صدای حیوانات به زبانهای مختلف چگونه است؟

[ad_1] سگ به انگلیسی چه صدایی می دهد؟ در ایتالیایی یا ژاپنی همینطور چطور؟ سگ ها می توانند فروش صوتی در سرا

توسط HONARENEWS در 17 تیر 1400
[ad_1]

سگ به انگلیسی چه صدایی می دهد؟ در ایتالیایی یا ژاپنی همینطور چطور؟ سگ ها می توانند فروش صوتی در سراسر جهان داشته باشند. با این حال ، ممکن است تعجب کنید که بدانید سر و صدای حیوانات در زبانهای مختلف متفاوت است. حیوانات ممکن است چند زبانه نباشند ، اما افرادی که صداهایی را که ایجاد می کنند توصیف می کنند تفاوت دارند.

این ترانه برای کودکان Old McDonald Had A Farm به زبانهای بسیاری به ما آموزش داده است که حیوانات را تعریف می کنند. کودکان با دانستن صدای این حیوانات از چنین آهنگ هایی بزرگ می شوند. از سگ گرفته تا خر. در حالی که سرگرم کننده است ، کودکان با دانستن کلمات انگلیسی برای اصواتی که حیوانات خاصی را تعریف یا توصیف می کنند ، بزرگ می شوند. در این مقاله ، برخی از رایج ترین صداهایی که حیوانات می آورند و نحوه تلفظ آنها در زبانهای مختلف را بررسی خواهیم کرد. آیا کلاس زبان می روید؟ درس های خود را با اصوات مختلف حیوانی بخوانید و تمرین کنید.

صداهای حیوانات به زبانهای مختلف

قبل از اینکه به سراغ اصوات برویم ، اصوات در انگلیسی به چه اصطلاحاتی خوانده می شوند؟

اسناد ، مطالب و وب سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه کنید. پرونده های خود را بارگذاری کنید یا متن خود را جای گذاری کنید و یک مترجم حرفه ای بلافاصله شروع به کار می کند. ترجمه خود را همین الان سفارش دهید

Onomatopoeia

این کلمه ای است که صدای خاصی را که توسط کلمه خاصی توصیف شده تقلید می کند. به عنوان مثال ، وقتی می گوییم سگ به صدا در می آید ، صدایی که سگ ایجاد می کند را به صورت آوایی توصیف می کنیم. تنوع کلمات مورد استفاده برای توصیف این سر و صدای حیوانات طعم بی نظیری را در زبانهای مختلف نشان می دهد. کلمات با تفاوت های فرهنگی شکل می گیرند ، همانطور که با تفاوت های زبانی شکل می گیرند.

به عنوان مثال ، سگها را می توان با اصوات مختلف مانند واو ، رف ، تعظیم یا غرغره توصیف کرد. برای کمک به انعکاس صداهای مختلف ساخته شده توسط حیوانات مختلف ، به کلمات متنوعی نیاز داریم و قطعاً کلمات مختلفی در زبانهای مختلف وجود دارد که اصوات حیوانات را توصیف می کنند.

صدای حیوانات مختلف در سراسر جهان چقدر است

در اینجا ما onomatopoeia حیوانات را در برخی از رایج ترین زبانها مطالعه خواهیم کرد. بیایید با رایج ترین حیوانات و حیوانات خانگی شروع کنیم.

سگ

وای - انگلیسی

Gav Gav - یونانی

Gav - روسی

واوه - فرانسوی

گوآو - اسپانیایی

بلوف - هلندی

وانگ - ژاپنی

وف - ایسلندی

ژامبون - رومانیایی

بو - ایتالیایی

Hev _ ترکی

هاپ - فارسی

وونگ - کانتونیایی

Mjau - سوئدی

هوک - اندونزیایی

در مورد توصیف سگ ، بیشتر زبانها بسته به نژاد ، که شایع ترین در این منطقه است ، آن را توصیف می کنند. چرا؟ زیرا هیچ کس نمی تواند تصور کند که یک پیت بول یا یک ژرمن چوپان صدایی ایجاد کند هاپ همانطور که پارسیان توصیف می کنند.

در همان زمان ، کدام سگ حداقل صدا را می دهد میو همانطور که کره ای ها آن را توصیف می کنند؟ شاید این بوده است که نژاد رایج در این مناطق در زمان نامگذاری این صداها صدا تولید می کند و مردم محلی تصمیم می گیرند آن را برای توصیف سگها به همان صدا تبدیل کنند. در کمال تعجب ، اگر به کشوری مانند کره بروید ، خواستگاری کنید ، غر بزنید یا پچ پچ کنید ، سگ را نمی ترسانید. به قول شما حتی یک اینچ هم حرکت نخواهد کرد. با این حال ، اگر شما میگویید ، سگ در حال حاضر مراقب است.

گربه

در مورد گربه ها ، اکثر زبان ها در مورد صدای ایجاد شده توسط گربه ها اتفاق نظر دارند. تهیه گربه ای که پیچ و خم آن متفاوت باشد دشوار است. با این حال ، صداها موافق هستند ، اما نه همه. کسانی که موافق هستند نیز نسخه های خاص خود از گربه را دارند.

Mjau - سوئدی

میائو - روسی

میو - انگلیسی

میو - اسپانیایی

می - ویتنامی

میائو - ایتالیایی

میو - فرانسوی

اینها کره ای هستند

نیان ژاپنی است

ناو - استونیایی

در حالی که ممکن است برخی از آنها در هجی متفاوت باشند ، اما در تلفظ شبیه به هم هستند. این یکی از دلایل بازدید از استونی و گفتن Meow است که به زبان انگلیسی است و جلب توجه گربه است. واژگان ممکن است متفاوت باشد ، اما در تلفظ شباهت وجود دارد که آن را عمیق می کند.

خوک ها

درست مثل یک گربه ، صدایی که یک خوک می زند خیلی متفاوت نیست وقتی به زبان های مختلف توصیف می شود. با این حال ، بعضی از زبانها وقتی صحبت از این اصوات می شود ، برجسته می شوند.

Oink - انگلیسی

هنک آلبانیایی است

بو - ژاپنی

گرونز - آلمانی

نوف - سوئدی

نور - هلندی

ببینید چقدر در زبانهای مختلف متفاوت هستند؟

اردک

با تشکر از مک دونالد قدیمی یک آهنگ مزرعه ای وجود داشت ، ما می دانیم که شارلاتان اردک. ما همچنین در مورد پزشکان شیطانی می شنویم ، نه؟ ممکن است اصلاً به هم متصل نباشند ، اما صدا به زبان های مختلف شما را متعجب می کند.

کلاهبرداری - انگلیسی

رپ - دانمارکی

مک - رومانیایی

هاپ - مجاری

موضوع - ترکی

سکه - فرانسوی

Praaks - استونیایی

اگرچه آنها بسیار متفاوت هستند ، اما دلیل آن ممکن است به نژادهای مختلف اردک در این کشورها یا مناطق باشد.

همکار

این حتی برای انگلیسی ها برای بعضی از پسران ممکن است کمی دشوار باشد.

نزدیک - انگلیسی

ورینسک - دانمارکی

Hihiin - ژاپنی

گناگ - سوئدی

I-haa - لهستانی

من می روم - روسی

Nyihaha - مجارستانی

تمایز وجود دارد ، اما من مطمئن نیستم که شما به سوئد بروید ، یک صدای i-haaa ایجاد کنید و توجه اسب را جلب نکنید. در روسیه اما ممکن است داستان دیگری باشد.

موش

این یک حیوان خانگی و مورد علاقه است ، به خصوص در چین ، کره و حتی ایالات متحده. بیایید دریابیم که چگونه به زبان های مختلف می آید.

جیغ - انگلیسی

بوق - هلندی

Pip-pip - سوئدی

Squit - ایتالیایی

زی یک نارنگی است

چو - ژاپنی

ججیک - کره ای

پسر - مجارستانی

من مطمئن نیستم که می توانید برای جلب توجه موش ها صدایی ایجاد کنید ، اما یک چیز قطعی است. موش تقریباً در همه زبانها جذاب به نظر می رسد.

یک گاو

توضیحی در برخی از این زبانها در دسترس نیست. شاید یکی از بومیان زبان انگلیسی همین موضوع را بفهمد. منظورم این است که گاو Eum-mae در کره چگونه کار می کند؟

مو - انگلیسی

Meuh - فرانسوی

او - اسپانیایی

It Rōmae - کره ای

مادرم ژاپنی است

مو - ترکی

پرنده ها

اینها حیوان نیستند ، اما صداهای آنها در زبانهای مختلف شگفت انگیز است. من مجبور شدم آنها را اینجا وارد کنم.

صدای جیر جیر - انگلیسی

چون چون - ژاپنی

Pio-Pio - اسپانیایی

Pip-Pip - سوئدی

تیجیپ - هلندی

جیک-جیک - ترکی

تراشه - ایتالیایی

کیو چی - یونانی

تنها صدایی که دقیقاً مانند زبان است یونانی است. تصور کنید برای شنیدن صدای جیرجیرک پرنده به یونانی در تلاش هستید!

برای برخی از افراد ، همه اینها می تواند گیج کننده باشد. مانند اینکه چگونه یک گاو می تواند چنین صدای عجیبی ایجاد کند. همانطور که قبلا گفتیم ، گاو دو زبانه نیست ، اما مردم می توانند باشند. برای روشن شدن ، اینها نام این حیوانات در این زبانها نیست. این صداهایی است که حیوانات به زبان های مختلف می آورند.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن