هزاره سالمندان: پل زدن شکاف.

[ad_1] من اخیراً مقاله ای درباره هزاره های سالمندی خواندم و در ابتدا این اصطلاح به نظر من درست نبود. کلمه

توسط HONARENEWS در 8 خرداد 1400
[ad_1]

من اخیراً مقاله ای درباره هزاره های سالمندی خواندم و در ابتدا این اصطلاح به نظر من درست نبود. کلمه سالمندی چاپلوسانه به نظر نمی رسد و با چهل چشم انداز ، او به ترس من از ترک سی سالگی من پیوست.

با نگاهی به گذشته از اصطلاح "سالمندی" و نگاهی دقیق به معنای این عبارت و چگونگی ارتباط من با آن ، فهمیدم که در این مفهوم حقیقت وجود دارد.

هزاره سالمندی چیست؟

اول ، برای پاسخ دادن به اینکه ما باید نسل ها را بررسی کنیم:

نام نسل آغاز تولد پایان تولد سن جوان تر قدیمی ترین سن
تولید بومر کودک 1946 1964 57 75
نسل X 1965 1979 42 56
Xennials 1975 1985 36 46
هزاره ها 1980 1994 27 41
جنرال ز 1995 2012 9 26
آلفای ژن 2013 2025 1 8

اگر بین سالهای 1980 و 1994 متولد شده اید ، هزاره هستید. نسل ها به صورت گروهی پیر می شوند و این از الگوی ده ساله دقیق یک دهه پیروی نمی کند. در عوض ، به دلیل عوامل اجتماعی و اقتصادی ، آنها معمولاً بین 15-20 سال هستند ، به استثنای برخی موارد. این نسل ها با همان حوادث جهانی روبرو خواهند شد که در همان محیط جهانی رشد کرده اند ، تحت نظارت قوانین ، جامعه و تأثیرات فرهنگی آن دوران. آنچه که هزاره ها را به وضوح در نسل آنها تقسیم می کند ، رونق فناوری است.

این جدایی در حدود سال 1985 متولد شد. متولدین سال 1985 با ورود فناوری به زندگی روزمره رشد کرده و بزرگ خواهند شد و گرچه آنها تمایز واضح بین انفجار بعد و قبل از اینترنت را خواهند دانست ، این تغییر در دوران کودکی یا نوجوانی آنها رخ خواهد داد.

برای متولدین سالهای 1980 تا 1985 ، این تغییر در سالهای آخر تحصیل ، در اولین شغل یا دانشگاه رخ داده است و آنها را به هزاره سالمندی تبدیل کرده است.

ویژگی های خاص هزاره های سالمندی چیست؟

خوب ، حضور در سنی که اوج تغییر در زمانی رخ داده است که مستقیماً بر حرفه و تحصیلات آنها تأثیر می گذارد ، به معنای چند چیز است:

  • یکی ، هزاره سالمندی یاد گرفته است که چگونه در دوران پس از عصر و فن آوری حرکت کند.
  • دوم ، آنها چالش های پیش روی هر دو طرف گروه سنی خود را درک می کنند.
  • سه ، هزاره های سالمند نقاط قوت هر دو طرف را می بینند.
  • چهار ، آنها فاصله بین این دو را پر می کنند.

اریکا داوان ، که مقاله وی در Medium باعث انفجار ویروسی اصطلاح Geriatric Millennium شد ، فقط در مورد میکروب زایی مثبت صحبت می کند

"هزاره های جنتی بسیار ارزشمند هستند زیرا آنها از مهارت های متنوعی برای استفاده برخوردار هستند - مهارتهایی که به آنها امکان می دهد تا نیازهای مردم را با درجات مختلف درک (و صبر) برای دنیای دیجیتال تأمین کنند. تسلط بر هر دو سبک ارتباطی آنالوگ و دیجیتال مهارت اصلی برای رهبران امروزی است. مشاوره با همکاران هزار ساله خود در سالمندان راهی عالی برای تسلط بر تسلط شماست تا بتوانید نیازهای همه را برآورده کنید. "
"مقاله متوسط ​​، اریکا داوان".

بسیاری از اعضای نسل ریز موافق هستند و حتی افراد غیر عضو نیز پا به عرصه گذاشته اند و می گویند هزاره های سالمندی در نیروی کار چگونه بیشترین کمک را به آنها کرده و آنها را به عنوان بهترین رهبران معرفی کرده است.

پس چرا واکنش؟

اگر شما هزاره سالمندی هستید و قبول دارید که واقعاً پل ارتباطی بین نسل ها هستید که شما را به سرمایه ای ارزشمند برای هر شرکتی تبدیل می کند ... چرا شکایت کنید؟

خوب ، همه اینها به یک نام است و بیایید صادقانه بگوییم هزاره سالخوردگی اصطلاحی نیست که من به زودی به حساب myspace خود اضافه کنم ...


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن