Need to استخر پیش ساخته خود را افزایش دهید؟ باید ابتدا این را {خوانده|بیاموزید

استخرهای پیش ساخته به دلیل مزایایی که دارند برای کاربران بسیاری محبوب هستند و امروزه افراد زیادی از استخرهای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخرهای پیش ساخته به دلیل مزایایی که دارند برای کاربران بسیاری محبوب هستند و امروزه افراد زیادی از استخرهای پیش ساخته در محیط خانه، باغ یا ویلا خود استفاده می کنند. این یک ماده فوق العاده محکم است که برای استخر داخل زمین ایده آل است.. سیم کشی استخر ، مرحله بسیار مهم و نیاز به دقت بالا قبل از پوشش استخر ، برای استفاده برق به داخل کاسه استخر جهت تخلیه آب ، تصفیه آب و چراغ استخری و روشنایی زیر آب به سیم کشی مناسبی برای انجام تاسیسات الکتریکی و تامین نیروی برق مورد نیاز میباشد . نگهداری و تعمیر: استخر بتنی به دلیل ساختار سنگین و جامد، نیاز به تعمیرات کلی و نگهداری دارد. از طرف دیگر، استخر فایبرگلاس که از مواد سبک تری تشکیل شده است، نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری دارد. به علاوه، استخرهای فایبرگلاس اغلب در مقایسه با استخرهای سنتی از دوام بیشتری برخوردار هستند و نیاز به تعمیرات کمتری دارند. همچنین لازم است بدانید استخرهایی که برای کودکان ساخته میشوند قیمت کمتری دارند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس یکی از مهم ترین تجهیزات استخر می باشد، نوعی استخر ساخته شده از مواد کامپوزیتی است که شامل فایبرگلاس (شیشهای پرزین)، رزین پلیاستر و گاهی اوقات هم از چوب استفاده میشود و یکی از سودمندترین و قابل تنظیم ترین راه ها برای تبدیل حیاط خلوت شما به یک پناهگاه در فضای باز است.

بعد از بتن ریزی استخر ، امکان اصلاح بسیار سخت خواهد بود . در مرحله ی بعد آبگیری استخر پیش ساخته شروع میشود و همزمان اجرای لولهکشی و نصب تجهیزات تصفیهخانه انجام خواهد شد؛ در حین آبگیری استخر در محل گود نشست لازم را میکند و جایگاه آن تثبیت خواهد شد. استخر فایبرگلاس روکار، ابتدا مکان یابی و جانمایی، ایجاد سازه فلزی و قوطی کشی برای محل استقرار بدنه استخر انجام می شود سپس، نصب بدنه استخر روی استیج انجام می شود در مرحله بعد دور سازه و قوطی کشی استخر با سنگ یا مصالح با کیفیت ساخته می شود و نهایتا پله برای بالا رفتن قرار می گیرد. برای این منظور ، از لایه های آجر همراه با لایه های آرماتور و بتن استفاده می شود. آبی سازه دارای بیش از 5 دهه تجربه در ساخت سازه های آبی پیش ساخته می باشد. این مرحله بسیار مهم و ویژه است زیرا همجواری سیم برق و آب می تواند بسیار پر خطر باشد و یک ترکیب کاملا خطرناک است پس بنابراین نهایت دقت در این عملیات باید در نظر گرفته شود .

ابزار کافی جهت انجام عملیات در دسترس باشد . هر قسمت از عملیات تاسیسات نیاز به تجربه کافی در این زمینه را لازم دارد . از پوشش کامل بتن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که بتن تمام سطوح آرماتورها را به صورت کامل و کافی پوشش دهد . بهترین روش آب بندی استخر استفاده از مواد پلیمری پایه سیمان است . روش اجرای عایق کاری استخر با مواد پلیمری بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت ویژه ای ندارد و پیمانکار ساخت استخر میتواند با نیروی غیر متخصص نیز این مرحله را اجرا نماید . همچنین، در صورتی که فضای موجود برای نصب استخر محدود است، استخر پیش ساخته فایبرگلاس انتخاب بهتری است، زیرا نیاز به فضای بیشتری نسبت به استخر بتنی ندارد. سپس ابعاد، شکل و عمق مورد نظر برای استخر به دقت محاسبه میشود. جکوزی پیش ساخته را به دو شکل توکار و روکار و دو مدل گرد و افسون تولید می شود و کاربران می توانند بنا به سلیقه خود مدل های مختلف این جکوزی ها را انتخاب کنند. این نوع استخرها قابلیت تولید به شکلهای مختلف را دارند و میتوانند به اندازه و شکل دلخواه سفارش داده شوند. البته لازم است بدانید که این زمان بستگی به اندازه استخر و نوع پمپ مورد استفاده در آن دارد.

شوفاژکاران یکی از بزرگترین تولید کنندگان استخر فایبرگلاس است و ما تعدادی ابعاد مختلف از جنس رزین پلی استر برای انتخاب ایجاد کرده ایم که متناسب با هر سبک طراحی و اندازه حیاط خلوت است. برای غلبه بر این نقاط ضعف استفاده از آجر در ساختمان استخر ، عمدتا میتوان از میلگرد همزمان با بکارگیری آجر استفاده نمود . استخر پیش ساخته اینتکس که دیگر جایی برای تعریف به جای نمی گذارد و قطعا از برترین نمونه های استخر پیش ساخته به شمار می رود . از این گنجینه بهطور مکرر در دینکرد و مادیان هزار دادستان یاد شدهاست. نکته قابل توجه درباره این نوع استخر این است که برخلاف استخر های بتنی، نیازی به پی ریزی، عایقکاری و کاشیکاری ندارد به همین دلیل هم سرعت نصب آن و هم هزینه اجرای آن نسبت به ساخت استخر بتنی بسیار کمتر میباشد. بهترین نوع چراغ استخر انواعی هستند که دارای LED میباشند که مصرف کمتر و بازده بیشتری دارند . این نوع استخرها دارای سطحی صیقلی و صاف هستند که به آنها ظاهری زیبا و جذاب میبخشد. جابجایی این استخرها، بدلیل جنس خاص فایبرگلاس آنها و عدم ترک خوردگی براحتی قابل اجراست. This w as c reated ᠎wi th G​SA Conte​nt Genera​to​r DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن