14 ابزار مورد نیاز خود را در یک شرکت چند زبانه پیدا کنید

[ad_1] آیا شما یک شرکت را اداره می کنید و به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهید؟ شاید شما یک تیم چند

توسط HONARENEWS در 5 خرداد 1400
[ad_1]

آیا شما یک شرکت را اداره می کنید و به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهید؟ شاید شما یک تیم چند زبانه را اداره کنید که در دفاتر واقع در سراسر جهان کار می کند؟ با استفاده از فناوری روز ، کارهای روزمره خود را بسیار ساده خواهید کرد. لیست ابزارهای مورد نیاز خود را پیدا کنید.

ترجمه های فنی

شل - برنامه ارتباطی

آیا تیم چندزبانه مستقر در مناطق مختلف جهان را مدیریت می کنید؟ چالش واقعی در اینجا اطمینان از ارتباط قابل درک بین بخشهای مختلف است. انتقال اطلاعات داخلی به Slack را در نظر بگیرید. این برنامه کاربردی است که ارتباط بین کارمندان را ساده می کند.

برنامه کامپیوتر و گوشی های هوشمند

این ابزار برای استفاده در سطوح مختلف موجود است. می توانید آن را هم در رایانه و هم در تلفن هوشمند بارگیری کنید. همچنین امکان استفاده از ابر یا نصب پیام بر روی سرور خود وجود دارد.

با تشکر از اعلان ها ، کارمندان شما در مورد کلیه مسائل مربوط به شرکت مطلع می شوند. علاوه بر این ، Slack امکان ایجاد کانال هایی را فراهم می کند تا بتوانید کارمندان را در مکان های مناسب سازماندهی و اختصاص دهید.

به عنوان مثال ، بخش فروش کانال خود را خواهد داشت که می توانید آن را "فروش" بنامید ، یا بخش بازاریابی یک کانال "بازاریابی" خواهد داشت ، در حالی که همه می توانند از طریق کانال جمعی "عمومی" یا "پیام ها" ارتباط برقرار کنند. این یکی از بهترین راه ها برای سازماندهی فرآیندهای ارتباطات تجاری شماست.

ویژگی های احتمالی Slack یکپارچه سازی چیست؟

به عنوان یک برنامه کاربردی ، می توانید Slack را با ابزارهای دیگر ادغام کنید. به عنوان مثال ، با Google Drive ، که به شما امکان می دهد گردش کار سند خود را سازماندهی کنید. با استفاده از ادغام افزودنی ترجمه ، تمام پیام های ارسالی به طور خودکار به زبان دیگری ترجمه می شوند. این امکان ارتباط حتی بین کارمندانی را که زبان خارجی نمی دانند فراهم می کند.

Rocket.Chat به عنوان جایگزینی برای Slack

این گزینه جایگزین Slack دارای قابلیت های مشابه بسیاری است. Rocket.Chat یک پیام رسان است که از طریق مرورگر وب و رایانه یا برنامه تلفن همراه نیز در دسترس است. در Rocket.Chat همچنین می توانید کانال های جداگانه ایجاد کنید. طراحی این ابزار مشابه طراحی رابط Slack است.

چگونه مکالمات را در Rocket.Chat ترجمه کنم؟

مانند Slack ، Rocket.Chat را می توان با یک ماژول ترجمه ماشین ترکیب کرد. در این حالت با کمک Google Translate امکان پذیر است. تنها کاری که شما باید انجام دهید استفاده از کلید Google API و پیکربندی ویژگی آن در ابزار است.

توسعه دهندگان Rocket.Chat مستندات مفصلی در مورد این موضوع تهیه کرده اند >>>

بزرگنمایی - ابزار تماس تصویری

در حالی که Rocket.Chat و Slack قابلیت تماس تصویری را ارائه می دهند ، برنامه هایی وجود دارد که به طور خاص برای این نوع ارتباطات طراحی شده اند. بزرگنمایی یکی از آنهاست و مزیت اصلی آن نسبت به چنین راه حل هایی امکان ترجمه همزمان مکالمات است.

چگونه پنجره مترجم را در بزرگنمایی فعال کنم؟

چگونه ترجمه های زوم را فعال کنم؟ فقط وارد حساب خود شوید ، به تنظیمات بروید و "ترجمه ها" را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، 9 زبان ظاهر می شود. با کلیک روی نماد "+" می توانید تعداد آنها را افزایش دهید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید افزودن مترجم به جلسه آنلاین است.

در صفحه بزرگنمایی دقیقاً نحوه پیکربندی آن را خواهید دید >>>

مدیریت رسانه های اجتماعی به چند زبان

مدیریت یک شرکت چندزبانه چیزی فراتر از ساده سازی فرایندهای ارتباطی است. این برنامه همچنین شامل فعالیت های چند زبانه در رسانه های اجتماعی تعریف شده گسترده است. مدیریت دستی چنین فعالیت هایی مدت زمان زیادی طول می کشد. خوشبختانه ، ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند برخی از این فرایندها را خودکار کنید.

Chatfuel - چت بات چند زبانه

Chatfuel یکی از ابزارهای موجود برای کمک به شما در فعالیت خود در شبکه های اجتماعی است. با تشکر از این ابزار می توانید ربات گپ خود را به راحتی ایجاد کنید. برای مثال ، پس از پیکربندی صحیح ، هر کاربر فیس بوک که در مورد پست شما پاسخ دهد یا نظر دهد ، به طور خودکار از صفحه فیس بوک شما پیامی دریافت می کند. این یک روش عالی برای ایجاد روابط و افزایش تعامل در فعالیت های رسانه های اجتماعی شماست.

ManyChat جایگزینی برای Chatfuel است.

NapoleonCat - اتوماسیون کامل شبکه های اجتماعی

فعالیت چند زبانه رسانه های اجتماعی معمولاً شامل مدیریت چندین حساب است. از لحاظ مکان یابی فعالیت ها ، به عنوان مثال ، سه صفحه در فیس بوک به بهترین شکل کار می کنند ، یکی برای هر زبانی که مرتباً استفاده می کنید. مدیریت بسیاری از حساب ها وقت گیر است. و حتی اگر مقدار زیادی از آنها را در شبکه های اجتماعی خرج کنید ، زمان واکنش همیشه به شما امکان ایجاد ارتباط با کاربران را نمی دهد.

ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای مقابله با این چالش ها استفاده کنید. یکی از آنها NapoleonCat برنده جایزه است. ویژگی های بسیاری وجود دارد که در صورت استفاده از این ابزار زندگی شما را آسان می کند ، مانند خودکار کردن پست ها ، تعدیل نظرات تحت تبلیغات یا تجزیه و تحلیل پیشرفته تمام تجارت شما.

HootSuite رقیب NapoleonCat است.

نظارت چند زبانه بر رسانه های اجتماعی - Brand24

مدیریت شغل خود یک چیز است. همچنین لازم است بدانید که مشتریان شما در مورد شرکت شما چه می گویند. اگر در چندین کشور مختلف فعالیت می کنید ، چنین فعالیت های نظارتی باید به چندین زبان انجام شود. این گزینه توسط Brand24 ارائه می شود ، مشروط بر اینکه یک حساب کاربری در دامنه brand24.com ایجاد شود.

علاوه بر این ، Brand24 موارد دیگری غیر از نظارت در فیس بوک ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار می توانید موارد ذکر شده را در قسمت های دیگر اینترنت ردیابی کنید. این بسته همچنین شامل تعدادی از شاخص های تحلیلی مانند اندازه گیری خلق و خو ، شدت بحث یا ارزیابی تأثیر است. یک واقعیت جالب این است که Brand24 می تواند با Slack ادغام شود و همچنین می توانید استفاده از هشتگ ها را جداگانه کنترل کنید.

ابزارهایی مانند Unamo یا Brandwatch جایگزینی برای Brand24 هستند.

چگونه خدمات مشتری را به چند زبان بهبود بخشم؟ Freshdesk را انتخاب کنید.

این فقط مدیریت فعالیت در شبکه های اجتماعی شما نیست که زمان بر است. تیم شما باید هرچند بیشتر وقت خود را صرف پشتیبانی روزانه از مشتری کند. به خصوص وقتی گزینه برقراری ارتباط با شرکت را از طریق کانالهای مختلف فعال کنید.

با استفاده از راه حل های نرم افزاری ویژه می توانید این فرایندها را بهبود ببخشید. Freshdesk یکی از این راه حل هاست. این نرم افزاری است که کلیه درخواست هایی را که مشتریان از طریق ایمیل ، از طریق وب سایت یا کانال های دیگر ارسال می کنند ، دریافت می کند. چنین پیشنهادهایی به صورت بلیط است.

هر بلیط به یک کارمند خاص اختصاص می یابد. این راه حل امکان مدیریت ارتباط با مشتری را به روشی کاملاً شفاف فراهم می کند. می توانید نحوه رسیدگی به شکایات و غیره توسط تیم خود را بررسی کنید.

چگونه یک شرکت را براساس داده ها مدیریت کنیم؟

خدمات ارتباطی و اتوماسیون همه چیز نیستند. به عنوان یک صاحب مشاغل ، شما احتمالاً از اهمیت استراتژیک داده های مشتری کاملاً آگاه هستید. شما می توانید چنین داده هایی را به روش های مختلف جمع آوری کنید. اطلاعات اساسی در مورد رفتار کاربران وب سایت شما را می توان در Google Analytics و Hotjar (به جای Yandex Metrika) یافت.

برخی از ویژگی های مفید Google Analytics چیست؟

اگر می خواهید از پتانسیل کامل Google Analytics در یک شرکت چند زبانه استفاده کنید ، باید این ابزار را به درستی پیکربندی کنید. اول از همه ، به موارد زیر توجه کنید:

conf پیکربندی کانال ،

model مدل اسناد خود را ایجاد کنید ،

● ایجاد بخشهای کاربر ،

● پیکربندی ماژول تجارت الکترونیکی ،

conf پیکربندی هدف ،

audience گزارش مخاطبان سفارشی را پیکربندی کنید.

اینها تنها برخی از موارد مهمی است که باید روی آنها تمرکز کنید. با این حال ، پیکربندی صحیح این ویژگی ها ، اطلاعات دقیقی در مورد مشتریانتان به شما ارائه می دهد. شما خواهید آموخت که چند درصد از کاربران ، کجا صفحه را بیشتر ترک می کنند و چه ویژگی هایی مخصوص افرادی است که واقعاً خرید می کنند. در نتیجه ، شما اطلاعاتی را دریافت خواهید کرد که بر اساس آن وب سایت خود را بهبود بخشیده و آنها را با استراتژی کسب و کار خود سازگار می کنید.

چگونه رفتار کاربران وب سایت را تحلیل کنم؟

داده های Google Analytics حاوی آمارهای ناب است. ارزش دارد که آنها را با کارتهای گرم ، اطلاعات کلیک یا حتی سوابق کل جلسات کاربر اضافه کنید. شما با Hotjar یا جایگزین دیگر با Yandex Metrika به این مهم دست خواهید یافت. با تشکر از این دو ابزار ، شما اطلاعات بسیار مفصلی در مورد نحوه رفتار کاربران هنگام مرور وب سایت خود خواهید گرفت.

فناوری همراه با ترجمه هاست

ابزارهای فوق مدیریت یک شرکت چند زبانه را تسهیل می کند. برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان خارجی ، شما همچنان به ترجمه های خوبی نیاز خواهید داشت. بهترین چیز این است که ترجمه ها با بومی سازی انجام شود. در lingy.pro می توانیم از تجارت شما پشتیبانی کنیم. ما به شما کمک می کنیم ابزارهایی را ترجمه کنید که ترجمه ها را خودکار می کنند ، به عنوان مثال افزونه WPML ، ترجمه همزمان در ZOOM را فعال کنید یا ابزارهای دیگر را تنظیم کنید.

lingy.pro - ترجمه با پشتیبانی فنی


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن