آیا از مهارت‌های استخر پیش ساخته خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

از قبل حفرهای برای نصب استخر آماده میشود و باید استخر را درون این حفره قرار داد. بدنه استخر از پیش ساخته از ج

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از قبل حفرهای برای نصب استخر آماده میشود و باید استخر را درون این حفره قرار داد. بدنه استخر از پیش ساخته از جنس بسیار محکم و از جنس الیاف پی وی سی دولایه تشکیل شده که باعث میشود جلوی آسیب پذیری در برابر آبزیان را بگیرد. نمی توان از نیمكت یا پله در آن استفاده كرد در صورت نیاز بسیار گران تمام می شود زیرا از پشم شیشه در ساخت آن استفاده می شود. پله ها به گونه ای هستند كه لغزش نداشته و حتی می توان از سنگ نیز در طراحی آن استفاده كرد. استخر آماده پلاستیکی دارای فریم استیل و پله ها و لبه های ایمنی دوطرفه استاندارد می باشند. اگر به دنبال گزینه ای ساده و كارآمد با رنگ های شیك می باشید استخر آماده از جنس پلاستیک گزینه خوبی است. در تولید این استخر های پیش ساخته از مواد با كیفیت آپوكسی و اگریلات استفاده شده است.

این شركت از سال 1970 در این زمینه فعالیت می كند و دارای گواهینامه 20 ساله تضمین كیفیت می باشد. اغلب خواستار استفاده از رنگ های شیك و مواد با كیفیت در استخر خود می باشند بعلاوه آنها می خواهند حداكثر عملكرد را برای استخر خود داشته باشند. پس از آزمایشات فراوان متوجه شدند استخر پیش ساخته اینتکس چون از مرغوبترین مواد موجود در بازار ساخته شدهاست هیچ آسیبی به بدن ماهی و نحوه تنفس آنها وارد نخواهد کرد. در هنگام استفاده باید بسیار مراقب اجسام تیز بود تا به آن خسارت وارد می كند. با توجه به وزن بسیار سبکی که استخر پیش ساخته دارد، میتوان آنها را به راحتی جابهجا کرد. مقدسی همچنین خاطرنشان کرد که احتمالاً این مسجد در ابتدا یک آتشکده بودهاست که در آن «تکههایی از حجاری تخت جمشید به کار رفتهاست». ساسان، نیای خاندان ساسانی، اهل استخر و در اصل نگهبان آتشکده آناهید در شهر بودهاست. Parsa-staxra («دژگاه پارس») گرفته شدهاست که ارتباط نزدیک شهر با تخت جمشید در نزدیکی آن را میرساند. وجود سایبان با دكور كلاسیك و صندلی و مبل راحتی كه خودتان آن را انتخاب می كنید بعلاوه سیستم روشنایی برای استقبال از شما در بدو ورودتان به استخر تنها ایده هایی انگشت شمار می باشند كه زیبایی طراحی این استخر را دو چندان می كند.

همه ویژگی ها از جمله جریان جت و سیستم ماساژ و روشنایی و … طراحی استخر پیش ساخته بسته به اینكه می خواهید طولانی مدت از آن استفاده كنید و یا برای فعالیت تناسب اندام به آن نیاز دارید و یا تنها برای سرگرمی شما است متفاوت می باشد و نیازمند استفاده از تجهیزاتی مثل نور مخصوص، تجهیزات صوتی، فن آوری ماساژ، سالن آب های كم عمق ـ صندلی ماساژ می باشد تا در استخر پیش ساخته تعبیه شود. استخر پیش ساخته فایبرگلاس از جمله انواع استخری است كه بسیار رایج می باشد. این تایل های بتنی با استفاده از اتصالاتی همچون اتصالات آرماتور بندی به یکدیگر متصل شده و بسیار مستحکم و مقاوم هستند. بعد از آرماتوربندی، سیم کشی و لوله کشی، با صفحات مخصوص فلزی یا چوبی مخصوص اطراف آرماتورها قالب بندی می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم. بتن ریزی استخر به دو روش قالبگیری و شات کریت یا بتن پاشی انجام می شود. شهربازی شماره سه یا لونای سه درست در کنار لونای دو قرار دارد و از آن قابل تفکیک نیست. برخی از استخر های پیش ساخته فایبرگلاس حتی مناسب باغ های کوچک هم می باشد، نمونه ای از این استخر ها دارای دو قسمت اصلی هستند که برای استراحت طراحی شده اند و برای ورزش و تمرین طراحی شده است. ᠎A rticle w​as generated  by G SA  Content G​en erat​or Demoversion.

آنچه در اینجا مطرح می كنیم و درباره آن سخن می گوییم طرح های استخرهای پیش ساخته D-Line است. بسیاری از مردم خواستار طرح های سفارشی برای استخرهای سر پوشیده و فضای باز خود می باشند. ساخت استخرهای بتنی ممکن است ماه ها طول بکشد، اما می توانید استخری پیش ساخته ای را بسیار سریع و راحت درون زمینی در محل اقامت خود بسازید. نحوه محاسبه قیمت استخرهای پیش ساخته برای بسیاری از افراد سوال برانگیز است. نصب استاندارد ممکن است در عرض کمتر از یک هفته انجام شود. توسط یک متر فواصل این نقطه ها به صورت طولی، عرضی و قطری به دقت کنترل گردد تا طول، عرض و قطر این نقاط با هم برابر باشد. ضخامت آن فقط 9 میلی متر می باشد. نصب و راه اندازی آسان و سریع، یکی از مزایای استخر پیش ساخته محسوب می شود. مزایای استخر پیش ساخته چیست؟ پایه های مربوط به نصب استخر از میله های ضخیم و گالوانیزه ضد زنگ تشکیل شده باشد که در طولانی مدت پوسیده نشود و استخر را نگه دارد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن