حرف آخر : کنکور ⓿⓿❹❶

این خدمات رایگان در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می شود و برای بهره مند شدن از آن کافی است همین الان فرم زیر

توسط HONARENEWS در 19 دی 1399

این خدمات رایگان در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می شود و برای بهره مند شدن از آن کافی است همین الان فرم زیر را پر کنید تا دپارتمان مشاوره مجرب ما با شما تماس بگیرند. اما سومین ویژگی بهترین مدرس شیمی ایران عدم پراکنده گویی و همچنین آموزش در چارچوب مطالبی است که برای کنکور اهمیت دارد و متاسفانه در سال های اخیر به خصوص در کتاب های کمک آموزشی شاهد مطالبی برای هر درس بوده ایم که اصلا در کنکور طرح نخواهد شد و مطالعه آن موجب هدر رفتن وقت خواهد شد. اما در بازار کنکور با توجه به تعدد منابع اعم از کتاب و کلاس و دی وی دی پیدا کردن بهترین منبع آموزش شیمی کنکور اندکی سخت است. ویژگی بهترین منبع شیمی کنکور از استاد شروع میشود و به نتیجه هایی که با استفاده از آن کسب شده است ختم میشود. کنار این مقاله، پیشنهاد میکنم نحوه تحلیل آزمون را بخوانید که با اجرای صحیح آن در هر آزمون حداقل 500 واحد افزایش تراز خواهید داشت. با کمک این پکیج ویژه در 5 روز توانایی پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را پیدا خواهید کرد.

این پکیج توسط استاد غلامحسین شیروانی دارای مدرک دکتری شیمی آلی و دارای ده ها مقاله بین المللی تدریس آموزش پایه نهم شده است. این پکیج به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد به عنوان بهترین دی وی دی شیمی کنکور شناحته میشود. پکیج استاد شیروانی کم حجم ترین منبع کنکور است و برای اولین بار سبکی از آموزش را ارائه میدهد که شما را از حفظ کردن بی نیاز میکند و اینبار مفاهیم را درک و لمس خواهید کرد. ویژگی پکیج شیمی حرف آخر را متوجه شدید؟ بهترین مدرس شیمی کنکور همواره باید نکاتی در آموزش وی پیدا باشد که اول از همه باید بروی کل مفاهیم و مباحث مسلط باشد و بتواند پاسخ هر سوالی را بدهد که متاسفانه تعداد این مدرسین روز به روز در حال کاهش است. بهترین دی وی دی شیمی کنکور دارای ویژگی های منحصر به فردی است که یادگیری شیمی را برای شما به شدت آسان خواهد کرد. اما شاید برایتان سوال باشد که مگر امکان دارد با وجود این حجم کم همه نکات در شیمی حرف آخر پوشش داده شده اینجا عربی نظام جدید باشد.

در مبحث مسائل با فرمول های فراوانی مواجه خواهید شد اما جالب است بدانید که در شیمی حرف آخر دیگر خبری از فرمول نیست. به دلیل اینکه تدریس در شیمی حرف آخر بر پایه شهودی سازی است دیگر نیازی به حفظ کردن ندارید. به عنوان مثال در مبحث ساختار اتم شما با یک انیمیشن به درون اتم سفر خواهید کرد و همه چیز را اعم از زیر لایه، لایه، اعداد کوانتومی به صورت شهودی میبینید و به جای حفظ کردن، آن ها را درک خواهید کرد بدون فراموشی. حفظ کردن مطالب برای عده زیاد از جمله خود من یک دردسر بزرگ بود! به عنوان مثال فرض کنید ساعت 4 تا 5 قرار است کلاسی برای شما برگزار شود. حرف آخر با بهره گیری از قابلیت های نیمکره راست مغز که مطالب را به صورت طولانی مدت در ذهن نگاه می دارد، دی وی دی های آموزشی را تولید کرده و در اختیار دانش آموزان و کنکوری ها قرار داده است. اماااا خبر خوب. یک جلسه مشاوره کاملا رایگان برای شما عزیزان توسط برترین کارشناسان تحصیلی و رتبه های برتر کنکور که به صورت کامل به مشکلات آموزشی شما گوش خواهیم داد و بهترین راهکار را برای حل آن ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

درست است که در سایت حرف آخر اقدام به معرفی بهترین دی وی دی شیمی کنکور خواهیم کرد اما مطمئن باشید که هدف اصلا تبلیغ نیست بلکه معرفی است. اما به یک نکته دقت داشته باشید! ویژگی بعدی او تنظیم شیوه آموزش و آموزش به ساده ترین زبان ممکن است که هر داوطلبی با هر سطح بتواند تدریس او را متوجه شود و تست بزند. ما در حرف آخر کاری انجام داده ایم که فقط در 4 ماه کل دروس کنکور را بخوانید و harfeakhar تست بزنید! مدیر عامل این موسسه عبدالرضا منتظری می باشد که از سال 1390 با ابتکار و نوآوری های متعدد توانسته نام این برند آموزشی را در کل کشور مطرح کند. در حالت عادی با سیستم رایج آموزشی کنکور، اگر یک دانش آموز بخواهد جلو برود نمی تواند در زمان مناسب تمام دروس را بخواند و جمع بندی کند. فقط و فقط با 3 الگو تمامی مسائل شیمی را برای شما حل خواهند کرد. در این موسسه ما در 4 مرحله داوطلب را برای کنکور آماده می کنیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن