چگونه می توان یک حساب شرکت در یک بانک در مالت ایجاد کرد؟ چه مدارکی لازم است؟

[ad_1] بهینه سازی مالیات یک روش رایج و رایج برای کاهش هزینه های مدیریت ماهیانه مشاغل است. یکی از راه های دست

توسط HONARENEWS در 20 دی 1399
[ad_1]

بهینه سازی مالیات یک روش رایج و رایج برای کاهش هزینه های مدیریت ماهیانه مشاغل است. یکی از راه های دستیابی به این نتیجه ثبت شرکت در مالت است. اگرچه یکی از کوچکترین کشورهای اروپایی است ، اما فرصت های زیادی را برای کارآفرینان خارجی فراهم می کند. هنگامی که تصمیم به ثبت شرکت در این کشور می گیرید ، باید با یک جنبه دیگر یعنی نحوه ایجاد حساب شرکت در یک بانک در مالتا آشنا شوید. آماده سازی مناسب برای این فعالیت مستلزم تهیه مستندات لازم است. چه مدارکی لازم است؟ از این مقاله خواهید آموخت.

چه کسی می تواند یک حساب بانکی در مالت راه اندازی کند؟

به طور معمول ، هر ساکن مالت می تواند یک حساب بانکی در آنجا باز کند. در موارد موجه ، افراد غیر مقیم و همچنین شرکت های خارجی این فرصت را دارند. از لحاظ تئوریک ، بانکهای مالت درخواستهای اتباع غیر اتحادیه اروپا را نیز می پذیرند ، اما در عمل آنها معمولاً الزامات خود را تشدید می کنند.

شایان ذکر است که بسیاری از بانک های فعال در مالت به شرکت های بین المللی مانند Sparkasse یا HSBC تعلق دارند. با توجه به موارد فوق ، شما می توانید یک حساب بانکی شرکت در مالت ایجاد کنید بدون اینکه واقعاً نیازی به بازدید از کشور داشته باشید. با این حال ، شما باید چندین شرایط را داشته باشید ، اول از همه و مهمترین آنها مربوط به سابقه مالی خوب است. اگر در گذشته با مشکلات بدهی روبرو بوده اید ، ممکن است یک بانک مالت از شما بخواهد که معیارهای اضافی را رعایت کنید ، متداول ترین آنها درخواست اقامت مالیاتی در مالت برای مدت زمان مشخصی است. سپس می توانید یک حساب بانکی در آن کشور باز کنید ، حتی اگر ورشکسته شده اید یا در کشور خود با مشکل بازپرداخت بدهی روبرو شده اید.

چگونه می توان یک حساب شرکت در یک بانک در مالت ایجاد کرد؟

پس از تحقق پیش شرط ها ، زمان آن فرا رسیده است که به جنبه های رسمی برویم. به طور کلی ، روش افراد بسیار آسان تر از مشتریان تجاری ، به ویژه شرکت های مستقر در خارج از مالت است. بسته به بانکی که انتخاب می کنید ، می توانید تمام مراحل رسمی را از طریق پست (که معمولاً تا 2 هفته طول می کشد) یا شخصاً در شعبه مالت انجام دهید. در مجموع ، شما برای انتخاب خدمات بانکی از بین 29 موسسه مالی که اعتبار دولتی دریافت کرده اند ، یکی را انتخاب می کنید.

به چه مدارکی نیاز خواهید داشت؟

به طور کلی ، ممکن است برای راه اندازی حساب بانکی شرکت در مالت به اسناد مختلفی نیاز داشته باشید. با این حال ، باید بدانید که موارد مختلف متفاوت خواهد بود. طبق وب سایت khg.pl ، اغلب بانکهای مالت ممکن است نیاز داشته باشند:

1. فرم Know-Your-Client (به اختصار KYC) ، که سند اساسی است که بدون آن ثبت هیچ حساب بانکی در مالت ، خواه یک حساب خصوصی یا تجاری باشد ، امکان پذیر نیست.

2. برنامه ای برای افتتاح حساب بانکی که باید در آن برخی اطلاعات را ارائه دهید ، مانند: نوع حساب ، ارز اصلی عملکرد و روش ترجیحی پرداخت مالیات.

3. کپی اساسنامه شرکت (اصطلاحاً "تفاهم نامه") و اساسنامه سازمان.

4. کپی تأیید شده گواهی ثبت در ثبت شرکت مالتی.

5. کپی مصدق فعالیت شرکت همراه با گردش مالی فعلی و مورد انتظار.

6. اسناد هویت دارای گواهینامه - معتبر برای همه مدیران ، امضا کنندگان ، ذینفعان و دبیران.

7. اظهارات دبیر شرکت ، در صورت ثبت شرکت در بورس سهام.

8- مراجع از کشور مبدا - در صورت وجود اشخاص یا اشخاصی در خارج از مالت در ساختار شرکت شما ، بانک ها ممکن است به این اسناد نیاز داشته باشند. به عنوان مثال ، بانک ها معمولاً توصیه های یک وکیل را می پذیرند.

بانک های مالت ممکن است اسناد دیگری را درخواست کنند

هنگامی که تصمیم به ایجاد حساب بانکی شرکت در مالت دارید ، باید بدانید که بانک های آنجا ممکن است از شما بخواهند اسناد دیگری را ارائه دهید. این امر خصوصاً در مورد شرکتهایی که با صنایع کم محبوب تری مانند ارزهای رمزپایه سروکار دارند ، صادق است. همانطور که توسط kgh.pl گزارش شده است ، ممکن است این اتفاق بیفتد که شرکت هایی که در گذشته با ارزهای رمزنگاری شده سر و کار داشته اند می توانند تا 6 ماه برای افتتاح حساب بانکی صبر کنند.

به چه ترجمه اسنادی نیاز دارید؟

همچنین ممکن است بانک از شما بخواهد ترجمه اسناد شرکت خود را ارائه دهید. این امر اغلب در صورتی اتفاق می افتد که دفتر مرکزی شرکت شما خارج از مالت باشد (اما هنوز در داخل اتحادیه اروپا باشد). در این شرایط ، شما باید ترجمه اساسنامه شرکت ، اساسنامه شرکت ، اسناد تجاری شرکت یا اسناد هویتی تصمیم گیرندگان را ارائه دهید. و نیازی نیست که ترجمه های مالتی باشد. انگلیسی یکی از زبانهای رسمی مالت است ، بنابراین اسنادی که به آن زبان تهیه شده قابل قبول هستند. ماهیت صدور گواهینامه ترجمه ها یک مسئله جداگانه است. در بعضی موارد ، ممکن است برای تمام اسناد ترجمه شده یک بند آپوستیل لازم باشد ، اما جزئیات را حتماً در یکی از بانکهای مالت درخواست کنید.

چه بانک هایی در مالت وجود دارد؟

شما قبلاً می دانید که چگونه یک حساب بانکی شرکت در مالت ایجاد کنید ، فقط باید تصمیم بگیرید کدام بانک را انتخاب کنید. در کل 29 موسسه مالی معتبر دولتی در کشور وجود دارد. برخی از آنها سازمان های بین المللی هستند که به شما امکان می دهند بدون نیاز به حضور در آن کشور ، شخصاً یک حساب بانکی مالت ایجاد کنید ، اگرچه این همیشه یک مشکل فردی است.

بانک والتا - بزرگترین بانک در مالت

قدیمی ترین و با دوام ترین بانک مالت ، بانک والتا است که به نام پایتخت این کشور نامگذاری شده است. از سال 1974 در بازار وجود دارد و خدمات مالی گسترده ای از جمله دسترسی به بانکداری آنلاین و وام های گسترده را ارائه می دهد. افتتاح حساب در بانک والتا مستلزم پر کردن فرم موجود در وب سایت بانک است. سپس باید چند روز صبر کنید تا یک جادوگر با شما تماس گرفته و جزئیات مراحل بعدی را ارائه دهد.

HSBC - بزرگترین بانک بین المللی در مالت

بانک HSBC سازمانی متفاوت از بانک والتا است. اول از همه ، زیرا این یک نهاد بین المللی است. شما می توانید بدون نیاز به بازدید از مالت ، یک حساب بانکی در HSBC ایجاد کنید ، مشروط بر اینکه از قبل در هر کشور دیگری مشتری باشید. تشریفات استاندارد افتتاح حساب نیز اعمال می شود (حداقل از لحاظ تئوری). تنها تفاوت این است که HSBC توصیه نامه های یک وکیل را قبول نمی کند ، بلکه فقط از یک بانک دیگر پذیرفته می شود. در عمل ، ممکن است لازم باشد تعداد بیشتری از اسناد اضافی را به عنوان مثال بانک والتا ارائه دهید. علاوه بر این ، اگر مشتری HSBC در کشور دیگری نیستید ، باید یک جلسه شخصی در یک شعبه مالت 2 هفته قبل ترتیب دهید. زمان انتظار در صف کاملا طولانی است.

حساب شرکت در MeDirect - ساده ترین روش ها

MeDirect قبلاً به عنوان یک بانک مدیترانه ای فعالیت می کرد و سومین موسسه بانکی در مالت است. با این حال ، از طریق روش های ساده برای ایجاد یک حساب کاربری در مالت ، از رقابت خارج می شود. تمام آنچه شما نیاز دارید یک حساب در هر بانک اروپایی یا یک شماره حساب در سیستم SEPA است. این همه - اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که درخواست انتقال اعتبار خود را دهید و یک حساب شرکت در MeDirect باز کنید. همه چیز کاملاً خودکار است و سایر جنبه های رسمی بدون مشارکت شما تکمیل شده است.

اگر حساب بانکی باز دیگری در جای دیگر نداشته باشید ، چه می کنید؟ برای انجام یک بررسی دستی اطلاعات ، باید به یکی از سه شعبه مالتی MeDirect مالت مراجعه کنید. این موسسه با مشاوره عالی از رقابت خود متفاوت است ، بنابراین چنین بازدید بیشتر لذت بخش است. فقط یک نکته مهم را به خاطر بسپارید - این در درجه اول یک بانک سرمایه گذاری است ، بنابراین هزینه مدیریت یک حساب تجاری می تواند زیاد باشد. شما می توانید برای دستیابی به شرایط بهتر همکاری ، از یکی از ابزارهای سرمایه گذاری موجود استفاده کنید.

چگونه می توان یک حساب شرکت در یک بانک در مالت ایجاد کرد؟

هنگامی که تصمیم به ثبت شرکت در مالت گرفتید ، باید حساب کاربری خود را در یک بانک در آن کشور تنظیم کنید. از لحاظ تئوری این امکان هم برای مردم این کشور و هم برای مردم هر کشور عضو اتحادیه اروپا وجود دارد. این روش ها برای افراد ساکن خارج از جامعه اروپا بسیار پیچیده تر است. همچنین باید به خاطر بسپارید که مستندات لازم را ارائه دهید و در صورت لزوم ترجمه ها و اسناد معتبر را ارائه دهید. انتخاب یک موسسه مالی مناسب که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه حساب بانکی شرکتی را در مالت راه اندازی کنید ، مسئله ای جداگانه است. به یاد داشته باشید که بسته به انتخاب بانکی ، روش کار ممکن است متفاوت باشد به همین دلیل ارزش دارد که برای صرفه جویی در وقت و هزینه تجزیه و تحلیل دقیق پیشنهادات را انجام دهید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب