10 زبان برتر مورد استفاده در اینترنت برای سال 2021

[ad_1] از آنجا که زبانهای زیادی در اینترنت موجود است ، سوال در مورد ترجمه یا بومی سازی وب سایت خود همچنان در

توسط HONARENEWS در 13 خرداد 1400
[ad_1]

از آنجا که زبانهای زیادی در اینترنت موجود است ، سوال در مورد ترجمه یا بومی سازی وب سایت خود همچنان در پشت بسیاری از دارندگان وب سایت باقی مانده است. برای چندین سال ، انگلیسی بر اینترنت تسلط داشته است. سلطه نسبتاً تاریخی بود و هنوز هم ادامه دارد. با این حال ، در اینترنت به زبان انگلیسی غیر از زبان انگلیسی ، یک نمایش گسترده وجود دارد. ایده چندین زبان به سرعت شیوه کار وب سایت ها را بیش از هر زمان دیگری تغییر می دهد. مشاغل و افراد در سراسر جهان باید ترجمه وب سایت های خود را در نظر بگیرند. برخی از متداول ترین زبانهای جهان زبانهایی است که مصرف کنندگان در اینترنت از آنها استفاده می کنند.

ترجمه وب سایت شما ایده خوبی است که باید در سال 2021 بخاطر بسپارید. اطمینان از در دسترس بودن سایت شما به بیش از یک زبان فواید زیادی دارد. برای سهولت کار برای همه ، ابزار ترجمه زبان وجود دارد که می تواند برای ترجمه وب سایت های شما استفاده شود. بسته به آنچه که مناسب شماست می توانید آنها را برای استفاده آفلاین از اینترنت بارگیری کرده و بصورت آنلاین استفاده کنید. برای کمک به درک بهتر زبانهای مورد استفاده در اینترنت ، اینجا بیشترین زبانها طبق آمار Statista.

10 زبان برتر امروز در اینترنت استفاده می شود

10 زبان برتر مورد استفاده در اینترنت

1. انگلیسی

طبق آمار Statista ، انگلیسی نماینده ترین زبان آنلاین است. به انگلیسی 25.3٪ از کاربران اینترنت در سراسر جهان صحبت می کنند. این تعجب آور نیست ، زیرا انگلیسی بر غالب است زبانهای اینترنتی برای سالهای زیادی این زبان اصلی اینترنت بود ، به این معنی که بیشتر مطالب به زبان انگلیسی است و پس از آن زبان مورد نظر شما ترجمه می شود.

اسناد ، مطالب و وب سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه کنید. پرونده های خود را بارگذاری کنید یا متن خود را جای گذاری کنید و یک مترجم حرفه ای بلافاصله شروع به کار می کند. ترجمه خود را همین الان سفارش دهید

2. چینی

قرار است زبان چینی سریع ترین زبان در جهان باشد و طبق آمار درست است. چینی ها با 19.8 درصد از کاربران اینترنت از آن در مکان دوم قرار دارند. با جمعیتی بالغ بر 1.35 میلیارد نفر و سایر افراد هنوز این زبان را فرا می گیرند ، این شایسته مقام دوم در دفتر خاطرات است. بهتر است وب سایت خود را با استفاده از ابزار ترجمه ای که به صورت آنلاین پیدا کرده است ترجمه کنید تا وب سایت خود را در دسترس چینی زبانان قرار دهد.

3. اسپانیایی

باور کنید یا نکنید ، بیش از 750 میلیون نفر در جهان وجود دارند که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. حدود نیمی از آنها بومی اسپانیایی هستند. این بدان معنی است که اگر می خواهید به این جمعیت دسترسی پیدا کنید ، باید وب سایت خود را ترجمه یا بومی سازی کنید. محتوایی که به زبان اسپانیایی دنبال می شود دائما در حال رشد است. اسپانیایی زبان ها در ارتباط تر می شوند ، به این معنی که آنها به محتوای بیشتری در زبان خود نیاز دارند. Statista با استفاده از اسپانیایی 8٪ از کاربران اینترنت ، اسپانیایی را در جایگاه سوم قرار داده است. انتظار می رود این رتبه بندی در سال های آینده رشد کند.

4. عربی

عربی فقط یک زبان کوچک بود که چند سال پیش در اینترنت استفاده می شد. در سال 2015 ، این زبان حتی در ده زبان برتر مورد استفاده در اینترنت وجود نداشت ، اما به یکی از پر استفاده ترین زبان های آنلاین تبدیل شد. از سال 2013 ، فقط 37٪ از زبانان عربی به اینترنت متصل بودند ، اما امروز بیش از 168.1 میلیون کاربر اینترنت عربی در سراسر جهان وجود دارد. این زبان فقط سه مکان اول را از دست داده است ، اما ارزش آن را دارد که وب سایت خود را به عربی ترجمه یا بومی سازی کنید.

