اهمیت چادر مسافرتی

پس هنگامی كه برای خرید چادر سفری به فروشگاه رفتهاید ابتدا به لوازم جانبی و خدمات پس از فروش این وسیله توجه كن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پس هنگامی كه برای خرید چادر سفری به فروشگاه رفتهاید ابتدا به لوازم جانبی و خدمات پس از فروش این وسیله توجه كنید تا اگر یكی از این وسیلهها، میلهها و بستها خسارت دید بتوانید به سادگی آن را تعویض یا تعمیر كنید. میلهها و لوازم جانبی چادرها انیز از صلیترین اجزای آن هستند، بنابراین استقامت این وسایل و طول عمر آنها باعث بهبود كیفیت چادر میشود؛ پس هنگامی كه برای خرید چادر سفری به فروشگاه رفتهاید ابتدا به لوازم جانبی و خدمات پس از فروش این وسیله توجه كنید تا اگر یكی از این وسیلهها، میلهها و بستها خسارت دید بتوانید به سادگی آن را تعویض یا تعمیر كنید. حزب رستاخیز، علما را «مرتجعین سیاه قرون وسطایی» نامید و تقویم جدیدی را به نام گاهشماری شاهنشاهی به جای تقویم اسلامی به کار برد. بزرگ بودن و دوام بیشتر، مهمترین برتری چادرهای مسافرتی ماشینی (چادرهایی که به در پشت ماشین قرار گرفته و به آن اضافه میشوند) در مقابل به جای چادرهای سفری کولهای (چادرهایی که با کوله پشتی حمل می شوند و مخصوص سفرهای پیاده روی هستند) است. فضای داخل صندوق عقب اتومبیل یا باربند آن همیشه جای نگرانی شما هنگام سفرهای خانوادگی بوده و هست چون در این گونه سفرها كه قصد استفاده از چادر را دارید مجبورید مقداری از فضای داخل صندوق یا باربند خودرو را به چادر سفر خودتان اختصاص دهید، بنابراین باید متناسبترین چادر را هنگام خرید انتخاب كنید تا در آن دچار مشكل كمبود جا نشوید، اما چادرهای امروزی كمتر این مشكل را برای صاحبانشان ایجاد میكنند.

 A rt icle was g enerated ​by GSA C᠎on​tent G en᠎er at​or​ Demov ersi​on.

این چادر دارای ابعادی معادل طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 15 در حالت بسته می باشد که در دسته چادرهای فنری، ابعاد کمی به نظر می رسد. همه افرادی که برنامه مسافرت خود را به پایان رساندهاند به چادرهای خوش ساخت و قدرتمند توجه داشتهاند اما در مورد کیفیت کار و مواد ساخت نظرات متفاوت است. بیشتر چادرهای مسافرتی خانوادگی دارای لوازم جانبی زیادی مثل میز، صندلی و بخصوص میلههای نگهدارنده چادر هستند، اما استفاده از این وسایل نیازمند تمركز یا دانستن قوانین خاصی نیست. به خاطر داشته باشید كه تفاوت بسیار زیادی بین چادرهای خانوادگی برای سفرهای تفریحی تابستانی شما و چادرهای حرفهای برای كوهنوردی یا دیگر مصارف وجود دارد كه یكی از آنها ارتفاع داخل این چادرهاست. بهترین چادرهای مسافرتی چه ویژگیهایی دارند؟ بهترین راه برای این كار استفاده از یك چراغ قوه است چون این مشكل یعنی نازك بودن دیواره چادرها همیشه هنگام غروب و شب نمایان میشود. این مدل یکی از بهترین مدل های چادر مسافرتی اتوماتیک می باشد که فضای مناسبی را برای کمپینگ 7-8 نفر فراهم می کند. طریقه نصب: بیشتر چادر های مسافرتی موجود در بازار، به راحتی باز و بسته می شوند.

بسیاری از چادرها با دیوارههای نازكی به باریكی یك برگ كاغذ از هم جدا شدهاند بنابراین برای حفظ حریم خصوصی خانواده همیشه سعی كنید به ضخامت این دیوارهها توجه كافی داشته باشید، این مساله یعنی حفظ حریم خصوصی شما هنگام سفرهای گروهی یا استفاده از كمپهای عمومی واقعا برای شما بسیار پراهمیت خواهد بود و شاید گاهی هم دردسرساز باشد. برای ماندن در جنگل یا کوهستان به خصوص اگر تنها باشید، باید چادر مسافرتی متناسب با شرایط را بخرید، حتی اگر بسیار گران باشد. چادر مسافرتی امروزه به عنوان یكی از اصلیترین لوازم سفر گوشهای از صندوق اتومبیل قرار گرفته و بنابراین اگر قصد خرید این وسیله را دارید به توصیههای ما توجه كنید تا چادری راحت و ایمن را برای سفرهای خود تهیه كنید و از راحتی داخل آن هنگام سفر با خانواده لذت ببرید. در این نوشتار ما فاکتورهایی را که در خرید چادر مسافرتی باید مد نظر قرار دهید برایتان لیست کردهایم.1.

استفاده از ستون های متعدد در این چادرها که همدیگر را در نقاط مختلف قطع میکنند . ایشان ۱۹ اصل آن را خطاب به جهانیان اعلام کرد منهای یک اصل که عفو عمومی بود که در مورد آن گفت برویم ایران و آنجا ببینیم چه پیش میآید. این وزن اضافه هنگام راهپیماییهای طولانی تا رسیدن به محل كمپ برای شما واقعا دردسرساز خواهد بود. تعدادی کارگر و دوزنده و یک برش کار نیز برای انجام مراحل تولید چادر نیاز است تا بتوانند چرخ این صنعت را راه اندازی نمایند، بعد از تولید این محصول باید نگاهی به فروش آن داشت که در حال حاضر میتوان این کالا را به راحتی به کشور های همسایه صادر کرد، کشور عراق، باکو، آذربایجان، عمان و ترکیه از پر فروش ترین کشور های چادر مسافرتی ایرانی میباشند که میتوان بازار این کشور ها را به راحتی مورد هدف قرار داد، نکته اصلی در تولید چادر مسافرتی، کیفیت و قیمت تمام شده است. با كمی دوراندیشی هنگام خرید چادر مورد نیازتان به وزن خالص آن كاملا توجه داشته باشید. به هر حال قبل از انتخاب چادر سفر خودتان از فروشنده بخواهید تا نمونهای باز شده از آن مدل را به شما نشان دهد تا از ضخامت دیوارههای آن كاملا مطمئن شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن