یک عاقل، آکادمیک نگاه کنید جکوزی بادی *در واقع* در دنیای ما چه می‌کند.

از نظر امکانات نیز این جکوزی به بهترین شکل ممکن سعی کرده تا هر آن چه که شما نیاز دارید را به صورت کامل در اخت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از نظر امکانات نیز این جکوزی به بهترین شکل ممکن سعی کرده تا هر آن چه که شما نیاز دارید را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهد. جکوزی (به انگلیسی: Jacuzzi) نام شرکت آمریکایی تولیدکننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جتهای آب ماساژدهنده بود. جکوزی های بادی را با دو برند اصلی شرکت اینتکس و شرکت بست وی آمریکا در اشکال دایره و بیضی و مربع یا مستطیل تولید میشوند که نسبت به فضا های مختلف قابلیت نصب و اجرا را دارند . بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد . با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست.

این محصول همانند مدل های گرد از لوازم و تجهیزات کاملی برخوردار بوده به همین دلیل گزینه ای بسیار مقرون به صرفه نسبت به خرید و احداث جکوزی بتنی خواهد بود. اجزای سیستم تصفیه جکوزیهای چند نفره تجهیزات استخرهای کوچک میباشد. برای نصب جکوزی بادی نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. تمامی جکوزی پیش ساخته بادی دارای دستگاه هیتر یا گرم کننده بوده و از نازل قل زدن برای به حرکت در آوردن آب بهره مند می باشد. اصولا دستگاه هیتر و گرم کن جکوزی بادی امکان افزایش دمای آب را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل جنس بدنه به کار رفته در جکوزی بادی بسیار مقاوم تر از سایر محصولات بادی می باشد. جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس از پی وی سی سه لایه که در داخل پی وی سی از نخ های ابریشمی و پلیستری به کار رفته است که باعث مقاومت و استحکام بیشتر جکوزی میشود . در قسمت کف جکوزی از فوم بسیار نرم و انعطاف پذیری استفاده شده که به راحتی شخص بسیار کمک میکند . البته مشروط به آنکه یک شخص وسواسی یا دارای یک عارضه کندکننده رفتار عمومی خود در زمان تنظیف اسحتمام نباشد!

البته مشروط به آنکه یک شخص وسواسی یا دارای یک عارضه کندکننده رفتار عمومی خود در زمان تنظیف اسحتمام نباشد! جکوزی بادی دارای 4 جت بسیار قوی بوده که از قسمت پشت جکوزی آب را با فشار قابل تنظیم به پشت شخص میزند و کیفیت ماساژ را بالا میبرد . هم چنین امکان تغییر دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما فراهم خواهد بود که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. در کنار این موارد وجود فشارسنج و هم چنین امکاناتی نظیر سبد قرص کلر نیز از دیگر خصوصیات خوب این جکوزی بادی به شمار می رود. در ایران این نوع محصولات غالباً با همان نام تجاری جکوزی و گاهی هم با نامهایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته میشوند. این نوع از جکوزی سبک و قابل حمل است. اگر با دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای طراحی هشت ضلعی می باشد که این سبک طراحی در کمتر محصولی دیده می شود و همین ویژگی باعث خاص تر بودن جلوه این محصول در مقایسه با محصولات مشابه شده است.

جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس یکی از خاص ترین و در عین حال با کیفیت ترین جکوزی هایی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و همین طور اولویت قرار دادن ضخامت بدنه آن را به بازار عرضه کند. در این نوع جکوزی پس از هر بار مصرف، آب جکوزی تخلیه میشود که بعضی از این نوع جکوزیها مجهز به المنت حرارتی جهت گرم کردن آب نیز هستند. در واقع بدنه ضخیم از نوع PVC در کنار ساختار شیاردار این محصول در بخش های داخلی سبب شده تا یک کالای ایده آل و طبی را در اختیار داشته باشید. در این حالت بدن انسان برای تنظیف کاملاً آماده است زیرا آب به جسم چربیهای آلوده موجود بر روی پوست نفوذ کرده و به سادگی این چربیها آماده جدا شدن از بدن هستند لذا پس از این مرحله ماساژ شما به سادگی توسط بلوئرهای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع کل جکوزی را تبدیل به یک وان پر از کف خواهید کرد. This art ic le w​as g ener​at ed  wi​th GSA C ontent Gen​er​ator  D​emover sion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن