خرید لوازم آرایشی بهداشتی

مورد علاقه های نوامبر 2018 1 دسامبر 2018 من معمولاً آرایش زیادی را در موارد مورد علاقه خود قرار می دهم ، خ

توسط HONARENEWS در 6 اردیبهشت 1400

مورد علاقه های نوامبر 2018

1 دسامبر 2018

من معمولاً آرایش زیادی را در موارد مورد علاقه خود قرار می دهم ، خرید لوازم آرایشی بهداشتی  اما در این ماه با آرایش کمی پایین آمده ام. من پیشنهادهای خوبی برای مراقبت از پوست و مراقبت از بدن و همچنین یافته های بسیار خوبی در برس آرایش دارم.

 

 

 

 

 

نرم کننده پوست Cezanne High Moist

 

من نسخه Hada Labo داشتم و اخیراً سزان را خریداری کردم. من این را به عنوان جوهر در نظر می گیرم و از آن در مرحله تونر استفاده می کنم. این مقدار زیادی سرامید و اسید هیالورونیک دارد ، بنابراین در واقع همه چیز برای رطوبت و مانع پوست مناسب است. بیشتر ماههای گذشته از آن استفاده کرده ام و واقعاً آن را دوست دارم. این یک مایع سفید شیری است که سبک است ، اما به شما رطوبت می دهد و بلافاصله بعد از استفاده کمی احساس چسبندگی می کند. اگر بخواهم از مرطوب کننده های سنگین تر استفاده کنم ، معمولاً از چند لایه آن استفاده می کنم ، زیرا این کار به تنهایی کار بزرگی انجام می دهد.

 

 

 

برس شکل Zoeva 110 صورت

 

من می خواستم از آن برای پایه خود استفاده کنم ، اما بعد دیدم که چقدر کوچک است. در واقع ترکیب کانسیلر زیر چشم ، اطراف بینی و تمام نواحی کوچکتر کاملاً مناسب است. قطعاً می توانید از آن برای فونداسیون نیز استفاده کنید ، اما با مایعات رقیق تری که می خواهید به روشی نازک استفاده کنید ، بهترین کار را می کند. این واقعاً آن را گسترش می دهد. من همچنین آن را برای هایلایتر مایع دوست دارم ، زیرا آن را فقط در یک خط گسترده اعمال می کند. موی نرم ، اما به اندازه کافی متراکم است که در واقع محصول را به خوبی مخلوط می کند.

 

 

 

L.O.V. پودر درخشان Aura Glow

 

این پودر نامیده می شود ، اما به عنوان برجسته فکر کنید. در مقایسه با سایر برجسته های من ، این شدت بسیار فروتنانه است. اگر واقعاً رنگ براق می خواهید از آن به عنوان پودر استفاده شود ، اما من از آن به عنوان برجسته استفاده می کنم. فرمول پخته شده شامل ترکیبی از رنگ های مختلف است ، اما روی پوست به نظر می رسد مانند یک شامپاین سبک با براق صورتی و طلایی است. این دارای براق کننده کوچکی است که به پوست شما زیبایی طبیعی زیبایی می بخشد. این یک روش بسیار پیچیده است و نه آن برجسته کور کننده که بتوانید به همه جا برسید. من تمام ماه از آن استفاده کرده ام.

 

 

 

The Body Shop Honey Bronze Bronzer - 01 Light Matte

 

من به این برنز برگشتم ، زیرا رنگ چهره ام دوباره رنگ پریده است. استفاده از آن بسیار آسان است ، زیرا خیلی رنگدانه نیست و به راحتی می توانید آن را جمع کنید. من رنگ را دوست دارم ، زیرا بسیار سبک است و کمی رنگ قرمز به آن می زند ، که باعث می شود روی پوست خیلی باورپذیر به نظر برسد. این فرمول مات است و استفاده از آن بسیار ساده است بدون اینکه خط دار یا خیلی سنگین به نظر برسد.

 

 

 

سایه Super Shock Colourpop - DGAF

 

این سایه چشم تنبل من است ، وقتی که نمی خواهم آرایش خود را پیچیده کنم. فرمول خامه ای است و به خوبی تنظیم می شود. DGAF یک قهوه ای مایل به قرمز با مقدار زیادی براقیت طلایی ، مسی و سبز است. عمدتا با آن پایه قرمز رنگ طلایی یا مسی به نظر می رسد. به راحتی می توانید آن را روی درب ها بکشید و لبه ها را مخلوط کنید. به نظر می رسد ابعادی و در خانواده رنگ گرم قهوه ای من است.

 

 

 

برس پودر Ebelin LE Metallic Glam

 

نمی توانم باور کنم که این موها چقدر نرم هستند. ابلین دارای قلم موهایی با کیفیت شگفت انگیز است. این بخشی از یک مجموعه نسخه محدود بود. من بلافاصله شکل آن را دوست دارم ، که بسیار مخروطی است و تقریباً یک شکل مثلث ایجاد می کند. من دوست دارم با آن برنز بزنم ، زیرا موهای مخروطی باعث می شود بدون هیچ خط تیز و بدون زحمت مخلوط شود. همچنین به اندازه ای کرک و نرم است که رنگ زیبایی را رسوب می دهد. طراحی طلا نیز زیبا است.

 

Ecotools Sheer Blush Brush

 

این بهترین برس برای نوع استفاده از رژگونه من است که کاملاً پاک است. من از نظر رژگونه رنگی بزرگ نیستم ، بنابراین دوست دارم این کار را انجام دهم. این رژگونه دارای موهای نرم و گرد است که کمیاب هستند و فقط به اندازه کافی محصول جمع می شوند. این دقیقاً همانطور که شرح داده شد ، یک برس رژگونه کاملاً شفاف است. این یکی با آن رژگونه های بسیار خوک دار حتی بهتر عمل می کند ، زیرا هرگز زیاد به نظر نمی رسد.

 

 

 

اسانس LE هو! هو هو Highlighter Brush - 01 santa's helper

 

بیایید در مورد طراحی چشم نواز صحبت کنیم. این یک قطعه کلکسیونی است و هر قطعه عاشق آرایش آن را دوست دارد. دستگیره دارای طرح پلاستیکی شفاف است و در آن می توانید شش ضلعی های کوچک نقره ای و طرح عصای آب نبات را از یک طرف به طرف دیگر شنا کنید. تماشای آن و بازی کردنش مسحورکننده است. نه تنها برای طراحی ارزش آن را دارد ، بلکه موها نیز بسیار نرم و مخروطی هستند. آنها محصول زیبایی را مخلوط می کنند. من از رنگ هایلایتر برای بدست آوردن آن پوست براق و یکدست استفاده می کنم. همچنین می توانید از آن برای پودر ، رژگونه یا کانتور استفاده کنید. اگر به فکر هدیه هستید ، این یک هدیه خوب است.

 

 

 

Avon Care بازگرداندن رطوبت با کرم چند منظوره روغن نارگیل

 

من در واقع این یکی رو تموم کردم به عنوان کرم چند منظوره برای دستی ، بدن و صورت تبلیغ می شود. من از آن به عنوان لوسیون بدن استفاده می کنم. چیزی که من در مورد آن دوست دارم فرمول te است. این یک کرم سفید ضخیم تر است که شما باید واقعاً آن را به پوست ماساژ دهید. پخش آن به سختی برخی فرمولهای کره نیست ، اما هنوز هم یکی از فرمولهای ضخیم تر است. این رنگ پوست شما را تقریباً مات می کند و شما را با یک لایه مغذی پوشش می دهد. من دوست دارم که این واقعا به پوست بچسبد و روی آن باقی بماند تا زمانی که آن را زیر دوش بشویید. من آن نوع فرمول های سنگین تر را دوست دارم که روی پوست بمانند و مانع محافظتی ایجاد کنند. ولی

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب