کانتینر اداری

کانتینر اداری کانتینر اداری یکی از انواع کانتینر های موجود در بازار است که به عنوان یک گزینه ایده آل جهت

توسط HONARENEWS در 25 مرداد 1400

کانتینر اداری

کانتینر اداری

کانتینر اداری یکی از انواع کانتینر های موجود در بازار است که به عنوان یک گزینه ایده آل جهت مناطق دور افتاده تلقی می شود. این محصول با توجه به مزیت های ویژه ای که دارد، توانسته خود را در صدر انتخاب های ادارات قرار دهد. هزینه پایین، مقاومت عالی، قابلیت حمل و نقل و... از جمله مزیت هایی است که سبب شده تا کانتینر اداری جایگزین احداث ساختمان های سازمانی در مناطق دور افتاده شود.

اگرچه این محصول دارای طیف ویژه ای از مزیت های منحصر به فرد می باشد اما هنوز هم تعداد زیادی از مردم  با آن آشنایی ندارند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم شما را بهتر با آن آشنا سازیم . لذا اگر به دنبال خرید کانتینر اداری هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

کانتینر اداری چیست؟

کانتینر اداری در واقع به یک فضای ساخته شده از فلز گفته می شود که گنجایش کافی برای انجام امور اداری را دارد. این دسته از کانتینرها هم مانند کانتینرهای باری، عموما از جنس ورقه های فلزی ساخته می شوند اما در بخش داخلی آنها امکانات و متریال های دیگری وجود دارد که باعث شده تا برای انجام وظایف آن مناسب باشد.

 برای مثال در این دسته از کانتینر ها بخش بندی های مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به اتاق کارمندان اشاره کرد. از طرفی دیگر پنجره هایی هم برای ورود نور و البته تهویه هوا قرار گرفته است. بیشتر این کانتینرها برای روستا های دورافتاده مورد استفاده قرار می گیرد که نیازمند امور اداری هستند اما بودجه و یا توجیه اقتصادی برای ساخت مرکز اداری ندارد.

 باید عنوان کرد که در این کانتینرها یک یا چند کارمند می توانند فعالیت داشته باشند و به همین جهت این دسته از محصولات گزینه ای مناسب برای ادارات درمانی و یا خدماتی نظیر مخابرات و...هستند.

ویژگی های کانتینر اداری

کانتینر اداری دارای مزیت های منحصر به فردی است که باعث شده تا نسبت به سایر کانتینر ها متفاوت باشد. این دسته از محصولات از جنبه های مختلفی دارای ویژگی های متمایز هستند که ما در ادامه بخشی از آن ها را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم .

طراحی متمایز

کانتینر اداری متناسب با نوع خدمات اداره مزبور طراحی می شود . برای مثال کانتینر هایی که برای مراکز بهداشتی ساخته می شوند، عموما یک بخش برای ویزیت بیمار و بخشی هم برای درمان آن وجود دارد. در این بین فضاهایی هم برای ذخیره تجهیزات تعبیه شده است.

 از طرفی دیگر کانتینرهایی که برای اداره مخابرات ساخته می شود، عموما یک بخش جهت کامپیوتر و سامانه های ارتباطی دارد و یک بخش هم برای حضور کارمند که افراد می توانند بدان مراجعه نمایند .

فضای نسبتا بزرگ

عموما کانتینرهای اداری فضای نسبتا بزرگی دارند که این موضوع به دلیل نوع ماهیت آنها می باشد. این دسته از تولیدات باید بتوانند برای کارمندان و تجهیزات فضای لازم را داشته باشند. افزون بر این، مردم هم به آن مراجعه خواهند کرد و به همین جهت باید فضای کافی برای رفع تمام این نیازها موجود باشد.

 لازم به ذکر است که برخی از این کانتینر ها سرویس بهداشتی و فضای استراحت کارمندان را هم دارند که این مورد باعث می شود تا قیمت آن هم افزایش یابد .

بدنه مقاوم

بیشتر کانتینرهای اداری به دلیل داشتن مراجعان مختلف، باید دارای مقاومت نسبتا بالایی باشند تا بتوانند به خوبی دوام بیاورند. به همین جهت است که فلز های بکار رفته در ساخت این محصول عموما ضخامت بیشتری دارد . نکته قابل توجه دیگر در این رابطه، وجود بخش تجهیزات می باشد .

 این بخش عموما دارای وسایل حساس و البته گران قیمت است که باید به نحو مناسبی محافظت شوند. بدین جهت است که برای این بخش ها فلز ها و البته شیوه های امنیتی بیشتری استفاده می شود تا بتواند در برابر سرقت و یا موارد مشابه مقاومت مناسب داشته باشد.

 این حساسیت عاملی است که سبب شده تا بسیاری از ادارات در خرید کانتینر اداری شک و تردید داشته باشند. برای رفع این موضوع بهتر است کانتینر خود را از مرکزی خریداری نمایید که تجربه و مهارت کافی در زمینه ساخت چنین محصولاتی داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن