آموزش زبان انگلیسی چه تاثیری در شرکت های بین المللی دارد

با مقداری اندیشه میتوان به مداقه زبان انگلیسی پی پیروزی: انگلیسی یک زبان جهانی میباشد ، زبان انگلیسی هم

توسط مدیر سایت در 27 خرداد 1402

با مقداری اندیشه میتوان به مداقه زبان انگلیسی پی پیروزی:

انگلیسی یک زبان جهانی میباشد ، زبان انگلیسی همه گیرترین زبان دنیاست. هر کدام نفر از پنج نفر میتواند انگلیسی حرف نماید یا این که دستکم انگلیسی را یه خرده فهم و شعور نماید.
علم آموزی انگلیسی می‌تواند به شما در وصال به آجل ی شغلی خوب یاری دهد ، انگلیسی زبان دانش، موسسات هواپیمایی، کامپیوتر، وب، دیپلماسی و توریسم میباشد.
یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند سبب ملاقات شما با اشخاص نو با نگرش های تازه از سراسر دنیا گردد.انگلیسی زبان قانونی 53 مرزوبوم میباشد.
نوشته شدن مقاله ها علمی اکثری به زبان انگلیسی ، برای مثال مقاله‌ها علمی که به زبان انگلیسی مندرج میباشد، بیشتر از تعداد مقاله‌ها درج شده به زبان مادری میباشد. به همین برهان ، داشتن علم انگلیسی برای عده ای که در حوزه علمی عمل می نمایند بسیار دارای اهمیت میباشد.
انگلیسی زبان صنعت رسانه ، به جهت دوست داستنی و توسعه یافته بودن صنعت فیلم و کارتون های هالیوود در رسانه های جهانی ، تعداد متعددی فیلم ، اکران تلویزیونی و آوا های دوستداشتنی به زبان انگلیسی مندرج اند. براین اساس برای لذت بردن از کتب ، موزیک ها ، فیلم ها و نرم افزار های تلویزیونی آیتم عشق خویش دیگر نیازی به ترجمه ها و زیرنویس ها ندارید.
انگلیسی زبان وب میباشد. بیشتراز نیمی از مطالب وب به زبان انگلیسی مندرج میباشد.
استعمال سهل از زبان انگلیسی در هجرت ، فکر کنید که شما در تعطیلاتی در تایلند می‌باشید ، پذیرنده هتل به احتمال زیاد می‌تواند به زبان انگلیسی به سؤال شما جواب دهند و شما‌را ارشاد نمایند.
انگلیسی یکی‌از مهم‌ترین زبانها برای بیزنس میباشد ، چه مالک مشاغل ، دانشجو یا این که کارمند باشید ، انگلیسی در دنیای کسب و کار بسیار باورنکردنی میباشد. از آنجایی که زبان انگلیسی زبان فاوا (فناوری داده ها و پیوندها) میباشد در آمریکا و زبان قانونی کشورهای انگلستان، کانادا، آفریقای جنوبی و هند یکی‌از مهم‌ترین زبانهای تجاری به حساب آورده می شود.
علم آموزی در سراسر دنیا با زبان انگلیسی ، هزاران مکتب و دانش گاه در سراسر عالم میباشند که کلاس هایی به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند. در صورتی‌که به زبان انگلیسی آکادمیک بهتر کلام می‌کنید، فرصتهای متعددی دارید که بتوانید یک مکتب و زمان مطلوب متناسب با نیازهای خویش پیدا نمائید.
با زبان انگلیسی به فرهنگ و تمدن های متفاوت دسترسی پیدا میکنید ، علم عالی انگلیسی به شما قابلیت می‌دهد به نصیب بسیار بزرگی از فیلم ، موسیقی و ادبیات دنیا دسترسی پیدا فرمایید. خلال این بخش اعظمی از کتابها از سراسر جهان به انگلیسی ترجمه گردیده‌است.

زبان تخصصی و اصطلاحات مشاغل

تا به درحال حاضر برای شما اتفاق افتاده میباشد که به درمان گاه بروید و چیز متعددی از کلام های در میان پزشک معالج ها و پرستارها متوجه نشوید، این بدین عامل میباشد که هر شغلی دارنده یک‌سری کلمه ها و اصطلاحات تخصصی میباشد که برای دور اندیشی از آن ها می بایست سال ها به علم آموزی پرداخت. تحت عنوان مثالی دیگر اصطلاحاتی که مدیران در یک گرد‌همایی کاری به کار گیری می نمایند به طبع با مباحثی که در بین یک مجموعه استاد ابتدایی مطرح میگردد مختلف میباشد. هر کار کلمه ها و اصطلاحات تخصصی خویش را، در هر دو پوسته گفتار و نوشتار داراست که شناخت و اشراف بر آن‌ها باعث به برقراری رابطه کلامی و مکاتبه ای موثرتر و قابل شعور خیس باهمکاران، مشتریان و… در سطوح بین المللی گردد.
تفاوت زبان همگانی و تخصصی در چیست؟

همانطور که گفته شد زبان گفتاری و اصطلاح هر حوزه‌ شغلی متعدد میباشد پس حالا این سوال مطرح میگردد که آیا فردی که علم کافی از زبان انگلیسی همگانی (general English) دارااست می تواند در یک مملکت انگلیسی زبان در فضا عمل به راحتی با دیگرافراد رابطه برقرار نماید و سرگرم باشد؟ اینجاست که به التفات استعمال و یادگیری انگلیسی برای هدف ها خاص (English for Specific Purpose) پی می‌بریم.
انگلیسی برای هدف ها خاص ESP) English for Specific Purpose) چیست و چرا می بایست zabannew  درین زمان ها کمپانی کرد؟

هر فرد در هر ناحیه ی از تجارت، علم اندکی از کلمه ها و لغات تخصصی مربوط به حرفه خویش دارااست البته این بدان معنا وجود ندارد که بضاعت استعمال از آن را به طور کاربردی در حالت های متعدد داشته باشد. زمان های ESP یا این که به عبارتی انگلیسی برای هدف ها خاص در دانش سرا زبان دهخدا به آموزش زبان انگلیسی کاربردی در ناحیه های گوناگون شغلی مثلا مدیر، فناوری داده ها، مهندسی، توریسم، حسابداری، پرستاری، زیست شناسی، پزشکی، عمران و صنعت نفت و گاز و غیره میپردازد تا توان اشخاص را در تعاملات و پیوندها در حوزه های متفاوت مثل کیفیت برقراری ارتباط تلفنی، تایپ کردن گزارش ها، کمپانی در جلسات، رابطه بدون واسطه با همیاران و مشتری ها و دیگر مسایل روزانه شغلی ارتقاء دهد.
قابلیت و امکان بهبود منظره شغلی

انگلیسی زبان جهانی بیزنس، سیاست و حقوق و دستمزد فی مابین الملل میباشد. اکثریت امیدوارند منظره شغلی خویش را بهبود ببخشند. در هر حالت شغلی (Job Position) که میباشید با احاطه بر زبان تخصصی رشته ی خویش قوی می‌باشید داده ها تخصصی خویش را با داشتن بضاعت شعور مقاله‌ها نو آپ دیت نمائید و جهانی گردید.
عمل در آن سوی مرز

معاش در آن سوی مرز در مرز و بوم انگلیسی زبان مانند انگلیس ، آمریکا ، کانادا ، نیوزلند و استرالیا از سایر دلایل اساسی برای یادگیری زبان انگلیسی با بیزنس (English for Business) میباشد. مشاغل متعددی وجود داراست که می‌توانید پس از علم آموزی انگلیسی تا سطح Advanced یا این که Upper-Intermediate استارت به عمل نمائید.
چه عده ای به‌این عصر ها نیاز دارا‌هستند و چه پیش نیازی برای زمان های تجارت مایحتاج میباشد؟

اگرمدیر، مهندس، دکتر معالج، نماینده قانونی، مدیریت، پرستار یا این که کارمند معمولی میباشید و تا کنون در کلاس زبان انگلیسی کمپانی نکرده اید و علم اندک از زبان دارید و برای بدست آوردن یک وضعیت شغلی مطلوب و یا این که ارتقا شغلی خویش نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید، در دفعه ی نخستین می بایست گزینش سطح ایفا داده تا معین خواهد شد نیاز به گذراندن عصر های آموزش زبان انگلیسی جنرال دارید یاخیر. چون که زمان های یادگیری زبان همگانی یا این که جنرال پیش نیاز زمان های تخصصی کسب و کار و بقیه رشته ها میباشد. براین اساس زمان های انگلیسی برای تجارت ( BEC) (Business English Courses) برای عده ای مانند مدیران در شرکتهای میان المللی، بانکها، موسسه ها دولتی و موسسه ها ی محرمانه، دانشجو یان حرفه های مربوط به زبان و رئیس، اشخاصی که عشق مند به اعمال مراوده های بازرگانی و تجاری می‌باشند، مطلوب میباشد.
انگلیسی تجارت و بیزنس برای مدیران

با دقت به اینکه مدیران ارشد دارنده رابطه ها کلان تری در ناحیه ی کاری خویش می باشند ، بیشتر نیاز به زبان انگلیسی تجاری (کسب و کار) و شناخت و یا این که اشراف به اصطلاحات زبان انگلیسی بیزنس دارا‌هستند. دانشسرا دهخدا با اعتنا به اینکه مدیران همواره فرصت کوتاهی برای کمپانی در کلاس یادگیری زبان بیزنس دارا هستند، عصر های تماما منعطف متناسب با فرصت و وضعیت مدیران درنظر گرفته میباشد.

موسسه دهخدا در عصر های انگلیسی برای بیزنس یا این که کسب و کار کتاب بسیار شناخته گردیده و کارآمد مارکت لیدر Market Leader را برای آموزش درنظر گرفته میباشد که پاسخگوی آحاد نیاز های مدیران برای مثال:

یادگیری واژگان گزینه به کار گیری در کسب و کار

طرز اجرا یک ارائه تجاریbusiness presentation به زبان انگلیسی

ادراک پروفایل های شغلی و واژگان بازاریابی

طرز گفتمان و مکتوب کردن کسب و کار

تایپ کردن طومار ها و نشانی اینترنتی

روش برگزاری جلسات

طرز ارائه نظرها

و . . .

عصر های اموزش زبان انگلیسی بیزنس با دقت به حالت زبان آموزان قابلیت برگزاری به طور محرمانه، نصفه سری و یا این که همگانی با تعداد محصور دارااست. در‌این عصر از تیم کتاب های Market Leader به کارگیری میگردد. در این موسسه کتب به مسائلی مثلا مهارت های ضروری بیزنس، بیزنس الکترونیک، ریسک، بازاریابی دربین المللی و مدیر چالش که در زمره مسائل اساسی روز میباشند، پرداخته گردیده است.

مختصات اصلی کتاب های مارکت لیدر دربرگیرنده مفاد پایین میباشد:

این شرکت دارنده پنج سطح مشمول مبتدی و تازه کار، پیش دبیرستان، دبیرستان، فوق دبیرستان و توسعه یافته میباشد.

هر کتاب مشتمل بر ی 12 درس میباشد که در انتهای هر 3 درس مروری بر بخش های پیشین وجود دارااست.

هر سطح خلال کتاب مهم دارنده کتاب شغل و سی دی های صوتی نیز میباشد.

این کتب دارنده پوشه های ویدئویی در لوح های فشرده ی هم پا هر کتاب نیز میباشند که موجب شناخت زبان آموزان با گوشه و کنار های کاری و تجاری و کلیه جنبه های رفتاری میشود.

موضوعات بسیار کاربردی و بر پایه ی با نیاز های روز عالم از قبیل دادوستد سهام، اصطلاحات بازار بورس، مهارت های بازاریابی و منابع انسانی در‌این کتب مطرح شد‌ه‌است.
انگلیسی برای پرستاران (English for nursing)

اموزشگاه زبان انگلیسی دهخدا برگزار کننده گونه های زمان های ویژه مشاغل عصر های آموزش زبان انگلیسی برای پرستاران نیز ارائه می نماید.

این عصر از آموزش زبان مختص پرستاران ، پزشکان ، داروسازان ، تایید مریضخانه ها ، متخصصان و یا این که حتی اشخاصی که به طور داوطلبانه در بیمار‌ستان ها فعالیت می نمایند است. چنانچه شما خواستار فعالیت در درمانگاه های دربین المللی یا این که آن سوی مرز خویش می باشید این زمان تماما برای شما مطلوب میباشد. در درمان گاه ها بیماران با تابعیت های گونان و زبان های مختلفی وجود دارا هستند. وقتی فرا میرسد که برای برقراری رابطه با بیماران، فریم درمانی و همیاران نیاز به توکل به انگلیسی داشته باشید. کتاب انگلیسی برای پرستاران در یادگیری بعضی اصطلاحات مهم انگلیسی و واژگان مرتبط با حوزه پزشکی به شما امداد می نمایند. با استیناف و تمرین انگلیسی پزشکی ، شما توانمند خواهید بود با بیماران خویش حس راحتی بیشتری نمائید و شعور بهتری از نیازهای آن‌ها داشته باشید. همینطور می آموزید که چه گونه با عزیزانشان سخن نمایید و با بقیه فریم پزشکی که به زبان انگلیسی سخن می نمایند ، رابطه برقرار فرمایید.
انگلیسی برای پزشکی (English for Medicine)

زمان انگلیسی برای پزشکی مختص پزشکان و دانشجو ها پزشکی میباشد که دست کم دو سال تحصیلات پزشکی را پشت رمز نهاده اند. برای گذراندن این زمان ی زبان می بایست اطلاعاتی در مورد بعضا از علم پزشکی بالینی و زبان همگانی داشته باشید.
این عصر به ویژه برای عده ای که قصد اعمال زمان ها یا این که پیوست های بالینی را در یک مرز و بوم انگلیسی زبان دارا‌هستند به شدت پیشنهاد می شود. در دانش سرا زبان دهخدا میتوانید این زمان را شایسته ترین اساتید بگذرانید و اشراف بر زبان تخصصی خویش را ارتقا دهید.
انگلیسی برای صنعت گردشگری (English for tourism)

صنعت گردشگری یا این که توریسم در جمهوری اسلامی ایران یکی‌از مستعد ترین خط مش های کسب درآمد محسوب میشود. حتما برای کار در‌این حوزه می بایست به زبان انگلیسی مسلط باشید چون می بایست به طور بی واسطه با گردشگر های انگلیسی زبان یا این که غیر انگلیسی زبان در خصوص باشید. این زمان برای راهنماهای تور(tour leader)، پذیرندگان هتل(hotel reception)، کارگر شرکتهای مسافرتی (travel agents) و دانشجو یان توریسم ایده آل میباشد. زبان آموزان با مطالعات زبان انگلیسی قوی میباشند در ارائه ارشاد ها، توضیح اپلیکیشن مهاجرت تور و تایپ کردن اطلاعیه های مطبوعاتی، رابطه مستقیمی با گردشگران برقرار نمایند. شما همینطور میتوانید با ادراک انگلیسی موردنیاز برای شغل در رستوران ها در بخشها توریستی یا این که هتل ها کارکنید. برای گذراندن عصر های ویژه انگلیسی برای صنعت گردشگری با دانشسرا زبان دهخدا تماس حاصل نمایید.
انگلیسی برای مهندسین (English For Engineering)

از‌آن‌جا‌که مهندسین غالباً بایستی در فضا فی مابین المللی با اشخاص از سراسر دنیا رابطه برقرار نمایند،. همینطور مطالعه درباره موضوعات تخصصی مهندسی در فن خویش با به کارگیری از منابع زبان اساسی که بیشتر به زبان انگلیسی می باشند در افزایش شغلی مهندسان بسیار تاثیرگزار میباشد. ما در دانشسرا دهخدا میتوانیم در عصر های آموزش انگلیسی به مهندسین به آنان یاری کنیم انگلیسی را بیاموزند تا بتوانند رابطه مؤثرتری در شرایط هایی که هر روز در معاش ماهر خویش دارا هستند برقرار نمایند.

نیازهای روزمره یک مهندس ماهر بسیار متنوع میباشد ، برخی دوست دارا‌هستند در مهارت های تلفنی تمرکز نمایند ، برخی دیگر در امر طریق پوسته بندی یک آدرس اینترنتی و برخی خواستار برقراری رابطه مفید و رودررو با دیگر مهندسان در سراسر عالم بهبود بخشند. این عصر در موسسه دهخدا به خواسته امداد به توسعه و گسترش تلاش ارتباطی مهندسانی که مایل به بهبود توانگری های خویش در زبان انگلیسی در هنگام عکس العمل با کارکنان خویش ، بقیه مدیران ، همیاران فرنگی و بقیه مهندسین داخلی و در میان المللی می باشند اجرا مي شود. این عصر برای مهندسین عمران ، مهندسین بیوشیمیایی ، مهندسان کشاورزی ، مهندسان مکانیک ، مهندسان شیمی ، مهندسان نفت ، مهندسان هوانوردی … به طور تقریبً در زمینه‌ی مجموع فن های مهندسی قادر است کاربردی و اثر گذار باشد. این عصر های فراگیری انگلیسی برای مهندسان قادر است بر پیشرفت علم آنها از اصطلاحات مهندسی یا این که به به عبارتی اندازه بر خودباوری آن ها در استعمال از زبان درست برای حالت متبوع تاثیرگذار باشد.
انگلیسی برای تکنولوژی (English For Technology)

یادگیری زبان انگلیسی به دلایل تماما مشخص و معلوم برای رشته آوری داده ها اساسی میباشد. دانش و فناوری داده ها حوزه های رویش بزرگی می باشند و احتمالاً مدام اینگونه خواهد بود. امروزه فناوری داده ها در بخش اعظمی از مشاغل گزینه به کارگیری قرار میگیرد و در اصلً ردیف فقرات عالم بیزنس اکنون میباشد . زبان انگلیسی در دنیای امروز زبان دربین المللی بیزنس به حساب میآید. این عصر یادگیری زبان ضمن مهنرسین آی تی IT و کامپیوتر برای آحاد کسانی که در دنیای تکنولوژی و کسب و کار، چه در باطن مرزوبوم چه در فارغ جمهوری اسلامی ایران کار می نمایند مطلوب و کارآمد میباشد. درنتیجه در صورتی شما هم یک مهندس آی تی یا این که کامپیوتر و یا این که مخاطب رایانه میباشید که به‌دنبال ارتقاء سطح علمی خویش در مسئله تکنولوژی میباشید، با دانش سرا زبان دهخدا تماس حاصل نمایید.
انگلیسی برای صنعت نفت و گاز (English For Oil and Gas )

آیا می‌توانید در نظر گرفتن بزنید دو‌مین کالای لبریز معامله در دنیا چیست؟ احتمالاً در حالتی‌که در صنعت نفت و گاز فعالیت میکنید پاسخ این پرسش را میدانید. نفت و گاز یک صنعت 2 تریلیون دلاری میباشد که سراسر دنیا را در بر می‌گیرد. در شرایطی که درین صنعت عمل میکنید یا این که قصد دارید شغل فرمایید، پی بردن زبان انگلیسی برای کسب به شغلی در شرکت ها نفت و گاز قادر است به بسط شغلی شما یاری دهد. صنعت نفت و گاز تحت عنوان قسمت عمده اقتصاد عالم به حساب می آید. در فیض در سراسر صنعت، انگلیسی برای فرایند عملیاتی و همیاری گروه های چندزبانه به کار گیری می‌شود. داشتن دوراندیشی کافی از زبان انگلیسی در صنعت نفت و گاز برای اعتقاد و باور از ایمنی و همت تمامی عملیات ضروری میباشد. کلاس زبان انگلیسی ما در موسسه زبان دهخدا برای آموزش زبان تخصصی نفت و گاز به طور کاملً متناسب با نیازهای خاص قاب میباشد. فارق از اینکه شما در‌این صنعت مبتدی و تازه کار می باشید یا این که ماهر ، مهارت های خاص انگلیسی ما یحتاج برای رعایت استانداردهای صنعت را خواهید آموخت.
زبان انگلیسی برای مهمانداران و قاب پرواز

یکی مهمترین مهارت های خدمه پرواز Cabin Crew و مهماندران Flight Attendant این میباشد که به زبان انگلیسی مسلط باشند. مطلقا یک مهماندار نیازی ندارد تا با مسافران در زمینه ی مسائل روز، خبرها یا این که سیاست کلام نماید، به این ترتیب نیازی وجود ندارد که برای اشراف به زبان انگلیسی در زمان های ترمیک زبان انگلیسی کمپانی نماید. همین که علم زبانی در توا‌ن برقراری رابطه مفید با مسافران فرنگی را داشته باشد و بتواند ضوابط و ارشادوراهنمایی های مایحتاج را به زبان انگلیسی به راحتی حرف نماید، کافی میباشد. عصر های انگلیسی برای مهمانداران در موسسه ی دهخدا به شما امداد می نماید تا در گوشه و کنار کاری خویش به راحتی به زبان انگلیسی حرف فرمائید و بضاعت و توان فهم اشتباهات مسافران در زمان پرواز را به دست آورید. مطالب کاربردی اکثری در‌این عصر ارائه می‌گردد که به گستردن پایین میباشد:

معرفی بخش های متعدد هواپیما Aircraft parts
مکالمه های درون کابین خلبان
معرفی فرهنگ و تمدن ها و ملل گوناگون
مدیر وضعیت بحرانی و استرس زا
موضوعات مرتبط با امنیت و تندرست مسافران
طرز ی ذکر هشدار و یاداوری به مسافران
طریق ی تلاش پیروز در گفت‌و‌گو ی شغلی مهمانداری
لغات تخصصی مرتبط با موقعیت آب و هوایی
توضیح خطاها پرواز به مسافران
و …

با اعتنا به تقاضای بالا برای این حالت شغلی، عده ای شانس توفیق دارا‌هستند که سطح زبان انگلیسی مطلوبی داشته باشند. اموزشگاه دهخدا با برگزاری زمان های زبان انگلیسی ویژه فریم پرواز و مهمان داران، میتواند چهت نیل به آرزویتان به شما یاری دهد.

 منبع : https://zabannew.ir

آخرین مطالب