آیا قصد دارید یک حساب بانکی در آلمان افتتاح کنید؟ در اینجا هر آنچه لازم است بدانید آورده شده است.

[ad_1] چه در آلمان کار کنید و چه در خارج از کشور شغلی داشته باشید ، قطعاً به حساب بانکی آلمان احتیاج خواهید د

توسط HONARENEWS در 3 بهمن 1399
[ad_1]

چه در آلمان کار کنید و چه در خارج از کشور شغلی داشته باشید ، قطعاً به حساب بانکی آلمان احتیاج خواهید داشت. این اساس بسیاری از فعالیت ها مانند دریافت حقوق ، پرداخت به مشتری یا پرداخت مالیات است. چگونه می توانم یک حساب بانکی در آلمان باز کنم؟ چند نکته وجود دارد که باید قبل از انجام این کار بدانید.

افتتاح حساب بانکی در آلمان

سوال اصلی این است که بدانید تمام روشهای ممکن برای افتتاح حساب در یک بانک آلمان است. دو احتمال وجود دارد. یکی از آنها افتتاح حساب به طور مستقیم در شعبه یک بانک است و به دلیل الزام به تأیید هویت شما ، این راه حل پیشنهادی است. اما ممکن است بانکی که می خواهید در آن حساب باز کنید شعبه ای در نزدیکی شما نداشته باشد یا حتی اصلا شعبه ای نداشته باشد (به عنوان مثال ، اگر تصمیم به انتخاب Directbank دارید که تجارت آن فقط به صورت آنلاین انجام می شود) در این صورت تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از طریق اینترنت یک حساب بانکی در آلمان باز کنید.

حساب بانکی آلمان برای یک شخص خصوصی

مانند بیشتر کشورها در اروپا ، در آلمان نیز حساب های بانکی به حسابهایی که برای افراد و مشاغل در نظر گرفته شده تقسیم می شود. آنها از نظر استفاده از چنین حسابی متفاوت هستند ، اما همچنین در شرایط کمی متفاوت هنگام باز کردن یک حساب متفاوت هستند. به عنوان یک فرد ، تقریباً برای تمام فعالیت های مالی روزانه خود به یک حساب بانکی آلمان نیاز خواهید داشت. انتخاب واقعاً بزرگ است. شما به عنوان دانشجو برای مدیریت مزایای تأمین اجتماعی خود از دانشگاه ، پرداخت وام دانشجویی یا دریافت بورسیه تحصیلی به یک حساب بانکی آلمان نیاز خواهید داشت. شما به عنوان یک کارمند برای دریافت حقوق و همچنین پرداخت مالیات به حساب نیاز خواهید داشت.

افتتاح حساب بانکی در آلمان از طریق اینترنت

با توجه به اینکه تنها بزرگترین بانکهای آلمان در بیشتر شهرها شعبه دارند ، خوب است که افتتاح حساب بانکی بصورت آنلاین را نیز در نظر بگیریم. نیازی به بازدید از شعبه ای که ممکن است دور از محل زندگی شما باشد نیست. همچنین باید برای این واقعیت آماده باشید که پس از اتمام کل مراحل ، از شما خواسته می شود که فرآیند احراز هویت را طی کنید. برخی از بانک ها برای این منظور با پست آلمان (به عنوان مثال دویچه پست) همکاری می کنند ، بنابراین شما می توانید ایجاد حساب کاربری خود را در شعبه ای از موسسه اخیر انجام دهید.

انتخاب بانک برای یک شخص خصوصی

قبل از افتتاح حساب ، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب بهترین پیشنهاد برای شماست. توجه به این نکته مهم است که به راحتی می توانید یک حساب بانکی رایگان در آلمان پیدا کنید. چنین محصولی به عنوان مثال توسط Bitwala ارائه می شود. هنگامی که از خدمات آنها استفاده می کنید ، از ارز رمزنگاری شده موجود در سرویس های حساب نیز پشتیبانی خواهید کرد. ING بانک دیگری است که حساب های رایگان در آلمان ارائه می دهد. امکان افتتاح حساب بانکی در آلمان از طریق اینترنت نیز توسط PostBank ارائه می شود ، اما هزینه های ماهانه قابل اعمال است.

افتتاح حساب بانکی آلمان از طریق اینترنت

هنگامی که بهترین پیشنهاد را برای خود انتخاب کردید ، اکنون زمان رسیدگی به همه جنبه های رسمی است. اولین قدم بازدید از وب سایت بانک خود و شروع مراحل درخواست آنلاین است. این می تواند بسته به بانک متفاوت باشد ، اما تقریباً مطمئناً از شما سوال می شود که آیا حقوق شما به حساب بانکی شما منتقل می شود ، اگر می خواهید با شوهر خود حساب باز کنید ، آیا می خواهید معاملات بانکی را با یک پیام کوتاه تأیید کنید یا می خواهید دریافت کنید و کارت اعتباری در بسیاری از موارد ، چنین اطلاعاتی بر شرایط نگهداری حساب بانکی تأثیر می گذارد.

تأیید هویت هنگام افتتاح حساب بانکی در آلمان

پس از اتمام مراحل درخواست ، اصولاً جنبه های رسمی مربوط به بانک تکمیل می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هویت خود را تأیید کنید ، صرف نظر از موسسه ای که حساب خود را در آن باز کرده اید. این فعالیت توسط قانون آلمان به بانک ها تحمیل شده است ، که جای تعجب ندارد. نکته اصلی اطمینان از شفافیت کامل در مورد سیستم بانکی آلمان با تلاش برای از بین بردن انواع کلاهبرداری های مالی و غیره است.

بررسی هویت در اداره پست آلمان

با توجه به روند تأیید هویت ، بسیاری از بانک ها با پست آلمان همکاری می کنند. در این حالت ، کل مراحل از طریق پست انجام می شود. برای گذراندن آن و فعال کردن حساب بانکی خود در آلمان ، باید با درخواست چاپ شده ، گواهی هویت و شماره شناسایی ، به هر شعبه Deutsche Post مراجعه کنید ، که پس از ارسال درخواست آنلاین دریافت خواهید کرد.

روشهای دیگر تأیید هویت در آلمان

روش های دیگری برای تأیید هویت شما وجود دارد. برخی از بانکها امکان ارسال کارت شناسایی از طریق یک برنامه ویژه تلفن همراه را دارند که از روشهای پیشرفته برای رمزگذاری و انتقال داده استفاده می کند. همچنین می توانید هویت خود را با دفتر اسناد رسمی یا با کمک کنسولگری تأیید کنید. سپس اسنادی دریافت خواهید کرد که بانک از آنها س questionال نمی کند ، بنابراین تأیید هویت شما بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است. گاهی اوقات چنین فرآیند تأیید می تواند به سادگی طی یک تماس ویدیویی با یک مشاور بانک انجام شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که شناسه خود را ارائه دهید و آدرس خود را تأیید کنید.

افتتاح حساب تجاری در بانکی در آلمان

اگر تجارت خود را در آنجا اداره کنید ، به یک حساب بانکی در آلمان نیز نیاز خواهید داشت. در واقع ، این حتی یک الزام قانونی است. با این حال ، اگرچه در مورد حساب های شخصی ، که شرایط اغلب به درآمد بستگی ندارند ، در مورد یک شرکت ، این اغلب یک عامل تعیین کننده است. پیشنهادات مختلف در یک بانک را می توان دریافت کرد ، به عنوان مثال ، از یک کارآفرین در صنعت کفش با گردش مالی حداکثر 1 میلیون یورو در سال و متفاوت از صاحب یک شرکت پردازش سنگ آهن با گردش مالی بیش از 1 میلیون یورو در سال.

انتخاب بانک مناسب برای یک شرکت در آلمان

تجزیه و تحلیل دقیق همه پیشنهادات موجود یکی از عناصر بسیار مهم افتتاح حساب بانکی شرکت در آلمان است. حتی مشاوران تخصصی نیز وجود دارند که به شما کمک می کنند برای کمیسیون های کوچک بهترین راه حل را برای تجارت خود انتخاب کنید. یک شرکت مشاوره با تجربه به شما کمک می کند تا یک حساب رایگان برای شرکت های آلمان پیدا کنید. اگرچه دشوار است ، اما قطعاً امکان پذیر است. به خصوص با توجه به این واقعیت که بازار بانکی آلمان بسیار خوب توسعه یافته است.

هنگام جستجو به تنهایی ، ابتدا باید از موتورهای جستجو استفاده کنید. یک راه حل بسیار جالب را می توان یافت ، به عنوان مثال ، در hype.pl. این وب سایت شامل یک موتور جستجو برای پیشنهادات با فیلتر مفید است. تمام کاری که شما باید انجام دهید انتخاب نوع کسب و کار ، درآمد ماهانه ، متوسط ​​مانده ماهانه حساب شما ، و اینکه آیا کارت نقدی یا اعتباری می خواهید و موارد دیگر هستید. پس از کلیک بر روی "ایجاد پیشنهادات" ، لیستی از بانک ها را مشاهده خواهید کرد که بهترین شرایط را برای پارامترهای اعلام شده به شما ارائه می دهند. چنین موتورهای جستجو بسیاری وجود دارد و استفاده از آنها یکی از بهترین روش ها برای تحلیل بازار بانکی در آلمان است.

افتتاح حساب بانکی در آلمان بدون ثبت نام محل اقامت

تقریباً هر بانک آلمانی برای افتتاح حساب به آدرس خانه شما احتیاج دارد. یک مشکل ممکن است این باشد که آپارتمان ها در آلمان شماره گذاری نشده اند. تحویل مکاتبات براساس نامی است که در صندوق پستی نشان داده می شود. بنابراین باید مطمئن شوید که نام شما آنجاست. علاوه بر این ، قانون ثبت (Meldegesetz) از سال 2015 در آلمان اجرا می شود و شما را ملزم به ثبت نام در محل زندگی خود می کند. خواه آپارتمانی را از طرف خود اجاره کنید ، آن را اجاره کنید یا آن را تملک کنید.

افتتاح حساب در آلمان با آدرس در کشوری دیگر

با توجه به مشکلات فوق ، افتتاح حساب در آلمان بدون ثبت نام بسیار دشوار است. با این وجود بانکی وجود دارد که این امکان را فراهم می کند. Solarisbank یک حساب Bitwala رایگان ارائه می دهد ، که به شما امکان می دهد ارزهای رمزپایه را مدیریت کنید. حتی بدون ثبت نام در آلمان می توانید چنین حسابی را باز کنید. همچنین امکان افتتاح حساب Bitwala در خارج از این کشور وجود دارد. لیست کشورها محدود است ، اما چنین گزینه ای ، از جمله ، برای ساکنان لهستان در دسترس است.

افتتاح حساب در آلمان با آدرس در کشور دیگر نیز در Sparkasse در Oberlausitz-Niederschlesien ، که نسخه آلمانی یک بانک همکاری منطقه ای است ، امکان پذیر است. چنین بانکهایی امکان افتتاح حساب در آلمان برای شهروندان کشورهای دیگر مانند لهستان را که در آن سوی اودر کار می کنند یا در نزدیکی مرز زندگی می کنند امکان پذیر می کند. جالب توجه است ، همانطور که نویسندگان پورتال bank-komornik.pl ادعا می کنند ، لهستانی ها گروه اصلی این موسسه مالی هستند. بنابراین ، اگر یکی از دو معیار بالا را داشته باشید ، می توانید به راحتی یک حساب بانکی در آلمان در آنجا باز کنید.

واژگان مالی و بانکی

وقتی یک حساب بانکی در آلمان باز می کنید ، با عبارات آلمانی روبرو خواهید شد که باید آنها را بفهمید. آنها به شرح زیر است:

maintenance هزینه نگهداری حساب ؛

● meldebestätigung - تأیید ثبت نام ؛

abs abschließen آنلاین - انعقاد قرارداد از طریق اینترنت ؛

bank بانک مستقیم - همچنین به عنوان اینترنت یا بانک مجازی شناخته می شود.

● مستقل - مستقل ؛

● تجاری - حرفه ، تجارت ، حرفه ؛

● انحصاری - انحصاری؛

deposit واریز روزانه

de Meldegesetz - قانون ثبت.

چگونه می توانم یک حساب بانکی در آلمان باز کنم؟

صرف نظر از هدف و کاربرد ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که پیشنهادات بانک های آلمان را با دقت بخوانید. شرایط حساب می تواند به ویژه برای صاحبان مشاغل بسیار متفاوت باشد. این پیشنهاد ممکن است متفاوت باشد ، به عنوان مثال برای یک فریلنسر و برای صاحب یک کارخانه بزرگ فرآوری ماهی متفاوت باشد. همچنین لازم به ذکر است که شرایط نگهداری حساب ممکن است به جریان وجوه نقد ماهانه یا متوسط ​​مانده ماهانه بستگی داشته باشد. بنابراین ، مهمترین مرحله یافتن پیشنهادی است که متناسب با نیاز شما باشد. در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز از خدمات یک شرکت مشاوره که بهترین شرایط را برای تأمین انتظارات شما فراهم می کند استفاده کنید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن