مناسب بودن ، قابلیت حمل و حساسیت - آنچه بررسی فرهنگ در مورد ارزیابی شما به شما می گوید

[ad_1] ارزیابی در یک محیط فرهنگی معین انجام می شود. اگر قصد دارید آزمون را

توسط HONARENEWS در 1 اردیبهشت 1400
[ad_1]

ارزیابی در یک محیط فرهنگی معین انجام می شود. اگر قصد دارید آزمون را در مناطقی با زمینه های مختلف فرهنگی برگزار کنید ، شکاف فرهنگی را چگونه ارزیابی می کنید؟

یک آزمایش فرهنگ را امتحان کنید ، حتی اگر این آزمون فقط به زبان انگلیسی انجام شود ، اما مثلاً در امارات یا آفریقای جنوبی. فرهنگ می تواند تغییراتی در ادراک ایجاد کند که می تواند قابل دفاع بودن ارزیابی شما را به خطر بیندازد.

آیا محتوای آزمون برای مخاطبی که هدف قرار داده اید مناسب است؟

آیا ساخت و ساز قابل حمل است ، آیا برای منطقه ای که هدف قرار داده اید مناسب است؟

آیا خطر واگرایی از حساسیت فرهنگی وجود دارد؟

در آن نخود فرنگی در غلاف جلسه کنفرانس مجازی ATP در زمینه آزمایش نوآوری ، بنیانگذار cApStAn استیو دپت با به اشتراک گذاشتن نمونه هایی از مشکلات موجود در مرحله بررسی فرهنگی و تشریح یک مطالعه موردی ، این مرحله را آماده می کند.

از شرکت کنندگان دعوت می شود چالشهایی را که از آنها آگاه هستند - یا هنگام صادرات آزمون با آنها روبرو شده اند - به اشتراک بگذارند و راه حلهای پرونده را پیشنهاد دهند.

فرآیندی برای بررسی فرهنگی مطالب برای ارزیابی مورد بحث قرار خواهد گرفت و از شرکت کنندگان برای غنی سازی یا به چالش کشیدن آن دعوت می شود.

اهداف جلسه

1. آگاهی از برداشتهای مبتنی بر فرهنگ را افزایش دهید که می تواند منجر به سوگیری جدی در موضوعات و اختلافات غیر سازنده شود

2. شروع یک روند بررسی فرهنگی پویا که در آن توسعه دهندگان آزمون می توانند نقش فعالی داشته باشند

3- تعامل و تبادل تجربه بین سازمانهایی که آزمونهای خود را در یک زمینه چند ملیتی ، چند منطقه ای و چند فرهنگی انجام می دهند.

در این جلسه 27 آوریل از ساعت 10 صبح EDT در #atpconf (27 تا 29 آوریل) به ما بپیوندید! امروز در www.innovationsintesting.org/register.aspx ثبت نام کنید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن