Redaction چیست و چرا مهم است؟

[ad_1] همانطور که در پست های قبلی وبلاگ ما ذکر شد ، روند ویرایش می تواند مراحل مختلفی را شامل شود. در این

توسط HONARENEWS در 18 دی 1399
[ad_1]

همانطور که در پست های قبلی وبلاگ ما ذکر شد ، روند ویرایش می تواند مراحل مختلفی را شامل شود. در این مقاله یکی از مهمترین آنها را بررسی خواهیم کرد: Redaction.

ویرایش ، علاوه بر ارتباط نزدیک با نشریه ، می تواند به عنوان شکل خاصی از ویرایش توصیف شود. گاهی اوقات می تواند شامل ترکیب ، اصلاح و حتی سانسور هر نوع متن برای آماده سازی آن برای انتشار باشد. از آنجا که این فرایند شامل تجزیه و تحلیل عمیق متن است ، بسیار شبیه ترجمه است و باید با نهایت دقت انجام شود تا از سرقت ادبی ، به اشتراک گذاری اطلاعات محرمانه یا انتشار متنی که شما را بی میل می کند ، جلوگیری شود.

تفاوت در ویرایش و بررسی

اگرچه تفاوت بین این سه مورد بسیار زیاد است ، اما دیدن برخی از آنها همیشه چندان روشن نیست. از آنجا که قبلاً ویرایش را توضیح دادیم ، بیایید با ویرایش شروع کنیم. ویرایش شامل کل فرآیند اصلاح ، از اصلاح تا بازآرایی است. هدف اصلی از ویرایش این است که محصول نهایی مناسب تر برای هدف ایجاد شده باشد. علاوه بر این ، فعالیت آن دامنه فعالیت گسترده تری نسبت به دو فعالیت دیگر دارد ، زیرا می توانیم در مورد ویرایش pdf ، ویرایش ویدیو و موارد دیگر در این زمینه صحبت کنیم.

حال بیایید به بررسی بپردازیم. بررسی فرآیند ارزیابی محصولات مختلف است. مرور فیلم ، کتاب یا حتی رستوران تنها چند نمونه از مواردی است که در زندگی روزمره با آنها روبرو می شویم. مانند این نمونه ها ، بازبینی در ترجمه شامل ویرایش یا اصلاح محصول نهایی نیست و می تواند به عنوان یک مبنای بسیار آموزنده برای این تغییرات باشد.

در ترجمه ، تشخیص این اصطلاحات از یکدیگر دشوار است ، بیشتر به این دلیل که همه آنها پس از پایان ترجمه انجام می شوند. در مناطق دیگر ، ایجاد محصول فقط با ویرایش امکان پذیر است. که به معنی آن است که می تواند قبل از آخرین مرحله انجام شود ، که امکان ویرایش یا بررسی وجود ندارد.

چرا Redaction مهم است؟

بیایید به چند نمونه نگاه کنیم که اهمیت ویرایش را به وضوح نشان می دهد تا بفهمیم چرا این یک فعالیت حیاتی است. در سال 2016 ، وزارت دادگستری آمریکا تحقیق درباره مداخله در انتخابات ریاست جمهوری را انجام داد. و در سال 2019 اسناد منتشر شد. اطلاعات زیادی در این اسناد وجود داشت ، از تکنیک های تحقیق تا نام هیئت منصفه. اگر ویرایش اسناد نبود ، این اطلاعات محرمانه با مردم به اشتراک گذاشته می شد. همه نام ها ، تکنیک های تحقیق و سایر اطلاعات شخصی نمایش داده می شود.

این نمونه ای از اهمیت آن در متون حقوقی بود ، اما در مورد انواع دیگر متن چه می توان گفت؟ در بیشتر موارد ، متن های منتشر شده بدون ویرایش خطاهای زیادی خواهند داشت. حتی ممکن است متن هایی مانند پایان نامه ها یا مقالات علمی به دلیل چنین اشتباهاتی رد شوند.

با بررسی اهمیت آن ، بیایید ببینیم که چگونه این کار را به درستی انجام دهیم. ذکر چند مرحله برای پوشش دادن کل مراحل غیرممکن است ، زیرا درست مانند ترجمه ، ویراستاران نیز با هر متن جدید فرم جدیدی به خود می گیرند. اما چند نکته اساسی وجود دارد که باید به آنها توجه شود. خطاهای املایی و گرامری در بالای این نکات کلیدی قرار دارند و درست پس از آنها اصلاحات سبک و لحن به دست می آیند. اگر محرمانه بودن اولویت اصلی باشد ، سانسور قبل از هر یک از آنها است.

چه زمانی از Redaction استفاده کنیم؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، ویرایش برای انتشار هر متن نوشتاری اجباری است. علاوه بر متن ، حتی برخی از فیلم ها و ضبط صدا باید قبل از انتشار ویرایش شوند. برخلاف ویرایش فایلهای pdf و Word ، معمولاً انجام چنین کارهایی بیشتر طول می کشد. اما یک نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که برای کمک به ویرایش فایل های سمعی و بصری طراحی شده است.

امیدوارم که این مقاله به شما کمک کند تا تشنگی خود را برای کسب اطلاعات در مورد این فرایند اساسی و پیچیده رفع کنید. اگر س additionalال دیگری دارید با ما تماس بگیرید!

از این مطالعه ، همه ما درک می کنیم که یک سرمقاله بد انجام شده می تواند در سناریوهای وحشتناکی مانند نشت اطلاعات شخصی به مردم ختم شود. اگر مطالب منتشر شده مطابق با استانداردها نباشد ، حتی در بیشتر موارد بی ضرر نیز می تواند به اعتماد یک عامل انتشارات منجر شود. بنابراین یافتن یک ارائه دهنده خدمات زبان خوب برای چنین کاری بسیار حیاتی است. خوشبختانه ، Protranslate خدمات ویرایشی را به هرکسی در دنیا ارائه می دهد که نهایت دقت را در جهت انتشار داشته باشد. Protranslate همیشه در اینجا است تا بتواند با داشتن اسناد مناسب به مشتریان کمک کند.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن