قالیشویی بهارستان

قالیشویی بهارستان خب در این روزها یکی ای دغدغه های مردم پیدا کردن یک قالیشویی خوب و مجاز است که کیفیت خدمات

توسط HONARENEWS در 20 اردیبهشت 1400

قالیشویی بهارستان

قالیشویی بهارستان

خب در این روزها یکی ای دغدغه های مردم پیدا کردن یک قالیشویی خوب و مجاز است که کیفیت خدماتی که ارائه می کند مناسب باشد.قالیشویی بهارستان در محله بهارستان حدودا از سال 1370 مشغول به فعالیت است.سابقه کاری بالا باعث شده می شود که خدماتی که این قالیشویی ارائه می کند کیفیت فوق العاده ای داشته باشد.

این قالیشویی همان طور که از اسم آن پیدا است در محدوده محله بهارستان فعالیت می کند اما این قالیشویی از 10 سال پیش برای گسترش فعالیت خود به تمام محله های تهران خدمات رسانی می کند و نیز در بیشتر محلات تهران از جمله تجریش،شهرک غرب،تهرانپارس و... شعبه تاسیس کرده است.

قالیشویی بهارستان تنها قالیشویی مجهز به دستگاه های مدرن است که در شهر تهران مشغول به فعالیت است.استفاده از خدمات قالیشویی مدرن می تواند حس تجربه ای جدید را به شما بدهد.

برترین قالیشویی بهارستان

معمولا بهترین نظرسنجی،نظرسنجی است که از سمت مردم صورت گیرد به دلیل اینکه مردم هنگامی که از خدمات یک قالیشویی استفاده می کنند می تواند درجه کیفیت خدمات آن قالیشویی را نسبت به کسانی که از آن خدمات آن ها استفاده نکرده اند بهتر بسنجند.

قالیشویی بهارستان برای تمامی خدماتی که به مشتریان خود ارائه می کند بعد از انجام و اتمام خدمات از آن درباره کیفیت خدمات و درباره قالیشویی یک نظرسنجی انجام می داد تا از نظر مشتریان خود با خبر شود.در این 30 سال می توان گفت این قالیشویی هیچ مشتری ناراضی نداشته است و از همین جهت به عنوان برترین قالیشویی بهارستان از سوی مشتریان خود برگزیده شده است.

مراحل شستشو فرش در قالیشویی

خب همان طور که مطلع هستید مراحل شستشو فرش بستگی به روشی که استفاده می شود دارد.که امروزه بهترین روش شستشو فرش در قالیشویی به صورت اتوماتیک با دستگاه است.قالیشویی بهارستان نیز برای شستشو فرش های ماشینی از این روش استفاده می کند.

در روش اتوماتیک نیروی انسانی هیچ دخالتی در آن ندارد و صفر تا صد شستشو توسط دستگاه انجام می شود.در مرحله اول فرش به صورت مکانیکی غبارگیری می شود.غبارگیری مکانیکی باعث می شود تمام گرد و غبار فرش به صورت کامل خارج شود و موجب می شود فرش تمیز تر شود.

بعد از غبارگیری نوبت به خیس کردن و شستشو فرش می رسد که این کار با استفاده از بهترین مواد شوینده صورت می گیرد که هیچ آسیب به فرش وارد نشود.

بعد از شستشو نوبت به آبکشی فرش می رسد که این کار توسط دوش های آب بسیار فشار قوی انجام می شود تا تمام مواد شوینده از فرش خارج شود.این نکته را هم در نظر داشته باشید مواد شوینده اگر در فرش باقی بماند باعث پوسیدگی  فرش می شود.

در مرحله آخر هم آبگیری توسط دستگاه آبگیر لوله انجام می شود که حدود 70% تا 80% آب را از فرش خارج می کند.

محله بهارستان

محله بهارستان یکی از محله های قدیمی و بسیار مهم شهر تهران است که در زمان قدیم از محله های بسیار تاثیر گذار بوده است.این محله حدودا در مرکز شهر قرار دارد.محله بهارستان به دلیل وجود ساختمان مجلس شورای اسلامی اهمیت بسیار زیادی پیداکرده است و به همین دلیل روزانه تردد جمعیت در این محله زیاد است.

قالیشویی بهارستان در میدان بهارستان که نه تنها از میدان های مهم این محله  بلکه از میدان مهم شهر تهران است قرار دارد.

 

 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن