آشنایی با شخصیت های بازی پابجی که باید بدانید!

SARA اولین شخصیت مونث بازی پابجی، کاراکتر سارا است . کاراکتر سارا این توانایی را دارد که بتواند وسیله نقلیه خ

توسط HONARENEWS در 9 اردیبهشت 1400

SARA

اولین شخصیت مونث بازی پابجی، کاراکتر سارا است . کاراکتر سارا این توانایی را دارد که بتواند وسیله نقلیه خود را تقویت یا آپگرید کند و قدرت وسیله نقلیه را تا 10 درصد افزایش دهد. برای دریافت این کاراکتر باید 600 یوسی یا 600 کوپن شخصیت در بازی خرج کرد .

 

کاراکتر VICTOR

کاراکتری که می خواهیم به شما معرفی کنیم، شخصیت ویکتور است. ویکتور اولین شخصیت مهم خط داستانی بازی پابجی است و نقش مهمی را در بازی دارد. کاراکتر ( اسکین ) ویکتور برای همه پلیرها در دسترس است . این شخصیت دارای توانایی کاهش 10 درصد ریلود اسلحه ( اس ام جی ) است .

کاراکتر ANDI

اولین شخصیت قد بلند بازی پابجی کاراکتر اندی است . تنها قابلیت این کاراکتر این است که اگر سطح این کاراکتر را کامل کنید ( لول کاراکتر را مکس کنید ) سرعت شلیک اسلحه را 16 درصد افزایش می دهد . برای دریافت این شخصیت باید 1200 یوسی یا کوپن شخصیت خرج کرد .

 

کاراکتر CARLO

یکی از زیباترین و خوش هیکل ترین کاراکتر بازی پابجی شخصیت کارلو است که یک لباس فشن با مدل موی خارق العاده دارد. کارلو تنها کاراکتری است که نزدیک به 40 درصد پلیر های پابجی آن را خریداری کرده اند. اگر این کاراکتر را تا سطح ( لول ) 9 آپگرید کنید می تواند 24درصد از آسیب سقوط جلوگیری کند. قیمت این شخصیت در بازی 1200 کوپن شخصیت است .

نحوه انلاک کردن کاراکتر کارلو در بازی پابجی :

شخصیت کارلو را تنها با انجام ماموریت های روزانه می توانید آنلاک کنید . در واقع در طول روز ماموریت های جدیدی به شما داده می شود و کوپن هایی که برای آنلاک کردن شخصیت کارلو می توانید از آن استفاده کنید، پس از به پایان رساندن ماموریت ها به شما تعلق خواهد گرفت.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که رویدادهای روزانه خود را از طریق واتساپ و یا فیسبوک با دوستان خود به اشتراک بگذارید و سپس ماموریت های روزانه را کامل کنید و پس از انجام این کارها سرنخ هایی به دست خواهید آورد. در نهایت برای دریافت کوپن های شخصیت کارل و تنها کافیستبر روی گزینه کالکت ضربه بزنید تا کوپن ها را دریافت کنید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر، لینک زیر را دنبال کنید:

 

https://article.tebyan.net/475155

 

ماموریت کاراکتر ها

ماموریت هایی که برای آنلاک کردن شخصیت کارلو برای شما در نظر گرفته شده با یکدیگر متفاوت هستند و در انجام هر یک از آن ها شما با چالش ها و رخداد های متفاوتی روبرو خواهید شد.
در یکی از این ماموریت ها در حالت کلاسیک بازی پابجی موبایل مسافتی حدود ۱۰۰۰ متر را باید طی کنید، که در این ماموریت ۶۰ کوپن شخصیت کالا به شما تعلق خواهد گرفت. هر بار که گیمر یک ماموریت را به انجام می رساند دست کوپن برای شخصیت کارلو به حساب شما اضافه خواهد شد.

اما نکته مهمی که باید بسیار به آن توجه کنید این است که آنلاک کردن شخصیت کارلو به واسطه به پایان رساندن ماموریت ها تنها تا تاریخ ششم مارس در دسترس است، پس اگر می خواهید از این شخصیت استفاده کنید باید عجله کنید.

 

 

 

 

 

  

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن