اسپانیایی دومین زبان صحبت شده در ایالات متحده است. از این طریق منطقی است که نشریات و کانال های خبری با ارائه اخبار به زبان اسپانیایی به جامعه لاتین خدمت کنند. اخیراً ، نیویورک تایمز اعلام کرد که در حال قطع پوشش خبری اسپانیایی خود است و پس از Buzzfeed و HuffPost به سومین فروشگاه جدیدی تبدیل می شود. آنها نقل کردند که روزنامه اسپانیایی پس از تقریباً سه سال کار از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبود. نشریات اسپانیایی که توسط Buzzfeed ، HuffPost و نیویورک تایمز ایجاد شده است ، در واکنش به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور پس از توهین مداوم به مهاجران مکزیکی انجام شده است. اگرچه در تعطیلی روزنامه نیویورک تایمز و اسپانیا مشکلی وجود دارد ، اما یک مطالعه اخیر نشان داد که در حال حاضر "624 دفتر اطلاع رسانی آمریکای لاتین در سراسر کشور" وجود دارد که تقریبا "20 درصد از جمعیت ایالات متحده را خدمت می کنند. بررسی ها همچنین نشان می دهد که دوزبانه هایی که به زبان اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنند ترجیح می دهند اخبار خود را به زبان انگلیسی مصرف کنند و بیش از 80٪ آنها در سال 2016 این کار را انجام داده اند. همچنین نشریاتی وجود دارد که فرصت هایی را برای درج اخبار و ویرایش های اسپانیایی ایجاد می کنند. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ برای خواندن مقاله کامل ، روی پیوند زیر کلیک کنید!
https://bit.ly/2mJduoS
[ad_2]
منبع
مقالات مشابه
- اسباب بازی بدون رانندگی خودت دیوانه
- <h2>لینکسازی برای سایت های بهنام</h2>
- معرفی کسب و کار، ثبت آگهی مشاغل، درج آگهی تبلیغاتی در گوگل
- ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی
- ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان اندروید
- خدمات ترجمه آموزشی: یک فرصت بین المللی!
- Cloud Linux یا کلود لینوکس چیست ؟
- اتوبار محدوده بلوار تعاون
- دریچه شوتینگ زباله
- جنگ علیه طراحی داخلی