5. پرتغالی

محتوای آنلاین پرتغالی مانند عربی و اسپانیایی از سال 2011 افزایش یافته است. در سال 2013 ، فقط 47٪ از پرتغالی زبانها به اینترنت متصل شده اند ، اما با گذشت زمان همه چیز تغییر کرده است و اکنون 131.9 میلیون نفر در اینترنت وجود دارد. این بدان معناست که حداقل 4.1٪ از مردم پرتغالی زبان از اینترنت استفاده می کنند. اگرچه ممکن است زبان در مسابقه اسب مانند الاغی به نظر برسد ، اما او موفق می شود پنجم شود.

6. اندونزیایی / مالزیایی

هیچ کس باور نخواهد کرد که این زبان ها در رتبه ششم این لیست قرار بگیرند. با بیش از 98.9 میلیون کاربر آنلاین ، ارزش دارد وب سایت خود را به مالزی / اندونزیایی ترجمه کنید تا اگر مخاطبان شما هستند ، به آنها دسترسی پیدا کنید. شما همچنین می توانید وب سایت خود را به این زبانها ترجمه یا مکان یابی کنید ، زیرا این افراد می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات خارجی پیدا کنند. از ابزار ترجمه زبان استفاده کنید. آنها خدمات بهتری ارائه می دهند.

7. ژاپنی

ژاپنی در لیست محبوب ترین ها قرار دارد زبانهای مورد استفاده بصورت آنلاین در اینترنت از سال 2011. مانند زبان اسپانیایی ، ژاپنی زبان ها محتوای زیادی را به صورت آنلاین ایجاد می کنند. با این حال ، فضای زیادی برای رشد وجود دارد. قرار دادن وب سایت خود به زبان ژاپنی به معنای بازدید ، تجارت و افزایش بازده سرمایه شما است. 3٪ از کاربران اینترنت ژاپنی هستند ، به این معنی که بیش از 114.9 میلیون کاربر است.

8. روسی

زبان روسی با بیش از 103.1 میلیون کاربر آنلاین رشد چشمگیری داشته است. این هفتمین دفتر خاطرات است که افراد بیشتری از آن برای دسترسی به محتوای اینترنت استفاده می کنند. در سال 2011 ، جمعیت روس زبانانی که به اینترنت دسترسی دارند با سرعت 41.5 درصد افزایش یافت و همچنان در حالت فزاینده است. بهترین ابزار ترجمه زبان می تواند به شما کمک کند وب سایت خود را به روسی ترجمه یا بومی سازی کنید.

9. فرانسوی

اکنون به زبانی که بیشتر مردم فکر می کنند می تواند به پنج زبان اول لیست بهترین زبانهای آنلاین استفاده شود. فرانسه با کمال تعجب سهم مناسبی از کاربران وب سایت را در اختیار دارد ، با توجه به این واقعیت که این زبان رسمی 29 کشور است و فرانسه به خاطر تلاش های خود برای حفظ زبان فرانسه شناخته شده است. با این حال ، او تقریباً 2.8 کاربر اینترنت در دفتر خاطرات نهم است.

10. آلمانی

طبق آمار World World Stats ، زبان آلمانی دهمین زبان پر کاربرد اینترنت در سال 2015 است. آمار تغییر زیادی نکرده است. آخرین آمار آماری Statista آلمانی را به عنوان دهمین زبان پرطرفداری که 2.2٪ از کاربران اینترنت از آن استفاده می کنند ، نشان می دهد. ترجمه وب سایت خود با کمک ابزار ترجمه به زبانهایی که به صورت آنلاین پیدا می شوند آسان است و به افراد آلمانی زبان که از اینترنت استفاده می کنند دسترسی خواهید داشت.

ترجمه یا بومی سازی وب سایت شما این امکان را برای مخاطبان بیشتر فراهم می کند. به عنوان مثال ، وب سایت های انگلیسی زبان به مخاطبان آمریکایی و سایر مخاطبان در سراسر جهان آموزش می دهند ، اما هدف قرار دادن افراد از جوامع و فرهنگ های مختلف با ترجمه وب سایت شما به چندین زبان موفقیت بیشتری خواهد داشت.

نتیجه گیری در مورد زبانهای مورد استفاده در اینترنت

بسته به منطقه جغرافیایی و مخاطبان مورد نظر ، می توانید وب سایت خود را ترجمه یا بومی سازی کنید. این جنبه مهم استراتژی های بازاریابی شماست زیرا به شما اجازه می دهد مخاطبان خاصی را كه به زبانهای مختلف صحبت می كنند ، جلب كنید. از ابزارهای موجود برای ترجمه به زبان های موجود در اینترنت استفاده کنید.

منبع: آمار دنیای اینترنت. http://www.internetworldstats.com/stats7.htm


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن