تهیه وبینار و ترجمه آن

[ad_1] این روزها وبینارها محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. این تعجب آور نیست ، زیرا مردم به دنبال راه هایی برای

توسط HONARENEWS در 30 فروردین 1400
[ad_1]

این روزها وبینارها محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. این تعجب آور نیست ، زیرا مردم به دنبال راه هایی برای سازماندهی بهتر وقت خود ، هم از نظر زندگی شخصی و هم از نظر کاری هستند. این نیز یک نوع برخورد ایمن است ، به خصوص در دوره های همه گیری یا تهدیدهای دیگر مربوط به ویروس بسیار مفید است. چگونه می توان وبینار تهیه و ترجمه کرد؟

ما وبینار شما را به بیش از 60 زبان در سراسر جهان ترجمه خواهیم کرد

وبینار - این چیست؟

بیایید با یک تعریف کوتاه شروع کنیم. تعریف وبینار چیست؟ به گفته kompan.pl ، این یک دوره آموزشی یا سمینار آنلاین است که با استفاده از فناوری پخش وب در زمان واقعی انجام می شود. به بیان ساده تر: این یک جلسه آنلاین با استفاده از انتقال داده از طریق اینترنت است که در آن صدا و تصویر بصورت زنده پخش می شود.

چرا ارزش برگزاری وبینارها را دارد؟

برگزاری یک وبینار در اینترنت مزایای زیادی دارد. مخصوصاً وقتی صحبت از سازمان می شود. به عنوان یک شرکت کننده ، برای شرکت در یک رویداد لازم نیست چندین صد کیلومتر را طی کنید. حتی لازم نیست از خانه خارج شوید!

به عنوان یک برگزار کننده وبینار ، از این واقعیت که یک تلاش ارزان است ، استقبال خواهید کرد. لازم نیست هزینه اجاره اتاق یا اجاره تجهیزات مانند هدفون را برای شرکت کنندگان بپردازید. به راحتی می توانید بودجه بیشتری را برای تبلیغ وبینار اختصاص دهید. اگرچه هزینه های مربوط به خرید دسترسی به یک بستر آنلاین وجود دارد ، اما باز هم ارزان تر از اجاره اتاق کنفرانس خواهد بود.

چگونه می توان یک وبینار ترتیب داد؟

همانطور که از تعریف بالا مشاهده می کنید ، برای سازماندهی یک وبینار ، ابتدا نیاز به دسترسی به ابزاری دارید که از فناوری پخش وب پشتیبانی می کند. به نظر پیچیده میاد؟ در واقع ، این کاملاً ساده است و احتمالاً قبلاً حداقل چند بار از چنین ابزاری استفاده کرده اید. آیا تا به حال با استفاده از Google Hangouts ، Skype یا Zoom گپ زده اید؟ این ابزارها مبتنی بر فناوری پخش وب هستند.

اگر می خواهید یک وبینار ترتیب دهید ، می توانید با خیال راحت از ابزارهای ارتباطی فوق استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از راه حل های دیگر را در بازار خواهید یافت که دقیقاً برای سازماندهی این نوع رویدادهای آنلاین طراحی شده اند. علاوه بر موارد ذکر شده ، توجه به Jitsi که یک پلت فرم منبع باز است و می توانید آن را روی سرور خود نصب کنید ، ارزش دارد. این از اضافه بار ظرفیت سرور جلوگیری می کند.

ابزار وبینار پولی چیست؟

علاوه بر ابزار رایگان ، راه حل های پرداختی بسیاری نیز در بازار وجود دارد. هنگامی که قصد دارید تعداد زیادی از شرکت کنندگان را برای شرکت در رویداد خود برنامه ریزی کنید ، ممکن است به آنها نیاز داشته باشید. محبوب ترین ابزارها برای سازماندهی وبینارها عبارتند از:

· مقیاس گذاری با مجوز پرداخت شده

· جلسه ملاقات کلیک کنید ؛

· GetResponse ؛

· Expertise.tv با مجوز پرداخت شده ؛

· MyOwnConference ؛

· خرس با مجوز پرداخت شده

· GoToMeeting ؛

· هر جلسه با مجوز پرداخت شده

· به من ملحق شو؛

· WebinarJam ؛

· LiveWebinar.

کدام یک بیشتر مناسب شما خواهد بود؟ این به نیازها ، انتظارات و تنظیمات شما بستگی دارد. اکثر این سیستم عامل ها به صورت رایگان در یک نسخه محدود در دسترس هستند یا نسخه آزمایشی آن را ارائه می دهند. آنها را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که کدام ابزار برای همراهی با فعالیتهای روزمره شما مناسب تر است.

ترجمه از طریق بزرگنمایی

از میان تمام سیستم عامل های ذکر شده در بالا ، زوم جالب تر به نظر می رسد. به خصوص هنگامی که به فکر برگزاری یک وبینار چند زبانه با شرکت کنندگان از سراسر جهان هستید. اخیراً ، توسعه دهندگان این ابزار وبینار قابلیتی را اضافه کرده اند که امکان ترجمه همزمان شرکت کنندگان را فراهم می کند.

این چگونه واقعاً کار می کند؟ کاملاً ساده است. وقتی وبینار خود را راه اندازی می کنید ، تصمیم می گیرید که کدام یک از شرکت کنندگان وضعیت مترجم را داشته باشد. سپس مشخص کنید که می خواهید کدام زبان را ترجمه کنید. همین کار را برای هر جفت زبان انجام دهید.

در طول برگزاری وبینار ، شرکت کنندگان در صورت نیاز به ترجمه تصمیم می گیرند و با انتخاب صفحه مناسب زبان مناسب را انتخاب می کنند. آنها دو زبان را می شنوند که 80٪ حجم ترجمه و 20٪ صدای بلندگوی اصلی خواهد بود. همه چیز ساده ، لذت بخش و مهمتر از همه ، از نظر تجاری موثر است.

ترجمه وبینار با استفاده از سیستم عامل های دیگر

در میان محبوب ترین ابزارهای وبینار ، فقط Zoom گزینه ای برای ترجمه همزمان را اجرا کرده است. سایر سیستم عامل ها گزینه ای برای تعیین اینکه کدام شرکت کننده مترجم باشد ارائه نمی دهند. بنابراین ، تنها راه ممکن ارائه تفسیر سازگار است که در آن گوینده ابتدا بخشی از سخنان خود را بیان کند و به دنبال آن ترجمه شود. بنابراین ، گاهی اوقات به این روش ترجمه ، پس از ترجمه گفته می شود.

این شامل برخی از عوارض در مورد وبینارهای چند زبانه است. در عمل ، تفسیر متوالی یک رویداد آنلاین فقط به یک زبان خارجی قابل انجام است. به عنوان مثال: شرکت کنندگان انگلیسی صحبت می کنند در حالی که گوینده آلمانی صحبت می کند. به دلایل فنی ، ترجمه وبینار به چندین زبان دیگر به سادگی امکان پذیر نیست. هنگام استفاده از سیستم عامل های دیگر به غیر از بزرگنمایی ، برخلاف بسیاری از زبانها ، فقط می توانید ترجمه را از یک زبان به زبان دیگر ارائه دهید.

ابزارهای تخصصی ترجمه همزمان

علاوه بر ابزار وبینار ، سیستم عامل های زیادی در بازار وجود دارد که به طور اختصاصی برای ترجمه همزمان طراحی شده اند. بنابراین ، اگر راه حل های ارائه شده توسط زوم را دوست ندارید ، می توانید از ابزارهای دیگری که برای سازماندهی وبینار طراحی نشده اند استفاده کنید. می توانید گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

· هر کجا

· INTERPREFI

· VOICEBOXER

اثر متقابل

· صحبت و VERSICA

کدام یک از این راه حل ها ارزش انتخاب دارد؟ این همیشه به نیازها ، انتظارات و ویژگی های ارائه شده توسط ابزاری بستگی دارد. جالب است بدانید که برخی از این راه حل ها علاوه بر ابزارهای وبینار (به عنوان مثال INTERPREFY) نیز عمل می کنند. می توانید از آن بعنوان یک افزونه استفاده کنید ، به عنوان مثال برای بزرگنمایی ، Webex یا سایر سیستم عامل ها.

چگونه می توان از وبینار برای اهداف تجاری استفاده کرد؟

شما قبلاً برخی از ابزارهای موجود وبینار ، نحوه ترجمه وبینارها و همچنین برخی از بسترهای ویژه ترجمه همزمان را می دانید. چگونه سازماندهی چنین رویدادهایی می تواند به شما در رسیدن به اهداف تجاری کمک کند؟ آیا می توانید از وبینارها برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید؟ البته! اما یک شرط وجود دارد. برای دستیابی و تطبیق همه چیز با آن باید هدف خاصی تعیین کنید.

برای اهداف زیر می توانید از وبینار استفاده کنید:

  • به عنوان آهن ربا برای دستیابی به مخاطب - اغلب به صورت وبینارهای رایگان ؛
  • به عنوان یک کانال فروش اضافی - در طی یک وبینار رایگان می توانید محصولات یا خدمات خود را ارائه دهید.
  • همچنین ارزش ارائه تخفیف محدود را دارد.
  • برای ایجاد تصویر یک متخصص - غالباً برای این منظور وبینارهایی در قالب پرسش و پاسخ برگزار می شوند. خوب است که در این حالت هزینه مشارکت کمی تعیین کنید.
  • برای آموزش کارمندان خود
  • به عنوان یک کانال درآمد اضافی از طریق دوره های آموزشی مربوط به حوزه تجربه خود.

ایده های فوق فقط نمونه فعالیت هایی است که می توانید با کمک وبینارها انجام دهید. به دلیل جذابیت ارائه اطلاعات ، از وبینارها می توان بسیار گسترده استفاده کرد. در واقع ، شما فقط توسط تخیل (یا تخیل بخش بازاریابی خود) محدود هستید.

چگونه می توان وبینار تهیه و ترجمه کرد؟

چگونه یک وبینار تهیه کنیم؟ شما به یکی از ابزارهایی که برای این منظور از فناوری پخش وب استفاده می کنند ، نیاز خواهید داشت. برخی از آنها ویژگی هایی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد ترجمه همزمان به افراد حاضر ارائه دهید. ابزارهای دیگر نیز می توانند ترجمه را از طریق سیستم عامل های ویژه فراهم کنند. وبینارها به شما امکان می دهند با اطمینان خاطر اهداف تجاری خود را ، هم از نظر فروش و هم از نظر بازار ، تحقق بخشید. مهمترین قانون این است که مشخصاً هدفی را که می خواهید به آن برسید مشخص کنید و همه فعالیتها را با آن منطبق کنید. برنامه ریزی صحیح همیشه رمز موفقیت است!


ما جلسات آنلاین را ترجمه می کنیم


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن