نکاتی که لازم است در مورد چادر مسافرتی ارزان بدانید

ماجراجویان که به پیادهروی علاقه مندند، نایلون را ترجیح میدهند زیرا وزن آن بسیار کم است. با توجه به تمام امکان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ماجراجویان که به پیادهروی علاقه مندند، نایلون را ترجیح میدهند زیرا وزن آن بسیار کم است. با توجه به تمام امکاناتی که چادرهای پلی استری به مصرف کنندگان خود ارائه میدهند و با توجه به وزن بسیار سبک، کنترل کردن آنها در شرایط جوی نامساعد با بادهای تند کمی مشکل است. از معایب چادرهای فنری میتوان حجم زیاد بسته بندی، وزن سنگین، شکستن فنر داخلی در اثر فشار و باز و بسته شدن به روش اشتباه را نام برد. از سوی دیگر نامگذاری این طرح به عنوان مبهم «طرح انتقال آب از سرشاخههای دز به قم» و همچنین نامگذاری پروژه ساخت و اجرای این طرح با نام پروژه قمرود باعث واکنشهایی در میان مردم استان لرستان شد تا جایی که محمد تقی توکلی نماینده شهرستان الیگودرز هم نسبت به نامگذاری این طرح اعتراض کرد و آن را مجعول خواند. معایب چادر عصایی در نصب آن است که حدود 10 دقیقه زمان میبرد، شکستن میلههای چادر در اثر فشار زیاد و یا نصب اشتباه نیز از دیگر عیبهای این مدل چادر میباشد. C on tent was c᠎reat ed with ᠎GS A Cont ent Genera᠎to​r ᠎DE MO!

پس از آن، دانشگاههای بزرگ کشور به یادبود ۱۶ آذر (روز غیررسمی دانشجو) دست به اعتصاب زدند؛ ولی معترضان دستگیرشده در ناآرامیهای پیشین، پس از محاکمههای کوتاهی در دادگاههای مدنی تبرئه شدند و اینگونه محاکمات بهروشنی به جامعه نشان داد که ساواک، دیگر توان استفاده از دادگاههای نظامی را برای سرکوب مخالفان ندارد. رابطه جنسی یکی از بهترین روش ها برای کاهش استرس روزانه است ، شاید استفاده از رابطه جنسی برای کاهش استرس بیشتر مورد پسند مردان باشد ولی خانم ها هم میتوانند به راحتی از این ترفند برای کاهش نگرانی هایشان استفاده کنند. همانطور که میدانید یک چادر مسافرتی ارزان در مقابل باد و باران مقاوم نیست، اما ما هم نقش مهمی در طول عمر چادر داریم. پلی استر در چادر مسافرتی بسیاری از خواص نایلون را دارد و میتوان گفت در بسیاری از این خواص کاملا شبیه به هم هستند. به هر حال قبل از انتخاب چادر مسافرتی، خودتان از فروشنده بخواهید تا نمونهای باز شده از آن مدل را به شما نشان دهد تا از ضخامت دیوارههای آن کاملا مطمئن شوید. پس کسانی که قصد کمپینگ دارند بهتر است قبل از خرید چادر مسافرتی، محیطی که قصد کمپینگ در آنجا را دارند در نظر داشته باشند.

برای خرید چادر مسافرتی، موارد زیادی را باید مد نظر قرار دهید. با این حال باید از این نیز آگاه باشید که این لایه ضد آب ممکن است به مرور از بین برود. چادرهای مسافرتی دارای دو نوع فنری یا همان اتوماتیک و غیر اتوماتیک میباشند که راهاندازی نوع فنری آن به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن امکانپذیر میباشد. اندازهی این چادرها متغیر میباشد و با توجه به ظرفیتی که شامل میباشند گوناگون است. ارتفاع چادرهای مسافرتی خانوادگی با ارتفاع چادرهای مسافرتی و ضروری کوهستان از تفاوتهای زیادی برخوردار هستند، به عنوان مثال ارتفاع چادرهای مسافرتی کوهستان به طور معمول 80 الی 90 سانتیمتر میباشد در صورتی که ارتفاع چادرهای مسافرتی خانوادگی از 160 تا 190 سانتی متر نیز متغیر است. معمول ترین موادی که در ساخت این محصولات به کار می رود برزنت، نایلون و پلی استر میباشد. اندازهی این چادرهای مسافرتی به صورت معمول به مشخصات( طول: 245 سانتی متر، عرض: 145 سانتی متر و ارتفاع: 100 سانتی متر )میباشد که از استانداردهای جهانی نیز پیروی میکند و خیال شما را در شرایط باد و طوفان به طور کلی راحت میکند. هرمحصول درکنار داشتن کلی مزیت، بازهم تعداد محدودی معایب دارد.

برای راهاندازی چادرهای مسافرتی اتوماتیک کافیست چادر را در جهت شکل گرفتهی آن رها کرده تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود. برای جمع کردن چادرهای مسافرتی فنری نیز روشهای گوناگونی وجود دارد که در قالب ویدئو بسیار قابل فهمتر میباشد و در باب متن برای آموزش نمیگنجد. به شما این امکان را می دهد که در چادر خود فضای بیشتری برای خانواده، دوستان یا حیوانات خانگی چهارپا خود ایجاد کنید! فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادرها با لایه های مختلف اورتان است. همچنین آب را به خود جذب نمیکند و به همین سبب یک چادر مسافرتی نایلونی بعد از یک بارش شدید، وزن بیشتری نخواهد داشت.. معمولا وزن خالص چادر روی بستهبندی آن چاپ شده كه با توجه به آن میتوانید از دردسر وزن در آینده جلوگیری كنید، چون گاهی وزن چادر باعث انصراف شما از ادامه سفر میشود.

Da​ta has ​been c reat ed ​by GSA Cont ent Generato​r DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن