ترجمه تخصصی معماری انگلیسی به فارسی

سایتدترجمه متن تخصصی ، ترجمه تخصصی کتاب و ترجمه تخصصی مقالات معماری در زمینه معماری منظر ، معماری اسلامی ، تحق

توسط HONARENEWS در 2 بهمن 1399

سایتدترجمه متن تخصصی ، ترجمه تخصصی کتاب و ترجمه تخصصی مقالات معماری در زمینه معماری منظر ، معماری اسلامی ، تحقیقات معماری ایران ، معماری داخلی و موارد دیگر. هدیه از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی. از جمله مهمترین ویژگیهای ترجمه تخصصی معماری ترجمه می توان به ترجمه تخصصی علمی ، ترجمه با کیفیت بالا ، بخش به بخش و خواندن مداوم ، تحویل به موقع ، امکان ترجمه فوری و قیمت مناسب ترجمه اشاره کرد.

[caption id="attachment_566" align="alignnone" width="300"]ترجمه تخصصی معماری ترجمه تخصصی معماری[/caption]

نگاهی گذرا به حوزه ترجمه معماری

معماری هنر طراحی و ساخت ساختمانها و فضاهای شهری برای ایجاد هماهنگی بین نیازهای عملی و زیبایی شناختی است. معماری یک هنر اجتماعی است که در آن معماران گاهی ساختمان هایی را با ایده های شخصی طراحی و حتی می سازند ، اما بیشتر ساختمان ها با توجه به نیازهای اجتماعی طراحی می شوند. این رشته ترکیبی غیرمعمول از هنر است و سابقه آن در ایران به هزار سال قبل از اسلام برمی گردد. یار ترجمه با استفاده از مترجمان ، استادان و دانشجویان دکتری حرفه ای معماری ، ترجمه تخصصی معماری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی انجام می دهد. روند ترجمه تخصصی معماری توسط مترجمان ما در زیر ذکر شده است.

ترجمه تخصصی متون ، کتابها و مقالات در زمینه معماری - مترجم

خدمات ارائه شده توسط مترجم در ترجمه تخصصی معماری در ترنسیس:

ترجمه متون و مقالات تخصصی در زمینه گرایش های معماری مانند معماری منظر ، معماری اسلامی ، مطالعات معماری ایران ، معماری داخلی و موارد دیگر به انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی. تحقیق ، تحقیق و تولید محتوای انگلیسی و فارسی در زمینه های مختلف معماری ترجمه تخصصی مقالات معماری در قالب مجلات به منظور ارسال مقالات پژوهشی از جمله ISI به مجلات و کنفرانس های بین المللی یا ارائه آنها در مراکز علمی و پژوهشی کشور. نامه ای برای ترجمه ، CV و مطالعه ، بروشور ، کاتالوگ و غیره ، مربوط به همه گرایش های معماری ترجمه دانشجویی به منظور انجام کارهای کلاسی و دانشگاهی در زمینه معماری مانند پروژه های کلاسی ، ارائه ، تولید محتوا و ... به صورت تخصصی و با قیمت مقرون به صرفه. ترجمه کتاب های بهروز دنیا در زمینه معماری به صورت کاملاً تخصصی برای چاپ و نگارش در شبکه مترجمین ایران

هزینه ترجمه متون و مقالات تخصصی معماری

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی معماری در ترجمانو و زمان تحویل در ترجمه کاملا رایگان است و توسط مجری سایت انجام می شود. محاسبه قیمت ترجمه بسته به جزئیات و شرایط سفارش ، از جمله درخواست ترجمه جداول ، زیرنویس ها ، شکل ها و غیره ، عمدتا بر اساس تعداد کلمات در پرونده منبع تعیین می شود. قیمت ترجمه تخصصی معماری از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ، در سطح حرفه ای و پیشرفته ، همراه با مشخصات خدمات در زیر نشان داده شده است. برای جزئیات بیشتر در مورد قیمت خدمات ترجمه ، به بخش قیمت ترجمه مراجعه کنید.

آخرین مطالب