دسته های مداخله: چرا سردبیران باید از آنها برای توصیف مشکلات ترجمه ای که برطرف می کنند استفاده کنند

[ad_1] چهار شنبه 10 مارس 2021 12:00 ET | ساعت 17:00 به وقت گرینویچ |

توسط HONARENEWS در 6 اسفند 1399
[ad_1]

چهار شنبه 10 مارس 2021

12:00 ET | ساعت 17:00 به وقت گرینویچ | 6:00 بعد از ظهر CET

در 10 مارس برای یک وبینار 45 دقیقه ای زنده با بنیانگذار cApStAn ، استیو دپت ، که شما را در مجموعه ای از دسته های مداخله که در ارزیابی های بین المللی در مقیاس بزرگ ، و همچنین در نظرسنجی ها یا آزمون های استخدام استفاده می شود ، شرکت کنید. در پایان یک جلسه پرسش و پاسخ زنده برگزار می شود.

بی صبرانه منتظر دیدار تو هستم!

در ارزیابی کیفیت ترجمه ، همیشه مقداری سوبژکتیویته وجود دارد و سوبژکتیویته همان چیزی است که اندازه گیری کیفیت ترجمه را دشوار می کند. برای شروع ، می توان حسابرسان را آموزش داد تا از طبقه بندی ، مجموعه ای از دسته های استاندارد مداخلات ، برای مستند کردن کار خود استفاده کنند. به آنها تعیین کنید تا از بین آنها انتخاب کنند: اطلاعات اضافه شده ، اختلاف ناخواسته ، توافق دستوری ، ثبت نام ، ... برای تنظیم ویراستاران به برخی تلاش ها نیاز است تا آنها این دسته ها را به همان شیوه تفسیر و استفاده کنند ، اما ارزش تلاش آنها را دارد.

از سال 2005 ، کنترل کیفیت زبانی cApStAn از دسته های مداخله و شاخص های تولید شده استفاده کرده است. بگذارید استیو دپت بنیانگذار cApStAn به شما نشان دهد که چگونه این امر کیفیت و قابلیت اطمینان را به روند ترجمه و سازگاری شما می افزاید.

  • بفهمید که مداخلات چه دسته ای هستند و چگونه کار می کنند
  • اسنادی را که به همراه یک روش کنترل کیفیت زبانی جامع ارائه می شود ، درک کنید
  • درباره گوینده

    استیو دیپ cApStAn

    استیو دپت ، بنیانگذار cApStAn

    استیو یکی از بنیانگذاران cApStAn است. وی به انگلیسی ، هلندی ، فرانسوی و آلمانی تحصیل کرده است ، اما اساساً خود دیکتاتور است و یک پزشک میدانی است. از زمان تأسیس cApStAn در سال 2000 ، استیو تضمین کیفیت زبان را در PISA و در بسیاری از مطالعات و آزمایشات بزرگ انجام داده است. روش آن برای ارزیابی قابلیت ترجمه در پروژه های مختلف پرمخاطره اعمال می شود. استیو نیروی محرک استراتژی انطباقی cApStAn است.


    [ad_2]
    منبع
    آخرین مطالب
    مقالات مشابه
    نظرات کاربرن