بودجه بندی عربی کنکور ⭐ همراه با رسم شکل ⭐ کاملترین بودجه بندی عربی

بهترین منبع برای درصد قبولی پزشکی بررسی کارنامه های تکی نیست، بلکه به دست آوردن یک آمار درباره میانگین درصد ق

توسط HONARENEWS در 19 دی 1399

بهترین منبع برای درصد قبولی پزشکی بررسی کارنامه های تکی نیست، بلکه به دست آوردن یک آمار درباره میانگین درصد قبولی پزشکی و همچنین بیشترین و کمترین درصد قبولی پزشکی توسط رتبه های برتر در هر درس است. 5331 نفر بود ، به عبارتی تقریباً فقط 8/0 درصد از داوطلبان تجربی توانسته اند در این رشته قبول شوند که این آمار و ارقام حاکی از پایین بودن ظرفیت پذیرش آموزش زبان کنکور پزشکی می باشد. درس دینی که از نظر عده زیادی درسی ساده و حفظی است نیز در سال های اخیر به شدت چالش برانگیز شده است به نحوی که در کنکور 97 از بین حدود 1 میلیون نفر شرکت کننده در سه پروه آزمایشی ریاضی و تجربی و انسانی فقط سه نفر موفق به کسب درصد 100 در این درس شدند. تو چند سال اخیر دین و زندگی به سخت ترین درس کنکور تبدیل شده به طوری که سال 97 از بین داوطلبان سه گروه ریاضی و تجربی و انسانی که حدودا 1 میلیون نفر بودند فقط 3 نفر تونست دینی رو 100 بزنه! نکته نیاز به تامل هم در مورد درس عربی این است که بعد از درس زبان در قسمت کمترین درصد کسب شده توسط رتبه های برتر جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

درس زیست شناسی از لحاظ ضریب با ضریب 12 رتبه اول را در میان دروس کنکور تجربی به خود اختصاص داده است، اما باز هم با دو دسته از داوطلبان به عنوان یک مشاور به شدت برخورد میکنم که به دنبال مهمترین فصل های زیست برای کنکور هستند. بحث اصلی مربوط به درصد های لازم برای پزشکی یا به عبارت دیگر درصد قبولی پزشکی است؛ یعنی برای قبولی در پزشکی باید چه درصد هایی در هر درس کسب کنیم؟ قسمت بعدی در بررسی درصد لازم برای قبولی در پزشکی بررسی درصد های زبان کنکور است، درسی بسیار عجیب و غریب و تنها درسی که توانسته اند آن را صفر بزنند و از طرفی درس زبان در سال 98 کمترین میانگین درصد را به خود harfeakhar اختصاص داده است. در مقاله مباحث مهم ریاضی در کنکور تجربی را بررسی کردیم و ثابت کردیم که درس ریاضی حتی از زیست شناسی هم میتواند بیشتر و پر رنگ تر باشد. نکته مهم در مورد زیست شناسی هم این است که در سال 98 جایگاه اول را از حیث بیشترین میانگین درصد در میان تمامی دروس اختصاصی و عمومی به خود اختصاص داده است و همین امر نشان میدهد که رقابت در این درس به شدت بالاست.

اولین درس در دفترچه اختصاصی کنکور (البته بعد از درس زمین شناسی، دلیل صحبت نکردن در مورد زمین این است که در زیرگروه یک ضریب زمین شناسی صفر است و هیچ تاثیری در درصد های لازم برای پزشکی ندارد) درس ریاضی است. که در این مقاله می خواهیم حداقل درصد های لازم هر درس برای قبولی و رتبه لازم برای پزشکی را بررسی کنیم. طبق معمول در سایت حرف اخر عملکرد داوطلبان در پاسخگویی به سوالات شیمی کنکور را بررسی خواهیم کرد. اول از همه استاد شیروانی سبکی را وارد آموزش شیمی کرده اند که برای اولین بار در ایران آن را مشاهده میکنیم و صفر تا صد شیمی کنکور را به وسیله ی شهودی سازی و با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی تدریس میکنند . در بررسی درصد های قبولی پزشکی اولین درس مورد بررسی اینجا درس ادبیات است. درصد لازم برای قبولی در پزشکی و کسب رتبه زیر 1000 در درس ادبیات به طور میانگین باید حدود 72 درصد باشد یعنی پاسخ دادن به 18 سوال بدون اشتباه. حیاتی ترین درس رشته تجربی که در زیر گروه یک بالاترین ضریب را دربین تمامی دروس دارد و مهمترین درس این زیر گروه محسوب میشود.

در گاج کامل کلیه قواعد عربی کنکور به شیوهٔ درس به درس ارائه شده و قواعد سال اول دبیرستان به همراه پرسشهای چهار گزینهای مرور شده است. اما میانگین درصد کسب شده توسط رتبه های برتر در این درس هم حدود 80 درصد است و برای رسیدن به این درصد باید به 20 سوال این درس پاسخ صحیح دهید بدون داشتن اشتباه. نکته حائز اهمیت در بررسی میانگین درصد ادبیات رتبه های زیر 1000 در سال 98 است که کمترین میانگین درصد در بین تمامی دروس اختصاصی و عمومی مربوط به درس ادبیات کنکور است. اما اینجا توضیحات مختصری در رابطه با درس شیمی خواهیم داد. از مباحث آسان شیمی کنکور در سال دوازدهم هم فصل 3 و 4 برای مطالعه پیشنهاد میشود. در رابطه با فصل یک و دو به دلیل پیچیدگی فصل الکتروشیمی و گستردگی آن و همچنین ترکیب فصل اسید و باز با محلول و نا محلول مطالعه و یادگیری این فصل های نیازمند زمان زیاد است و به همین دلیل توصیه نمیشود. راستی تمام روش های ترجمه و پاسخگویی سریع به تست های عربی را می توانید در پکیج عربی حرف آخر پیدا کنید.میتوانید نمونه تدریس عربی حرف آخر را در همین سایت مشاهده کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فیزیک دهم حرف آخر.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن