۹ مزیت خرید استخر بادی

در مواردی بسته به تعداد طبقات و اندازه موتور میتواند به صورت افقی یا مایل نیز نصب شود. در واقع در این دسته از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در مواردی بسته به تعداد طبقات و اندازه موتور میتواند به صورت افقی یا مایل نیز نصب شود. در واقع در این دسته از استخرها شما می توانید سرسره های بادی ، توپ و حلقه بادی و سایر اسباب بازی ها نظیر حلقه ، سبد بسکتبال و تور والیبال و دیگر نمونه های تفریحی را مشاهده کنید که همگی به صورت بادی در کنار این استخرها قرار دارند و باعث شده تا مشتریان به بهترین شکل ممکن بتوانند شرایط بازی را برای فرزند خود خلق کنند. در برخی استخرهای بادی به منظور جلوگیری از آسیب کلی به بخش های دیگر در صورت آسیب دیدن یک بخش ، لایه های مختلف در هنگام ساخت برای استخر تعبیه می شود که هر کدام از این لایه ها به صورت جداگانه باد می شوند ، این امر باعث می شود که به هنگام استفاده اگر بخشی از استخر بادی خیلی بزرگ دچار آسیب دیدگی شدن ، فقط باد آن بخش خالی می شود و بخش های دیگر بدون مشکلمی توانند به کار خود ادامه دهند که جای نگرانی ندارد زیرا در ادامه توضیح می دهیم که محصولات بادی قابلیت تعمییر را توسط پکیج تعمییرات دارند و همچنین اگر استخر بادی خود را از نمایندگی رسمی برند اینتکس و بست وی در ایران یعنی فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده اید باید بگوییم که محصول شما دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای می باشد تا در صورت بروز مشکل به راحتی با تلفن های مشاوره تماس گرفته و محصول خود را به کارشناسان ما بسپارید تا به صورت دقیق اقدام به رفع آسیب دیدگی کنند و محصول را برای شما به صورت مجدد ارسال کنند .

استخر طراحی شده برای هر دو بچه ها و بزرگسالان می تواند به عنوان گسترده ای به عنوان 10 فوت یا بیشتر، با عمق 3 تا 4 فوت، هر چند اکثر گزینه ها در محدوده عرض 8 تا 10 فوت هستند. فروش استخر بادی تهران اینتکس مرجع و مرکز استخر های بادی با بهترین قیمت استخر بادی کودک خرید و فروشگاه استخر های بادی بزرگ اینتکس ارزان ترین قیمت intex و خرید و فروش انواع استخر بادی اینتکس بزرگ با عمق زیاد بزرگ خانواده, مدل های بادی بزرگسال خانوادگی و کودکان انواع محصولات بادی ارزان و استخر بادی عمیق فروش با عمق بالا و سایت بروز و آپدیت با بیش از ۵۰۰ نوع از مدل های مختلف استخر بادی بزرگ متنوع و بچه گانه و طرح دار سایز کوچک, مستطیل شکل , خانگی برای ویلا و منزل هر محصول دارای ویدیو میباشد و برای دیدن فیلم محصولات روی آیکون قرمز سمت چپ کلیک کرده میتوانید آنها را تماشا کنید. هم چنین هر چه یک استخر از بدنه ضخیم تری تولید شده باشد ، خیال مشتریان راحت تر خواهد بود. قیمت ها با توجه به ابعاد محصولات تفاوت دارد ، بنابراین هر چه محصول بزرگتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر می شود .

با این تنوع، هرکسی میتواند استخری مطابق سلیقههای خود پیدا کند.مناسب برای کودکاناستخرهای بادی عمق و اندازه کمتری نسبت به استخرهای عادی دارند. در واقع وجود محفظه ای برای نگهداری بطری آب ، نشیمنگاه بادی ، تکیه گاه بادی و از این قبیل امکانات را شما می توانید در یک سری از استخرهای بادی خاص تولید شده توسط شرکت اینتکس و بست وی مشاهده کنید که همین امکانات باعث خواهد شد تا خریدی که شما انجام می دهید به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار گیرد. طراحی و ساخت این جعبهها که فقط مخصوص حمل سوختهای هستهای هستند، بر اساس توافق نامهٔ بینالمللی تحت نظارت بسیار دقیقی انجام میگیرد. هم چنین آخرین مسئله ای که باید به آن توجه کرد بحث امکاناتی است که یک استخر بادی کودک به شما ارائه می دهد. امکانات مناسبتعداد زیادی از افراد استخرهای بادی را همچون یک محصول ابتدایی و ساده میشناسند. استخرهای خانوادگی سایز بزرگتری دارند و برای استفاده بعد از یک روز کاری خسته کننده، خیلی پیشنهاد می شود.

 This da ta w as  do ne by G​SA᠎ Content Gen er ator DE MO!

برای شروع توصیه می شود نفتالین را روی تمام واشرها و واشرهای لاستیکی بمالید تا از خشک شدن آنها جلوگیری کنید و دفعه بعد که همه چیز را تنظیم می کنید، مهر و موم خوبی داشته باشید. به همین علت بهرهگیری و نگه داری از آنها بسیار ساده خواهد بود.همینطور با دقت به اندازه کوچک آنها، گرم نگهداشتن آب استخر کار عمده سختی نیست. با این حال، هنگام راه اندازی استخر باید به زه کشی فکر کنید. همینطور می توان در اطراف انها به سادگی محافظ قرار داد.چگونه استخر بادی در خانه داشته باشیم ؟ با توجه به این مقدمه قصد داریم تا در این مطلب به راهنمای خرید استخر بادی کودک و همچنین ویژگی ها و قیمت این محصولات بپردازیم. شما باید توجه داشته باشید که این استخرها در تنوع ظاهری گرد ، مربعی ، مستطیلی و گاها مدل هایی با طرح های لوبیایی و چند ضلعی نیز ساخته شده اند که این عامل سبب شده تا دست شما در هنگام خرید کاملا باز باشد.

آخرین مطالب