مطالب مربوط به مبل بادی شما احتمالا در نظر گرفتهدرباره} نبوده‌اید. و واقعا باید

در زاویه جنوبی مسجد به جای گلدستهای از جنس سنگ، گلدستهای آجری بنا گردیدهاست. جنس رویه ی مبل بادی اینتکس از وی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در زاویه جنوبی مسجد به جای گلدستهای از جنس سنگ، گلدستهای آجری بنا گردیدهاست. جنس رویه ی مبل بادی اینتکس از وینیل و الیاف جیر با پرز کوتاه می باشد که خاصیت ضد آب و ضد تعریق دارد و به راحتی قابل شستشو می باشد. از جمله محصولات خواب و استراحت اینتکس می توان به تشک های بادی تک نفره و دو نفره و تخت ها بادی یک نفره و دو نفره و مبل ها و کاناپه های راحتی و مبل های بادی و کاناپه های بادی تخت خواب شو اشاره کرد . مبل بادی بست وی Bestway طرح فوتبالی از جنس pvc است. صندلی راحتی و مبل بادی تولید شده توسط شرکت هایی همچون اینتکس و بست وی و همچنین اینتایم بوده که از کیفیت های بسیار خوب و متنوعی بهره مند می باشند. بدنه مبل های بادی با جنس پی وی سی ساخته شده و امکان سوراخ شدن و پاره شدن را توسط اشیاء تیز و برنده دارند . این مبل راحتی و آسایش را چه در خانه یا در کمپینگ و سفر باشید، به شما هدیه می دهد. مبل بادی و همچنین صندلی بادی راحتی بهترین جایگزین برای تمام مبل ها و صندلی چوبی و فلزی بوده که در سایز های یک و دو نفره تولید می شوند.

این شرکت در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب تندیس زرین بهترین تولید کننده ایرانی در رسته صندلی اداری را از ششمین نمایشگاه مبلمان اداری هافکس ۲۰۱۷ دریافت کرده است. قیمت مناسب آنها در برابر کیفیت خوب مبل بادی اینتکس را به یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و طولانی مدت تبدیل کرده است. که مطرح ترین آنها اینتکس می باشد و برای طراحی و تست محصولات خود بیش از سایر شرکت ها زمان صرف می کند. این محصول دارای ابعادی به طول: ۲۵۷ سانتی متر، عرض: ۲۰۳ سانتی مترو ارتفاع: ۷۶ سانتی متر می باشد.از ویژگی های منحصر بفرد این محصول که این محصول را از محصولات دیگر متمایز کرده است در قسمت نشیمنگاه تشک های بادی ا قابلیت جدا شدن موجود بودهکه بوسیله آن می توان ارتفاع نشیمنگاه را تنظیم کرد . تزیینات موزاییک موجود کنونی در سرسرای بالا بسیار زیبا نگهداری گردیدهاست. این شامل ستونهای Hellenistic از معبد آرتمیس، سنگهای بسیار بزرگ از مناطق دورافتاده، سنگ آذرین (Porplyry) از مصر، مرمرهای سبز از تسالی، سنگهای سیاه از منطقه بسفر و سنگهای زرد از سوریه میباشد.

این مبل دارای یک تکیه گاه شیب دار نرم و راحت است. مبل بادی از سری محصولات راحتی و منحصر به فرد اینتکس می باشد که با بدنه ای با کیفیت و سازگار ساخته شده است. همچنین یک گیره برای کمک به ثابت ماندن صندلی راحتی در محل خود وجود دارد. بخاطر بادی بودن این صندلی بسیار نرم است و کودک بروی آن اذیت نمیشود. به همین خاطر است که رده سنی مختلف به راحتی قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند در مدت زمان طولانی از وجود آن بهره مند باشند. مبل بادی راحتی به آسانی از طریق یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن، باد شده و قابلیت استفاده از آن برای شما فراهم میشود. برخی از این مبل بادی به دلیل مصرف زیاد و داشتن طرفداران زیاد خود به طور مداوم از سوی شرکت تولید کننده تولید و عرضه می شوند که از جمله آنها می توان به مبل بادی یکنفره صدفی اینتکس اشاره کرد که علاوه بر کیفیت و راحتی بسیار بالای خود دارای سه رنگبندی مختلف نیز می باشند. ایاصوفیه از سوی سازمان یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده و مورد احترام مسیحیان و مسلمانان است و از مهمترین مکانهای گردشگری ترکیه محسوب میشود. This con᠎te᠎nt has be᠎en g enerated wi th t​he ​he​lp ​of G SA Conte᠎nt Gener at​or Demoversion!

این مبل بادی سبک است و دارای ویژگی ضد پارگی است و می تواند به عنوان یک وسیله شناور استفاده شود. مبل بادی مدل اسب آبی مناسب برای کودکان و خردسالان برند اینتکس بوده که از طراحی و شکل جذاب و شاد طراحی شده است. این محصول با 3 جیب برای تلفن همراه ، بطری آب و مجله مورد علاقه شما طراحی شده است. جای مخصوصی برای قرارگیری بطری یا لیوان در این مبل برای لحظات استراحت شما طراحی شده است. تحمل وزن این مبل بادی در حدود 100 کیلوگرم می باشد. فرقی نمی کند که بخواهید تلویزیون تماشا کنید، کتاب بخوانید، یا برای چرت زدن آماده شوید، این مبل فوقالعاده در عرض چند دقیقه باد می شود و آماده استفاده است. استفاده از مبل بادی نیچرهایک بسیار آسان است و در فضای باز نیازی به پمپ هوا ندارند. به سادگی آن را در برابر باد باز کنید و آن را با هوا تکان دهید تا سالن نشیمن پر شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن