پیشنهادات و ایده هایی برای مترجمانی که از فاصله دور استفاده کرده اند - وبلاگ اخبار ترجمه

[ad_1] بیشتر و بیشتر مترجمین که از خانه کار می کنند. پیامدهای همه گیر covid-19 کار از راه دور را

توسط HONARENEWS در 12 خرداد 1400
[ad_1]

بیشتر و بیشتر مترجمین که از خانه کار می کنند. پیامدهای همه گیر covid-19 کار از راه دور را تشویق کرده است ، روشی که حتی در این بخش بیشتر دیده می شود. اگر این مورد شما است یا می خواهید برای انجام ترجمه های خود به راحتی خانه خود بروید ، نکاتی که در سطور زیر نشان می دهیم ممکن است برای شما مفید باشد.

نکاتی برای مترجمان که به محل کار خود سفر می کنند

مثل همه چیز ، کار در خانه مزایا و معایبی دارد. کار از راه دور در ترجمه آزادی بیشتری در سازماندهی به شما می دهد ، اما این می تواند نتیجه معکوس داشته باشد: کار در خارج از رختخواب ، نداشتن برنامه مشخص یا توانایی پوشیدن لباس خواب در تمام روز. توصیه های زیر به شما کمک می کند کار خود را با کارایی بیشتری انجام دهید. برای در نظر گرفتن!

  • محل کار. همه چيز مترجم حرفه ای از خانه شما باید مکانی داشته باشید که بتوانید با نهایت راحتی کار خود را انجام دهید. در حالت ایده آل ، شما باید اتاق خود را به عنوان یک دفتر کار داشته باشید ، جایی که بتوانید تجهیزات کار و تمام ابزارهای لازم را در آن نصب کنید. با این حال ، ما قبلاً می دانیم که همه افراد در خانه هایشان اتاق مجانی ندارند ، بنابراین گزینه دیگر قرار دادن میز کار در اتاق نشیمن یا آشپزخانه است. این یک جنبه بسیار مهم است نور طبیعی، بنابراین سعی کنید محل کار خود را در مکانی قرار دهید که از نور مناسب برخوردار باشد.
  • سعی کنید خود را از سر و صدا جدا کنید. این امر به ویژه هنگامی که اتاق کار خود را ندارید بیشتر صدق می کند. از هدفون و میکروفون خوب استفاده کنید.
  • آسایش بیش از هر چیز. سعی کنید صندلی مناسبی داشته باشید. ساعات زیادی را جلوی کامپیوتر خواهید گذراند ، بنابراین راحتی در درجه اول اهمیت است. همچنین ، سعی کنید همه چیز را به خوبی سازماندهی کنید و در نور طبیعی کار کنید.
  • انضباط. سعی کنید کلاسهایتان منظم باشد. فقدان زمان کار ثابت می تواند کارساز باشد مترجمین که از خانه کار می کنند حواس خود را پرت کنید و اینقدر کار نکنید. سعی کنید ساعت کاری را تعیین کنید و مهمترین کارها را اولویت بندی کنید. و بله ، از لباس خواب خود خداحافظی کنید! تمام روز با لباس خواب فقط منجر به سهل انگاری می شود و باعث کاهش عزت نفس می شود. لازم نیست کت و شلوار بپوشید. روی لباس راحت شرط ببندید ، اما این باعث نمی شود که احساس کنید تازه از رختخواب بلند شده اید.
  • از حواس پرتی پرهیز کنید. صرف 5 دقیقه تماشای یک فیلم یا بررسی شبکه های اجتماعی بسیار وسوسه انگیز است ، اما این می تواند منجر به چرخه عدم تولید شود و سپس شما مجبورید ساعت های بیشتری را برای انجام زایمان خود بمانید. برای جلوگیری از این موارد تا حد ممکن ، اعلان های برنامه را در روز کاری خاموش کنید.
  • استراحت کنید. تعطیلات یک قسمت اساسی است. مدت طولانی در یک وضعیت قرار گرفتن ، طاقت فرسا است و باعث مشکلات سلامتی می شود ، بنابراین به مدت 10 دقیقه خاموش شوید. پیاده روی ، حرکت ، کشش ، قهوه درست کردن ، میوه خوردن و با انرژی بیشتر برگردید.

اکنون که این نکات ارزشمند را در ذهن دارید مترجمین که از خانه کار می کنند، این فقط یک مسئله است که شروع به عملی کردن آنها می کند. اگر می خواهید در مورد این حرفه مهیج بیشتر بدانید ، به وب سایت ما مراجعه کنید.

عکس


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن