جامعه ما ، با تعداد در سال 2020

[ad_1] نوامبر گذشته ، ما شاید بزرگترین خبر از خرید Gengo توسط Lionbridge در اوایل سال 2019 را اعلام کردیم: خر

توسط HONARENEWS در 6 بهمن 1399
[ad_1]

نوامبر گذشته ، ما شاید بزرگترین خبر از خرید Gengo توسط Lionbridge در اوایل سال 2019 را اعلام کردیم: خرید Lionbridge.ai توسط TELUS International. از این ماه ، ما جدا کردن پلت فرم خود را آغاز می کنیم - فن آوری های خاص ترجمه به ادغام با Lionbridge و فن آوری های خاص AI ادامه می دهند ادامه خواهد یافت تا به پلت فرم AI Telus تبدیل شود. اوقات هیجان انگیز پیش رو!

در پیگیری ابدی ما کایزن - بهبود مستمر ، سال 2020 باعث شده است که با تعامل منظم با مترجمان خود در این بخشها ، ارائه مباحث مربوط به صنعت برای گفتگو ، جمع آوری بازخورد و گامهای بلندی در فعالیت حتی بیشتر در رسانه های اجتماعی برداریم. ما به شما این قدرت را داده ایم که با ایمیل های کاملاً جدیدی که آمار هفتگی زوایای زبان را نشان می دهد ، اهمیت شفافیت را به سطح کاملاً جدیدی برسانید ، در این پلتفرم انتخاب بهتری برای تجارت خود انجام دهید. ما با افتخار از رنگهای Lionbridge در طراحی مجدد صفحه ورود به سیستم / ثبت نام و بیشتر محتوای مشتری محور خود استقبال کردیم و کمپین میلیونر را که نقطه عطفی جدید برای پاداش دادن به فداکارترین مترجمانمان است ، راه اندازی کردیم. اما مهمتر از همه ، ما با کار با هر یک از شما بسیار سرگرم کننده بودیم!

سال گذشته ما شاهد شیوع همه گیر جهانی COVID-19 بودیم که در حال انجام است ، اما در کنار هم همیشه قدرتمند بودیم. همانطور که در دانش سال گذشته تأمل می کنیم ، نمی توانیم از تلاش ، تعهد و فداکاری شما در این اوقات نامساعد بسیار سپاسگزار باشیم. ما این کار را انجام دادیم ، اینجا هستیم ، سال 2021 است و ما آماده هستیم تا موانع را بشکنیم و با هم پل بزنیم.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن