مزایای استخر پیش ساخته فایبرگلاس - شرکت شوفاژکاران اهورا : تولید کننده تجهیزات گرمایشی

حوض و استخر با بازتاب تصویر آسمان در خود همچنین نمادی از یگانگی آسمان و زمین یا همان مینو و گیتی بود. این معن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حوض و استخر با بازتاب تصویر آسمان در خود همچنین نمادی از یگانگی آسمان و زمین یا همان مینو و گیتی بود. این معنا ریشه در آموزه تخلیه و پیکرینگی کامل مینو در گیتی دارد که در فرجام یگانگی آن دو را در پی خواهد داشت و در روزگار پسین یا آخرالزمان به سرانجام خواهد رسید. استخر در دوران ساسانیان به اوج شکوفایی خود رسید و به عنوان پایتخت و مرکز مذهبی استان پارس ساسانی عمل میکرد. با خرید استخر پیش ساخته به صورت حضوری می توانید از تخفیفات ویژه تری نیز برخوردار شوید . این پوشش ژله ای که باعث افزایش طول عمر استخر می شود، از هجوم جلبک ها به استخر نیز جلوگیری می کند. به ویژه از آنجایی که یک پوشش ژله ای غیر متخلخل از سطوح آن محافظت می کند، تمیز کردن استخر فوق العاده آسان تر است. استخر فایبر گلاس در شکل ها و با کیفیت متریال متنوع و طراحی های خاص می تواند تولید شود و با وجود دارا بودن خواص مکانیکی منحصر بفرد از صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز برخوردار است. خوشبختانه، در مقایسه با نگهداری مورد نیاز استخرهای بتنی و وینیل، هزینه نگهداری استخرهای فایبرگلاس بسیار ارزان تر است و به همین دلیل، نگهداری یک استخر فایبر گلاس برای چندین دهه بسیار آسان است. Art ic le h᠎as be᠎en creat ed by GSA Content G​en erator DEMO.

تولید کنندگان انگشت شماری در سراسر دنیا هستند که به صورت حرفه ای اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته اورجینال می کنند که در این میان می توان به برند بسیار محبوب اینتکس اشاره کرد . با توجه به مزایای فوق، استخرهای فایبرگلاس به شدت در بازار جهانی رواج دارند و یکی از محصولات محبوب در بخش استخرسازی هستند. این محصولات کاملا پرتابل و قابل حمل هستند بنابراین به سادگی می توانید حتی پس از استفاده ، اقدام به جمع آوری محصول و یا جابجایی آن کنید ، این ویژگی بسیار خوب و عالی هیچگاه در مدل های بتنی وجود ندارد . با این حال، برخی از سازندگان استخر ممکن است چند طرح آزاد را نیز ارائه دهند، اما انتخاب ها محدود خواهند بود زیرا استخرهای پیش ساخته دارای محدودیت حمل و نقل هستند. این استخر ها نیازی به هیچگونه عایق بندی نداشته و برای راه اندازی نیزای به پایه و تکیه گاه نیز ندارد.

یک استخر پیش ساخته از دو بخش اصلی یعنی بدنه و پایه ها تشکیل شده است که در هنگام خرید بایستی به جنس هر دو بخش دقت کنید زیرا دوام و مرغوبیت اجناس استفاده شده در محصول است که کیفیت و استحکام آن را مشخص خواهد کرد . به احتمال زیاد، آن منطقهای که به استخر تبدیل شد، در اصل از سکونتگاههایی بودهاست که پایتخت هخامنشی را احاطه میکردند. همانطور که پیش تر ذکر شد، این استخرها از جنس فایبرگلاس می باشند که با لایه ژلکوت پوشانده شده اند؛ لایه ی ژلکوتی باعث می شود تا سطح این محصولات در برابر سرما، گرما و رطوبت بالا مقاوم بوده و هیچ ردی از جلبک روی آن قرار نگیرد. برای اجرای هر استخر آماده باید زمین مسطح و بدون سنگ و کلوخ و یا بر آمدگی را انتخاب کنیم یا زمین را با بتون صاف و سیقلی کنید , بر روی زمین از انواع فوم تاتامی نرم و یا زیر انداز با قطر زیاد استفاده کنید و زیر اندازی که در داخل بسته بندی استخر وجود دارد را بر روی فوم تاتامی پهن کنید و استخر را روی آن قرار دهید با پهن کردن زیر انداز فوم و زیر انداز از جنس گونی صدمه دیدن استخر کاهش پیدا میکند طول عمر استخر را چند برابر کنید , سی دی و کاتالوگ نصب استخر را به خوبی مطالعه کرده و به صورت دقیق استخر با قدم به قدم نصب کنید و دوباره برای اطمینان آن را چک کنید , لوازم جانبی مانند نردبان , پمپ تصفیه آب , را راه اندازی کرده و به داخل استخر بروید و تمامی چروک های استخر را باز کنید و بعد آب گیری نمایید , پس از ریختن آب در داخل استخر بگذارید که تا 10 سانتیمتر آب بالا بیاید و بعد دور تا دور استخر بچرخید و پایه ها را به سمت بیرون بکشید تا صاف و یک دست شود و هیچ گونه چروکی در داخل استخر نباشد که در این حالت میتوانید آب استخر را پر کنید .

برای نگهداری استخرهای فایبر گلاس، لازم نیست مانند استخرهای بتنی یا وینیل، آنها را تمیز و پوسته گیری نمایند یا مواد شیمیایی به آنها اضافه کنید. 8. استخر فایبرگلاس در برابر مواد اسیدی و دیگر مواد شیمیایی خورنده مقاومت دارد. هسته استخر به عنوان یک شهر در سمت جنوب و شرق رودخانه پلوار قرار داشت. استخر بتنی به دلیل ساختار جامد و محکم خود، برای کسانی که به دنبال یک ساختار پایدار و با ماندگاری طولانی هستند، مناسب است. استخر پیش ساخته فایبرگلاس به عنوان یک محصول پرکاربرد و مقرون به صرفه، گزینه ی مناسبی برای جایگزینی استخرهای معمولی است که علاوه بر بار مالی زیاد، برپاسازی آن زمان بر و استفاده و نگهداری از آن پرهزینه می باشد. در سال ۶۴۸/۹، عبدالله بن عامر، والی بصره، لشکرکشی دیگری انجام داد که بار دیگر استخر پس از درگیریهای سنگین، تسلیم شد. در مرحله آخر خاک ریزی دور استخر انجام شده و در صورت لزوم محوطه پیرامونی با سیمان یا سنگ یا سرامیک پوشش داده میشود. ممکن است بسیاری از خریداران و کاربران گرامی اطلاعاتی از استخر های پیش ساخته نداشته باشد ، بنابراین قصد داریم تا این محصول را برای شما معرفی کنیم .

 Th​is post w as g᠎en᠎erat᠎ed ᠎by G SA Content  Ge​nerator  DE MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن