وضعیت تجارت الکترونیکی پس از COVID-19

[ad_1] همانطور که انتظار می رفت ، تأثیر COVID-19 در تجارت الکترونیکی بسیار زیاد بود ، اما آیا این رشد پس ا

توسط HONARENEWS در 18 دی 1399
[ad_1]

همانطور که انتظار می رفت ، تأثیر COVID-19 در تجارت الکترونیکی بسیار زیاد بود ، اما آیا این رشد پس از ویروس نیز ادامه خواهد داشت؟ روند عادی سازی در تعدادی از کشورها در حال انجام است و داده های مربوط به وضعیت تجارت الکترونیکی پس از COVID-19 چه می گویند؟ در این مقاله ما به دنبال پاسخ این سوالات با قابل اعتمادترین پاسخ ها خواهیم بود.

COVID-19 با محاصره تقریباً هر شرکتی را مجبور به ورود به اینترنت کرد. در دو ماه اول فروش جهش کرد و شرکت هایی که سریع اقدام کردند توانستند از این مزیت استفاده کنند. تجهیزات تناسب اندام ، محصولات تفریحی که افراد هنگام قفل شدن می توانند از آنها استفاده کنند و محصولات پزشکی و محافظتی در بالای لیست قرار گرفتند. اگرچه روند عادی سازی آغاز شده است ، اما این محصولات همچنان تقاضای زیادی دارند. اما انتظار می رود محاصره در ماه آگوست پایان یابد ، بنابراین وضعیت تجارت الکترونیکی چگونه خواهد بود؟

شرکت های بزرگ تجارت الکترونیکی مانند آمازون و علی بابا هزاران نفر را برای کنار آمدن با تقاضای روزافزون استخدام کرده اند. آنها قصد دارند کارکنان را حتی بیشتر کنند. این شرکت ها احتمالاً سهم بازار خود را که طی این محاصره به دست آوردند حفظ خواهند کرد ، زیرا بسیاری از شرکت ها نتوانسته اند خود را با ویروس وفق دهند و مشتریان خود را از دست داده اند. اما این بدان معنا نیست که COVID-19 فقط به بزرگتر شدن کمک می کند. در سال 2003 ، اپیدمی SARS در چین به علی بابا کمک کرد تا یکی از بزرگترین شرکتهای تجارت الکترونیکی باشد ، به لطف مدیر عامل سابق آن جک ما. همین امر برای شرکت های دیگر نیز امکان پذیر است.

اعتماد رمز موفقیت در تجارت الکترونیکی است

همانطور که در پست های قبلی وبلاگ خود ذکر کردیم ، تجارت الکترونیکی باید اعتماد مردم را جلب کند تا در برخی مناطق مانند MENA و COVID-19 رشد کند ، و فرصتی کامل را برای آن فراهم می کند. به جای قیمت ، اعتماد عامل اصلی در تجارت الکترونیکی است. شرکت هایی که وارد بازار شده و موفق شده اند ، با پایان همه گیری ، سرانجام برخی از مشتریان خود را حفظ می کنند. علاوه بر این ، افراد بیشتری پس از پایان COVID-19 خرید آنلاین می کنند ، که منجر به افزایش حجم بازار و فرصت های جدید می شود.

تجارت الکترونیکی بعد از COVID-19 در ترکیه

ترکیه از جمله کشورهایی است که با موفقیت با همه گیر روبرو شده است. با محاصره ، تجارت الکترونیکی در ترکیه به 20 میلیارد دلار افزایش یافت که 48 درصد بیشتر از سال گذشته است. درست مانند MENA ، اثرات COVID-19 در ترکیه به رشد تجارت های الکترونیکی پس از پایان همه گیر شدن بیماری کمک خواهد کرد. شرکت های تجارت الکترونیکی که با موفقیت خود را با شرایط همه گیر سازگار می کنند ، سود بیشتری خواهند برد.

پس از COVID-19 شرکتها باید بر چه مواردی تمرکز کنند؟

در طول محاصره ، شرکت های معتمد سعی کردند با فروش فلش و تبلیغات مختلف توجه مشتریان خود را جلب کنند. چنین استراتژی هایی برای مدت کوتاهی خوب کار می کنند ، اما بعد از COVID-19 ، شرکت ها چه کاری نمی توانند به استفاده از همان استراتژی ادامه دهند ، باید چه کار کنند؟ طبق منابع مختلف ، شرکتهایی که زنجیره تأمین و عملکرد بهتری دارند در میان شرکتهای دیگر رشد خواهند کرد. این به معنای زمان تحویل سریعتر و زیرساخت های فنی بهتر است. همه این پیشرفت ها مشتریان جدید را متقاعد می کند که حتی پس از بازگشایی فروشگاه های فیزیکی از تجارت الکترونیکی استفاده کنند. در حالی که با آنها سر و کار دارید ، بسیار مهم است که اعتماد مشتریان خود را از دست ندهید ، زیرا این حتی در دوره پس از همه گیری نیروی محرکه خواهد بود. با دانستن این موضوع ، آمازون بیشتر تلاش می کند تا از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر ، محصولات گمراه کننده (داروهای تقلبی / داروهای ویروس کرونا و غیره) را از وب سایت جلوگیری کند.

نکته کلیدی دیگر که شرکت های تجارت الکترونیکی باید در نظر بگیرند ارزش برند است. همانطور که قبلاً اشاره شد ، فروش تجهیزات بدنسازی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، اما با کامل شدن قفل ، این کار ادامه نخواهد یافت. شرکت هایی که تجهیزات تناسب اندام خود را فروخته اند نباید با ارسال روزانه پنج ایمیل به آنها در مورد کاهش قیمت تجهیزات تناسب اندام که حتی نیازی به آنها ندارند ، مزاحم مشتریان جدید خود شوند. در عوض ، آنها باید تبلیغات مختلفی مانند فروش آنها در بسته های پودر پروتئین ارائه دهند تا هر زمان كه نوعی محصول انتظارات را برآورده نكند ، ارزش شركت كاهش یابد. علاوه بر ارائه ایده های تبلیغاتی ، حتما محصولات محبوب و جدید را نیز تبلیغ کنید تا بتوانید به مشتریان جدیدی برسید.

اهمیت تجارت الکترونیکی ترجمه و بومی سازی

همانطور که قبلا ذکر شد ، ایجاد یک تصویر قابل اعتماد به شرکتهای تجارت الکترونیکی کمک می کند تا ارتباط خوبی با مشتریان خود برقرار کنند. برای جلب اعتماد مشتریان ، آنها باید به خوبی با بازار خارجی سازگار شوند. مشاغل برای اطمینان از قابلیت اطمینان باید با دفاتر ترجمه معتبر همکاری کنند تا محتوای آنها را پیدا و ترجمه کنند. Protranslate با تیم متخصص خود می تواند در زمینه ترجمه تجارت الکترونیکی به شما کمک کند تا از اقصی نقاط جهان به مردم دسترسی پیدا کنید. ما با تطبیق کسب و کار شما با استانداردهای بعد از همه گیر شدن یک کلیک فاصله داریم!

بومی سازی حرفه ای


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن