آنچه که زامبی ها می توانند در مورد مبل بادی به شما آموزش

جهت سفارش و خرید انواع مبل بادی مخملی یک نفره و دو نفره با همکاران ما در نمایندگی مبل بادی تماس بگیرید و چنان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جهت سفارش و خرید انواع مبل بادی مخملی یک نفره و دو نفره با همکاران ما در نمایندگی مبل بادی تماس بگیرید و چنانچه مایل به دیدن مدل های انواع مبل شنی و هپی چیر که در این مرکز فروش محصولات بادی و در کارخانه بزرگ مبلمان شنی یونولیتی و گرانولی فومی تولید میشوند هستید به قسمت دسته بندی مبل شنی مراجعه نمایید . به راهنمای خرید مبل بادی و انتخاب بهترین گزینه مراجعه کرده و اگر سوالی در ضحن خود دارید به دنبال جواب آن در بخش سوالات متداول باشید اگر چنانچه در انتخاب مبل بادی مردد هستید با مشاوران ما تماس گرفته تا بهترین مبل بادی که مناسب با سلیقه شما و همچنین فضای منزل شماست را به شما معرفی نمایند. قیمت مناسب مبل بادی موجب شده تا فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای نیز همراه باشد. تهران اینتکس اولین وبسایتی است که قصد داریم به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش مبل بادی فعالیت میکند؛ این وبسایت مدت نسبتاً زیادی است که در زمینه کاری خودش فعالیت میکند و در حال حاضر میتوان آن را جزو برترینها شناخت. مبل بادی یکی از محصولات بادی پر فروش تولید شده در مدل های متنوع از جمله مبل بادی یک نفره ، مبل بادی دو نفره ، مبل بادی کودک و مبل بادی بزرگسال و فروش انواع مبل بادی اینتکس و بست وی توسط فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس. Post has ​be en cre ated ᠎by GSA Content Genera tor  DEMO.

مبل بادی 2 نفره تمام مخمل اینتکس با جنس بدنه پی وی سی و روکش تمام مخمل یکی از زیبا ترین و راحت ترین مبل های کمپانی اینتکس است . لایه زیرین مبل بادی مخمل از جنس پی وی سی تشکیل شده که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر و محکم میباشد . جنس بدنه این مبل بادی بزرگسال از پی وی سی و قسمت دسته ها و قسمت نشیمن مبل از مخمل ضد تعریق ساخته شده است که بسیار نرم و لطیف میباشد . این مبل ها از مواد کاملا بهداشتی ساخته شده وهیچ آسیبی به پوست بدن وارد نمیکند. انریکو داندولو رئیس جمهوری ونیز که رهبری حمله و تصرف قسطنطنیه توسط جنگجویان لاتین را در سال ۱۲۰۴ به عهده داشت در داخل ایا صوفیا دفن گردیدهاست. مبلهای بادی همان طور که از اسم آنها پیداست، داخل آن بر خلاف مبلهای خانگی از باد پر شده است که میتواند نشیمنگاهی به راحتی مبلهای خانگی فراهم کند. این مبل بادی فوق العاده راحت اینتکس به صورت دو تکه میباشد که قسمت اول آن متشکل از مبل بادی است که اصلیترین عضو این مجموعه به شمار میآید و دارای نشیمنگاه بزرگتر و پشتی کمری با شیب ملایم است؛ و قسمت دوم شامل کوسن دایرهای شکل است که به همراه خود مبل بادی سه رنگ در بسته بندی این مبل تعبیه شده است و تحت عنوان زیر پایی از آن استفاده میشود و شما میتوانید پاهای خود را بر روی آن دراز کرده و ریلکس کنید و یا حتی به عنوان یک کوسن برای نشستن از آن استفاده نمایید.

مبل بادی دو عدد کوسن و یک تشک بادی کامفورت در قسمت نشیمنگاه مبل بادی 2 نفره وجود دارد که از مبل جدا هست و میتوان برای مصارف دیگری از آن استفاده کرد . بدنه مبل بادی از بدنه ای توخالی تشکیل شده است که در واقع وزن کمی دارد و سبک است. حجم کوچک و وزن سبک برای جابه جایی راحت تر. مبل بادی بزرگسال برند بست وی یک از راحت ترین مبلمان های بادی شرکت اینتکس میباشد که با ابعادی به طول 74 , عرض 74 , ارتفاع 64 سانتیمتر تولید شده و یکی از مبل های کم حجم و سبک میباشد که به راحتی قابلیت جا به جایی دارد . تحمل وزن تا 100 کیلو گرم و مقاومت بدنه مبل بادی ، قیمت ارزان و به صرفه ، طراحی زیبا و تک ، قابلیت شستشو تمامی قسمت های بدنه ، قابلیت تعمیرات و پنچرگیری در هنگام برخورد با اشیاء تیز و برنده ، مورد استفاده برای تمامی افراد خانواده ، مناسب برای عکاسان در محیط کاری همگی از مزایا این مبل بادی به شمار میرود . از ویژگی های خاص این محصول نیز کیفیت بالای آن است که این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند این مدل از مبل بادی را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

این محصول با 3 جیب برای تلفن همراه ، بطری آب و مجله مورد علاقه شما طراحی شده است. این محصول در سه رنگ آبی و صورتی و قرمز طراحی و ساخته شده و به وسیله پمپ های باد برقی و دستی قابلیت پرباد شدن و تخلیه شدن را دارد . مبل بادی از نظر طراحی در مدل های مبل بادی شیبدار ، مبل بادی زیر پایی دار ، مبل بادی ساحلی ، مبل بادی گرد ، مبل بادی کاناپه ای ، مبل بادی چند کاره و مبل بادی تاشو ، مبل بادی 5 کاره و انواع مبل بادی تختخواب شو اینتکس تولید شده است. این محصول بی نظیر دارای ساختار های متنوع می باشد و می تواند بر اساس سلیقه استفاده کنندگان مد نظر قرار گیرد و انتخاب شود. همچنین از کارخانه های معتبری که این محصولات را تولید می کنند می توان به اینتکس intex, بست وی best way, جیلونگ jilong, سانکس sunex و اینتایم intime اشاره نمود که تمامی آنها تحت مدرک لیسانس آمریکا و اروپا اقدام به تولید این مبل ها کرده است.

آخرین مطالب