ایموجی از نظر بهبود جنسیت و گنجاندن فرهنگ پیشرفت زیادی داشته است ، اما مصرف کنندگان نمایندگی بیشتری می خواهند

[ad_1] از پیسانا فراری - سفیر کاپاستا در دهکده جهانی پیش نمایش جدیدترین

توسط HONARENEWS در 15 مرداد 1400
[ad_1]

از پیسانا فراری - سفیر کاپاستا در دهکده جهانی

پیش نمایش جدیدترین مجموعه از بیش از 40 شکلک جدید بالقوه ، که بسیاری از آنها بر بی طرفی و تنوع جنسیتی تمرکز دارند ، اندکی قبل از روز جهانی شکلک ، 17 ژوئیه ، توسط Emojipedia منتشر شد. در سال های اخیر ، شکلک ها از نظر بهبود جنسیت و شمول فرهنگی پیشرفت زیادی داشته اند. نسخه های قبلی شامل جنسیت ، رنگ پوست و مو و ایموجی هایی است که معلولیت های مختلف را نشان می دهند (سمعک ، پروتز ، عصای سفید ، سگ راهنما و ویلچر) و فرهنگ (لباس سنتی ، روسری و کلاه). رئیس جدید کمیته فرعی Emoji برای کنسرسیوم یونیکد ، سرپرست رسمی شکلک های جدید ، جنیفر دانیل ، حامی قوی ایموجی های فراگیر و متفکر است و در حال حاضر روی ایده های جدید کار می کند (خلاقیت های قبلی وی شامل بابا نوئل ، زن در تاکسدو) و مرد). در حجاب). البته بهبود نمایندگی در طراحی شکلک یک تلاش عالی است ، اما از کجا خط می کشید؟ تا پایان سال 2021 ، در مجموع 3،353 شکلک تأیید شده توسط یونیکد وجود خواهد داشت و سالانه حدود 70-100 شکلک جدید تأیید می شود. همچنین ، همانطور که نویسنده دانشگاهی و تحسین شده یان بوگوست اشاره می کند ، صرف نظر از تعداد شکلک های دیگر ، ارائه "طیف وسیعی از تجربیات بشری" هرگز امکان پذیر نخواهد بود. بعضی از مردم همیشه دلتنگ خواهند شد در حقیقت ، یک نظرسنجی که Adobe سال گذشته بین کاربران مکرر شکلک در هفت کشور (ایالات متحده ، انگلیس ، آلمان ، فرانسه ، ژاپن ، استرالیا و کره جنوبی) انجام داد ، نشان داد که 83 درصد از آنها خواهان نمایندگی جامع تری هستند. به طور خاص ، پاسخ دهندگان گفتند که به فرصت های بیشتری برای کمک به گزارش مسائل مهم شخصی ، مانند سنگ های فرهنگی محلی ، جنسیت / هویت جنسی و طیف وسیعی از توانایی های مصرف کننده نیاز است. بسیاری از گروه ها با امید به آینده می نگرند. کاربران LGBTQI2 ، کاربران ایموجی های معلولیت و ایموجی های چند زبانه که به این مطالعه پاسخ دادند ، اطمینان داشتند که شکلک ها می توانند در پنج سال آینده پیشرفت بیشتری کنند. جالب است که 76 درصد از پاسخ دهندگان نیز می گویند شکلک ها ابزار مهمی برای ایجاد وحدت ، احترام و درک یکدیگر هستند. نقش بالقوه شکلک ها در آموزش کودکان و در واقع افراد در هر سنی برای تنوع موضوعی است که در حال حاضر در حال بررسی است.

افزایش قیمت جهانی بودن؟

پروفسور بوگوست می گوید که افزایش انتخاب بر انعطاف پذیری هر نماد برای نشان دادن چیزی بزرگتر تأثیر می گذارد. این امر "جهانی بودن" شکلک ها و نقش آنها را به عنوان "زبان ایدئوگرافیک" ، حتی زمانی که برای گنجاندن تصویری تلاش می کنند ، تضعیف می کند. شیگتاکا کوریتا ، طراح ژاپنی که بخاطر ایجاد اولین مجموعه 176 شکلک در سال 1999 شناخته شد ، می گوید مجموعه شکلک های خود را به عنوان ایدئوگرام برای ارائه ایده های گسترده ارائه کرده است و ایموجی های مدرن ممکن است از این اصل اساسی منحرف شده باشند. به عنوان مثال ، در نمای سنتی ، ایموجی نشان دهنده یک لیوان شراب کافی است - نیازی به گزینه های رنگی نخواهد بود. بسته به شرایط ، لیوان همچنین می تواند زمان نوشیدن نوشیدنی را نشان دهد. در عوض ، شکلک ها تخصصی تر می شوند.

شکلک های محلی مورد تایید یونیکد در حال افزایش است

برخی از جوامع به اندازه کافی احساس نمی کنند که توسط شکلک های تأیید شده توسط یونیکد "نمایان" شده اند و ایموجی های خود را ایجاد کرده اند که نشان دهنده فرهنگ و ارزش های محلی است. این کار با فنلاند شروع می شود ، که وزارت امور خارجه آن مجموعه 56 شکلک با موضوع کشور را در سال 2015 منتشر کرد. این مجموعه شامل شکلک هایی برای ورزش ها و فعالیت های سنتی (اسکی ، سونا ، بیس بال فنلاندی) ، حیوانات (گوزن شمالی ، مهر) و پدیده های طبیعی فنلاندی (شب های سفید). در آفریقا ، یک جوان 21 ساله از ساحل عاج ، O'Plair Grebet ، بیش از 350 ایموجی برای بارگیری با منابع فرهنگی غرب آفریقا ایجاد کرده است. ایموجی های او شامل غذاهای سنتی ، بازی ها ، وسایل نقلیه ، ماسک های آیینی و آلات موسیقی است. اگر سایر کشورها یا جوامع از این روند جدید پیروی کنند چه می شود؟

ایموجی به عنوان یک زبان جهانی؟

اگر امکان توافق بر سر معنی مشترک برای هر پیکتوگرام و قوانین دستور زبان مشترک وجود داشت ، آیا شکلک ها می توانستند به یک وسیله ارتباطی جهانی تبدیل شوند؟ فرانچسکا چیوسارولی ، زبان شناس و دانشگاهی ایتالیایی و تیمش پتانسیل شکلک ها را به عنوان یک زبان جهانی بررسی کرده اند و با انتشار ایموجی پینوکیو ، که کاملاً به صورت ایموجی نوشته شده است ، یک مثال بسیار قانع کننده در این مورد به نمایش گذاشتند. این کتاب متشکل از ترجمه هایی است که از پیشنهادات انجمن توییتر به آنها رای داده شده است. این کتاب دارای پیشگفتاری است که دلایل پروژه را توضیح می دهد ، واژه نامه ای مفصل ، چند مدخل هوشمندانه و دلپذیر و چند صفحه قوانین دستور زبان ساده و شهودی. در cApStAn ما این حوزه تحقیق را جالب می دانیم و تحولات را از نزدیک دنبال خواهیم کرد.

نقش آموزشی بالقوه ایموجی

مینا داس ، یکی از فعالان IN NextGen ، شبکه ای از دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر ، می گوید: "اگر جوانان به دیدن روزانه چنین ایموجی هایی عادت کنند ، ناخودآگاه از تنوع آنها آگاهی می یابد." جنیفر فاین ، دانشیار بهداشت و آموزش دوران کودکی در دانشگاه فلیندرز (AUS) ، می گوید که آنها همچنین می توانند فرصت هایی را برای کودکان خردسال و در واقع افراد در هر سنی برای تمرین و دسترسی به زبان زنده ای که نماینده آنها است و از جمله آنها به گونه ای که همیشه نمی توان کلمات را به این راحتی ارائه داد.

اعتبار عکس ایموجی پدیا

همچنین ببینید سایر پست های وبلاگ emoji ما

رئیس جدید کمیته فرعی ایموجی UNICODE از ایموجی های متنوع و فراگیر حمایت می کند

پرداختن به مسائل بین فرهنگی در "ترجمه" ایموجی

چگونه شکلک ها به یک روش اصلی برای دسترسی آنلاین به جوامع مختلف تبدیل شده اند

در مورد نحوه شکل گیری شکلک ها به طور فزاینده ای در ارتباطات سیاسی

"ایموجی ها عالی هستند و / یا جهان را نابود خواهند کرد"

روندهای جدید در استفاده از ایموجی ها نقش احتمالی آینده آنها به عنوان "زبان جهانی" را زیر سال می برد.

ایموجی ، "توسعه زبان"؟


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن