزش شیمی هستید که بتواند برای حل همه آزمایشات شیمیایی مورد استفاده قرار گیرد ، پس بسته بندی مواد شیمیایی جمله آخر مفهوم دوازدهم است ، بهترین گزینه برای انتخاب یک فونت خوب که همه انتظارات را برآورده کند.

آخرین مطالب