در 3 مرحله آسان گام‌های متقاعدکننده کاناپه بادی را بیاموزید

قابلیت چند کاره بودن این محصول نیز مهمترین ویژگی در آیتم طراحی بدنه این کالا بوده که در ادامه به بررسی بیشتر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قابلیت چند کاره بودن این محصول نیز مهمترین ویژگی در آیتم طراحی بدنه این کالا بوده که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. باد زدن این کالا را بادی تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل به خود گرفته باشد. جنس بدنه این کاناپه بادی تخت خواب شو 67277 از پی وی سی درجه یک ساخته شده که بسیار محکم و انعطاف پذیر است و جنس رویه کاناپه از مخمل ضد تعریق تشکیل شده که بسیار نرم و لطیف میباشد . مسئله دیگری که در راهنمای انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو اینتکس اهمیت زیادی دارد و باید حتماً هنگام خرید به آن توجه کنید، بحث جنس و کیفیت بدنه کاناپه بادی تخت شو است. نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن ها توجه داشته باشید. جنس بدنه ای که شرکت اینتایم برای این کاناپه بادی یک نفره خود در نظر گرفته از نوع پلاستیک ضخیم PVC با روکش طرح چرم می باشد. C᠎ontent w​as c​re​ated  by G᠎SA Content  Gen​er​ator  DEMO .

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. در انتها نیز بادی با توجه به دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن کنید. تمامی این موارد در کنار ساختار طبی این محصول از خصوصیات جذاب این کاناپه بادی یک نفره خواهد بود. در صورتی که از این کاناپه مصرف بالایی دارید بهتر است از یک روکش معمولی مانند روکش های پارچه ای برای آن استفاده کنید. بدنه ای که از ضخامت خوبی برخوردار بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. محصولی با نشیمنگاه یک سره و همچنین قابلیت چند کاره که از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده و امکان استفاده در انواع مسافرت ها را نیز به ما داده است. کاناپه بادی دو نفره اینتکس یکی از محصولات پرطرفدار این برند می باشد که دارای ابعادی مناسب برای استفاده دو نفره و در صورت استفاده در وزن های کمتر تا سه نفر نیز فضای کافی برای استفاده خواهید داشت. کاناپههای بادی تخت شو مراحل نصب و راهاندازی سادهای دارند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن اقدام به راهاندازی و استفاده از آنها کنید.

اما برای جمع نمودن کاناپه باید توسط دست و یا بهتر از آن توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. ابعاد در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی ابعادی مناسب برای استفاده راحت یک نفر بوده که معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) می باشد. این محصول در واقع از کاربرد های بسیار خوبی بهره برده، به همین دلیل قابل استفاده در هر مکانی بخصوص محل کار و همچنین مسافرت ها خواهد بود. جنس رویه و جنس بخش کناری این کاناپه بادی تخت شو و جنس کف این کاناپه بادی از پی وی سی ذو لایه می باشد ، که با توجه به همین ویژگی ها این محصول تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را دارد.ضد تعریق بودن و خاصیت طبی یکی از ویژگی های مهم این کاناپه بادی تاشو می باشد که نظر مشتریان را به خود جلب کرده است . تمام این تبدیل ها توسط یک تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی صورت می گیرد.  Con tent w as g ener​ated with the help ​of GSA Content  Gener ator D emoversi᠎on !

تشکی که هم جنس با نشیمنگاه بدنه اصلی این کاناپه بوده و توسط لایه ای ضخیم از PVC به اینکاناپه متصل شده است. برای خالی کردن کافیست دریچه های باد پستونکی بزرگ را که از نوع پیچ شونده میباشند، بر خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باد به طور کلی از داخل کاناپه بادی اینتکس تخلیه گردد، لازم به ذکر است برای این کار از پمپ های بادی که عمل مکش را نیز انجام میدهند میتوانید استفاده نمایید، بدین صورت که نازل را از قسمت بالایی بداخل پمپ باد متصل کرده و با استفاده از عمل معکوس کاناپه یک نفره را از باد خالی نمایید، پمپ باد برقی و پمپ های دستی بزرگ اینتکس از این قبیل میباشند. چنین رویه ای برای ایجاد نرمی بیش تر در زمان استفاده درنظر گرفته شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این محصول بادی همانند سایر کاناپه های بادی یک نفره تولید شده تا کنون بوده که از ارگونومی مربعی بهره مند است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن