5 بسیار موثر پیشنهادات برای کمک به شما حلقه شنا بادی Higher

حلقه شنا بادی مدل شیرینی intex 56263 دارای قیمت مناسب است و به راحتی نیز تهیه می شود. حلقه شنا بادی همانطور ک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حلقه شنا بادی مدل شیرینی intex 56263 دارای قیمت مناسب است و به راحتی نیز تهیه می شود. حلقه شنا بادی همانطور که از نام آن مشخص بوده ساختاری گرد داشته که بخش میانی آن خالی بوده که فرد مصرف کننده در این بخش قرار می گیرد. این کالا ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک و عالی بوده که دوام خوبی در برابر دماهای مختلف آب و هوایی و حتی نور خورشید دارد، از این جهت می توان گفت که این حلقه شنا بادی طول عمر بالایی خواهد داشت. همچنین این محصول جهت آموزش ورزش شنا نیز مورد استفاده واقع می شود و می توان به راحتی از آن بهره گرفت. این حلقه های بادی به وزن ۰٫۱۳ کیلوگرم وزن دارند و به راحتی می توان آنها را داخل کیف حمل کرد. از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به حفظ تعادل عالی آن حتی در آب های مواج تر اشاره کرد، زیرا ساختار حلقه ای آن به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی در داخل استخر قرار گرفته و بتواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند. البته لازم به ذکر است استفاده از این محصول هیچگونه حساسیتی را برای شما یا کودکانتان ایجاد نخواهد کرد پس بنابراین می توان گفت که عوامل محیطی صدمه ای را به محصولات بادی نخواهند رساند. Data w​as cre᠎at᠎ed ​with the  help of GSA Content G​ener ator  Dem᠎oversion !

حلقه شنا بادی طرح جدید یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین وسیله های بادی برای تفریح در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که برای کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. جثهٔ به نسبت بزرگ آببازسانان نیز به آنها امکان ذخیرهٔ بالای اکسیژن را میدهد. اگرچه حتی تا پیش از آن دهه، آزمایشهای مولکولی، وجود ارتباط میان جفتسمسانان و آببازسانان را با اطمینان پشتیبانی میکرد، تا نخستین سالهای سده ۲۱ میلادی هیچ نشانهای از همانندی ریختشناسانه این دو گروه در دست نبود تا آنکه دو گروه پژوهشی مستقل با یافتن قوزکهای پای پروتوستوس و پاکیستوس توانستند ویژگیهایی در قاپ و استخوان پاشنه آنها بیابند که تا پیش از آن تنها در جفتسمسانان دیده شده بودند. برخی از مدل های حلقه شنا بادی دارای دو دسته در طرفین است که بیشتر برای افرادی که می خواهند بر روی حلقه سوار شوند و یا در حال آموزش شنا هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است در بدنه این حلقه شنا بادی دریچه باد قرار گرفته که می توانید از آن طریق حلقه را باد کنید. البته باید اشاره داشته باشیم که این محصول با ضمانت نامه کتبی فروشگاه سعید اینتکس نیز عرضه شده است.

هم چنین مدل های بزرگسال این محصولات نیز با تنوع ابعاد و همین طور طرح های مختلف به بازار عرضه شده است که همین امر نیز سبب شده تا در هنگام خرید گزینه های مختلفی را بتوانید انتخاب کنید. شرکت اینتکس حلقه شناور شنا کودکان با طرح حیوانات شامل فلامینگو، یونیکورن و غیره نیز به بازار عرضه کرده است. شما عزیزان و دوست داران این حلقه شنا بادی به سادگی می توانید آن را از فروشگاه اینتکس با خدمات پس از فروش تعمیر خریداری کنید و همچنین شما می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه پرداختی و همچنین به حضوری و تلفنی به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید. حلقه بادی کودک یکی از جدیدترین وسایل شنا و تفریحات آبی کودکان همراه با خانواده و دوستان می باشد که طراحی فوق العاده ای دارد.ابعاد آن به قطر ۵۱ سانتی متر می باشد که برای کودکان ۳ تا ۶ سال طراحی شده است تا بتوانند تابستان و اوقات فراغت خود را در کنار والدین خود سپری کنند.بچه ها می توانند از حلقه های شنای بادی در استخرها و دیگر آب های آرام استفاده کنند و باعث می شود والدین احساس امنیت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

جنس بدنه این محصول از وینیل درجه ی و با دوام بوده که یکی از مهم ترین خصوصیت های آن مقاومت و استحکام بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری بی نظیر می باشد. به دلیل داشتن بدنه سازگار و با دوام افراد می توانند این محصول را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار دهند و در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم در جهت تعمیرات و یا ارسال محصول به همراه ضمانت نامه معتبر با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . شرکت اینتکس به خوبی توانسته نیاز افراد را به این محصول برطرف نموده و هر سال طرح های جدیدی را روانه بازار کند. این ورزش آرام آرام میان شاگردان دیگر مکاتب نیز عمومیت پیدا نمود؛ و مسابقات آن در لیسههای حبیبیه، استقلال، غازی، نجات، رحمان بابا، خوشحال خان و نادریه کابل از سوی مدیریت عمومی تربیت بدنی وزارت معارف راهاندازی میگردید که زیاده مقام قهرمانی را شاگردان لیسه تربیت بدنی ازآن خویش مینمودند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن