پریز هوشمند چگونه کار می کند؟ خانه هوشمند فریوت

تراز دوم نوبت گزینش پروتکلی است که از طرز آن وسایل مختلف مثل دوربین‌های امنیتی، چراغ‌ها، قفل‌ها و مشابه آن مهم

توسط HONARENEWS در 28 آبان 1401
تراز دوم نوبت گزینش پروتکلی است که از طرز آن وسایل مختلف مثل دوربین‌های امنیتی، چراغ‌ها، قفل‌ها و مشابه آن مهم یکدیگر رابطه می‌گیرند. به همین مفهوم که عضو قابلیت و امکان استفاده از همین دستگاه‌ها را از رویکرد به دور نیز دشته باشد. نظارت به همین معناست که عضو می‌تواند حساس به کار گیری از ایپلیکیشن‌های اختصاصی و از راه و روش دور، شرایط دستگاه‌های متصل را در دست گرفتن کند. همینطور به تیتر نمونه به خواسته روشن یا این که خاموشش شدن لامپ یا هر وسیله الکتریکی دیگر بایستی یک رله قطع یا این که وصل شود. برای نمونه مهم سیستم خانه هوشمند شیائومی می توانید بخش اعظمی از کارها را طوری برنامه ریزی نمایید تا همگی آن ها بصورت مداد و در دوران مشخصی انجام شوند، فارغ از آنکه نیازی به حضور شما در خانه باشد. اهمیت انتخاب پروتکل بیسیم می قدرت فقط اهمیت جابجا نمودن کلیدهای سنتی حساس سوییچ های هوشمند و نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همپا به راحتی در دست گرفتن روشنایی منزل خویش را در دست بگیرید. هوشمند سازی ساختمان اساسی نسل دوم همین تکنولوژی مزیت های فراوانی دارد. یک منزل هوشمند یک نیاز برای انسان عضر حاضر می باشد تا با استفاده از آن بتواند به رئیس روزگار و مصرف انرژی بپردازد و دغدغه های اول زندگی را به تکنولوژی بسپارد. در واقع در نحوه سیم کشی الکتریسیته منزل هوشمند، تمام مصرف کننده ها از ماژول های (رله های) هوشمند واقع در تابلو الکتریسیته هوشمند تغذیه و در دست گرفتن می شوند و نیازی نمی باشد به جهت هر مصرف کننده یک سوییچ نصب شود. در ضمن اضطراری به یادآوری می باشد که در سیم کشی خانه هوشمند، سیم کشی پریز و روشنایی انقطاع از یکدیگر انجام می شوند. دسته‌بندی نشده ، کنترل امنیتی بخش‌های مختلف ساختمان از شیوه به دور و...، همگی از مواقعی میباشند که در یک خانه هوشمند سبک زندگی شما را تغییر و تحول خواهند داد. شما می‌توانید حیاتی نصب یک ترموستات هوشمند، سرمایش و گرمایش و در نهایت مصرف خانه هوشمند هیربد انرژی را رئیس کنید. همینطور اهمیت به کارگیری از یک سیستم روشنائی هوشمند، در مصرف انرژی و در غایت هزینه‌های خود، صرفه‌جوئی کنید. شما مهم به کار گیری از سیستم امنیتی هوشمند، امنیت منزل هوشمند خود را بالا می‌برید.

استفاده بهینه از تجهیزات خانه و افزایش عمر آن‌ها

تاچ پنل ها قابلیت و امکان اتصال به تجهیزات متفاوت را دارند و همینطور می توانند خطوط روشنایی، گرمایش و سرمایش محفظه را در دست گرفتن نمایند. بنابراین سفارش می گردد قبل از اقدام به هوشمند سازی حیاتی کارشناسان ما در رابطه باشید و از مشاوره بدون‌پول ما استعمال کنید تا تصمیم مناسبی بگیرید. از نظر ما به کار گیری از سامانه های اساسی ایمنی هوشمند ساختمان نشت آب، نشت گازهای سمی و اعلام حریق می باشد که اصلی دست کم هزینه قابل پیاده سازی می باشد. به تیتر مثال کلیدهای نصب شده در هر اتاق، می توانند چراغ های موجود در آن اتاق را واضح و یا خاموش کنند و مستقل از این که نور تابیده شده از بیرون به چه مقدار باشد، همگی چراغ ها حداکثر نور خویش را منتشر می کنند.
  • دستیاران صوتی مثل گوگل Home (گوگل هوم) و الکسا اسمارت کم اندک جای هوم هاب را می‌گیرند؛ دارای داشتن یک دستیار صوتی، می‌توانید دستگاه‌های مختلف خویش را بهم دارای ارتباط سازید تا بتوانند در رابطه با نیز کار کنند.
  • با داشتن حساب کاربری می‌توان چراغ‌های خانه‌ را از بيرون محل و دور از منزل در اختیار گرفتن کنید.
  • Jupiter Research پیش‌بینی می کند که تا سال ۲۰۲۰ از هر ۱۰ منزل یکی اهمیت “ربات‌های خانه‌دار” خواهد بود؛ که همین عدد در سال گذشته ۱ در ۲۵ بود.
  • در واقع پریز هوشمند همان رله هوشمند هست که به صورت قابل حمل طراحی شده است.
  • فری را خیال کنید که تنها قبل از روزگار شام آغاز به پختن می‌کند، یا این که یخچالی که زمانی احساس میکند که خواربار شما ناچیز شده آنها را سفارش می‌دهد.
  • طبق گزارش‌ انجمن معاملات ملکی آمریکا، خریداران حاضرند هزینه‌ی بیشتری برای خانه‌ای اصلی قابلیت‌هایی مانند سیستم امنیت هوشمند، در اختیار گرفتن دما، اثاثیه خانگی و سرگرمی بپردازند.
در حالی که دستگاه­هاي X10 هنوز وجود دارند، حرفه آوری های دیگري نیز براي رقابت در صحنه شبکه­هاي خانگي پدید آمده اند. هر وسيله­اي كه در خانه شما از الکتریسیته استعمال ميكند را می­توانيد بر روی کانال خانگی قرار دهيد وتحت فرمان خود بگيريد. فرقي ندارد كه دستورات خویش را چطور به دستگاه­هاي خود منتقل كنيد يا ريموت كنترل و يا از طريق كامپيوتر، پایین هر شرايطي منزل به اوامر شما واكنش نشان مي­دهد. برای مثال چند سال پیش یک سیستم رئیس باغچه و باغ متصل به اینترنت ارائه شد. وظیفه ی این سیستم یکی از چک کردن بر خاک و دیگری پاسخ به دیتا های ارسال شده از حالت باغ است. سیستم دارای استعمال از همین دیتا ها اعلام می نماید که کدام گیاه برای رشد به چه مورد ها و موقعیت حفظ نیاز دارد.

هتل هوشمند چیست و به چه صورت عمل می کند؟

در واقع انسان‌ها از هنگامی که پا به این جهان گذاشتند، به این فکر بودند که خانه‌های خود را به محیطی راحت‌تر به جهت زندگی تبدیل کنند. آن ها برای رسیدن به این هدف همت زیادی کردند و دست به ابداعات متعددی زدند. هم اکنون به جایی رسیده‌ایم که خانه‌های دوچندان پیشرفته کلیدی امکانات مختلف داریم و می‌توانیم ادعا نماییم که رویای خانه‌های هوشمند را تحقق بخشیده‌ایم. خانه های هوشمند امروز امکانات زیادی دارند که در ادامه درباره آنها حرف می‌کنیم. اهمیت هوشمند سازی آیفون چهره ای منزل خود میتوانید فرسنگ ها بدور از منزلتان متوجه زنگ میل کردن در منزلتان شوید. مهم او کلام نمایید صحیح مانند زمانی تلفن همراه آیفون را از منزلتان برداشته اید.

چگونه می‌توانم از سیستم روشنایی هوشمند استفاده

امروزه در اکثر زمان ها هتل ها به جای کلید، از کارت های هوشمند به کارگیری می شود. در این کارت ها اطلاعات متمایز از گزاره شماره اتاق و … ذخیره می شود. نقطه تنظیم دما کاهش یافته و سیستم گرمایش، انرژی کمتری برای گرم کردن ساختمان مصرف می کند.

ratio در شبکه‌های اجتماعی به چه معناست؟

با امکان سفارشی سازی همه محصولات و ساخت سفارشی محصولات مورد نیاز شما. اهمیت ورود تکنولوژی به سیستم‌های اداره منزل و محل کار، بسیاری از کارهای روتین و روزمره به سادگی و به شکل اتومات انجام می‌شوند. پروتکل Zigbee یا زیگ بی یک عدد از معروف‌ترین و پرکاربردترین پروتکل‌هاست که به استدلال سابقه طولانی و داشتن خصوصیت اوپن سورس، اهمیت بخش اعظمی از سیستم‌های منزل هوشمند همخوانی دارد. یکی از از کاربردهای این پروتکل همانطور که گفته شده، در قفل دیجیتال هست که همین بضاعت و توان را به جهت کاربران مهیا می کند که نظیر سایر اجزاء خانه‌های هوشمند، برای ارسال دستور و دریافت آن، کلیدی پروتکل‌های منزل هوشمند در ارتباط باشد. سیستم روشنایی هوشمند سیستمی است که اصلی استعمال از آن می‌توان موقعیت روشنایی منزل را در دست گرفتن کرد. در حقیقت همین سیستم شامل به کار گیری از دکمه هوشمند یا این که لامپ‌های هوشمند است که قابلیت کنترل از منش بدور از طریق اپلیکیشن را نسبت به کلید و لامپ‌های سنتی برای ما به وجود می‌آورد. از طرفی، مهم اعتنا به همین که لامپ‌های هوشمند از کالا ديود نوری میباشند و مثل لامپ‌های کهن داغ نمی‌شوند، شکلک‌هایی که بر روی لامپ‌ها چسبانده می شوند نه می‌سوزند خیر ذوب می‌شوند. بر مبنا گفته لوترون الکتریک، کاهش مرحله روشنای لامپ تا ۲۵ درصد، منجر کاهش ۲۰ درصدی هزینه‌ی الکتریسیته می‌شود. زیرا الکتریسیته مصرفی همین دسته لامپ‌ها، به رخ قابل ملاحظه ای از لامپ‌های رشته‌ای کاهش است. در سال‌های اخیر، استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی در منزل رایج‌تر شده است.

چه تجهیزاتی را در خانه خویش می توانید هوشمند کنید

امروزه بابهره گیری ازهمین تکنولوژی ارتباطی، تراز وسیعی ازنیازهای انسان برآورده می‌‎شود. همینطور دارای استفاده کردن ماژول‌های افزایشی به در دست گرفتن کننده مرکزی میتوانید قابلیت‌های بیشمارِ بیشتری را به آن طولانی تر کنید. هرچند کلیه ما از خلافی اتومبیل فراری هستیم؛ اما پرداخت نکردن به‌موقع آن به معنای جریمه‌های اکثر خواهد بود. مدیران و ساکنین ساختمان صدها ساعت در سال را صرف حفظ ساختمان می‌کنند. آپارتمان‌های هوشمند می‌توانند چک بهتری بر مراقبت و تعمیر ساختمان به مدیریت بدهند. فقط، برای نمونه، چندین نمونه را لیست می نماییم که می توانیم از پریز هوشمند به نقل از سایت در منزل خویش به کار گیری کنیم. دوشاخه هوشمند دستگاهی است که می تواند به پریز برق دیواری معمولی سابق شما وصل شود. پریز هوشمند رابط بیرونی خود را دارااست تا هر وسیله الکتریکی که به پریز الکتریسیته سابق شما وصل میشده، الان نیز وصل شود.

افزایش رفاه و آسایش و زندگی لوکس در خانه هوشمند

همچنین مهم تهیه و تنظیم آن ها در ساعاتی یگانه از صبح سایه بان ها بالا رفته و نور اتاق می تواند به صورت طبیعی شما را بیدار کند. سایه بان هایی نظیر serena Shades وجود دارا‌هستند که اهمیت دستیار google و الکسا هم کار می کنند و کلیدی ساعت های اپل واچ نیز سازش دارند، ولی همین پرده های دستور بر گران میباشند و اغلب باید صدها دلار به جهت آن ها بپردازید. البته می توانند در مود و شرایط شما تاثیرگذار باشند و وقتی که هوا ابری میباشد حساس بالا کشیدن سایه بان یاری کنند که اندکی نور به اتاق خواب شما آید. اگر بلندگوهای هوشمند در سرتاسر منزل خود دارید ، آن‌ها می توانند به تیتر دزدگیر برای درب شما کار کنند.

نکات حیاتی در نقشه سیم کشی منزل های هوشمند

پس می بایست گفت خانه‌های هوشمند حیاتی آماده نمودن قابلیت در دست گرفتن از رویه دور کارها خانه، منجر ارتقاء ایمنی و امنیت خانه شده‌اند. یک سیستم در دست گرفتن منزل صرفا محدود به سیستم گرمایشی و سرمایشی نیست، بلکه چنین سیستمی به جهت کنترل مورد ها دوچندان متنوعی نظیر روشنایی، آب و هوا، سیستم تفریحی و اسباب و اثاث خانگی به فعالیت می‌آید. نسبتاً او‌لین وسایل هوشمند خانه در سال 1975 ساخت شدند؛ زمانی‌که شرکتی در اسکاتلند، پروتکل X10 را ایجاد کرد. X10 همین قابلیت و امکان را فراهم می‌کرد که وسایل دارای قابلیت سازش مهم همان سیم‌های برق موجود در خانه به یکدیگر متصل شوند. ازطرفی هزینه‌های بالای انرژی و صرفه‌جویی در آن یک عدد دیگر از محرک‌های طراحان خانه‌های هوشمند بوده است. داشتن منزل هوشمند به ما این قابلیت را می دهد که حتی برای حالت میهمانی هم اکران تعریف کنیم. دراین‌صورت در دوران انتخاب شده به جهت ورود میهمانان به خانه، آنگاه از گشوده شدن درب خانه روشنایی ضروری در راهروها تامین خواهد شد. خوب، حساس استفاده از یک دوشاخه هوشمند، می‌توانید آبپاش‌های خود را برای انجام فعالیت خود اتومات کنید. ماشین‌های لباسشویی – می‌توانید از یک دوشاخه هوشمند به جهت آنالیز یا اخذ اعلان زمانی که چرخه‌های شستشوی شما به انتها رسید استعمال کنید. شارژرهای باتری – زمانی خصوصیت خاموش شدن اتومات در شارژر باتری خویش ندارید، دوشاخه هوشمند می تواند شما را نجات دهد. همین قابلیت و امکان را دارااست که هر زمان که بخواهید یا برنامه ریزی کرده اید خانه هوشمند شارژر شما را خاموش یا پر‌نور کند. زمانی که وسیله های هوشمند آسانه را (مثلا سوییچ لمسی هوشمند ، رله هوشمند و … ) دارای یک اسم کاربری به internet متصل نمایید ، کل همین وسیله ها را یکجا میتوانید کنترل کنید. اهمیت نمی باشد که همین وسیله ها در کجای جهان قرار گرفته باشند و تا هنگامی که به اینترنت متصل باشند ، وابسته به نام کاربری شما بوده و میتوانید بصورت بلادرنگ آنان را کنترل کنید چون این از مزایای تکنولوزی اینترنت اشیاء است.

پریز هوشمند چیست؟

همچنین می توان حساس شناسایی کدهای IR اسپلیتر دمای منزل یا این که محل کارتان را به وسیله ارسال همین کدها به وسیله سنسورهای هوشمند در دمای مناسب تهیه و تنظیم نمود. جذابیت هوشمند‏سازی خانه ‏ها آنقدر مضاعف بوده می باشد که شرکت‏های بزرگ از قبیل samsung و اپل وارد این ناحیه شده ‏اند. در این شرکت‏ها که می‏خواهند بازار را دست خود نگه دارند، پروتکل منحصربه‌فرد خودشان را دارند؛ به این معنی که تمامی قطعات سیستم باید samsung یا اپل باشد، به این ترتیب اگر مشکلی پیش بیاید، نمی‏توان قطعه را کلیدی برند دیگری عوض کرد. همین شرکت‏ها به کنسرسیومی که آلمانی‏ها تشکیل داده‏اند وارد شده‏ اند و دیوایس‏های خویش را آنگاه از تولید، به جهت تایید میزان مرغوب بودن به آزمایشگاه های آلمانی می فرستند تا از لحاظ میزان مرغوب بودن تایید شود.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن