دکتر زنان و زایمان کجا کار می کند؟

 پزشکان متخصص زنان معمولا در محیط های مراقبت های بهداشتی هنگام مراقبت از بیماران کار می کنند. آنها هنگام

توسط HONARENEWS در 22 آذر 1400

 پزشکان متخصص زنان معمولا در محیط های مراقبت های بهداشتی هنگام مراقبت از بیماران کار می کنند. آنها هنگام بررسی سوابق بیمار و انجام تحقیقات در محیط های اداری کار می کنند. محیط های مراقبت های بهداشتی که پزشکان متخصص زنان و زایمان در آنها کار می کنند معمولاً دارای این ویژگی ها هستند:

ایستادن برای مدت طولانی

استفاده از تجهیزات پیچیده پزشکی

بسته به سازمانی که پزشک برای آن کار می کند، احتمالاً شب ها و آخر هفته ها کار می کند

محیط های اداری معمولا دارای ویژگی های زیر هستند:

برای مدت طولانی پشت میز نشستن

استفاده از کامپیوتر و سایر تجهیزات اداری

ارتباط با سایر حرفه های پزشکی در خصوص درمان و مراقبت از بیمار

ممکن است لازم باشد بیماران بعد از ساعات کاری و در آخر هفته ها آماده خدمت باشند

دکتر زنان زایمان درمان بیماریهای مرتبط با زنان و زایمان را معمولا در کلینیک ها، بیمارستان ها، مراکز زایمان و سایر مراکز مراقبت های بهداشتی انجام می دهد. از آنجایی که زایمان و موارد اورژانسی ممکن است در تمام ساعات اتفاق بیفتد، پزشکان متخصص زنان و زایمان اغلب اوقات نامنظم و طولانی کار می کنند.

چگونه یک متخصص زنان و زایمان شویم

این مراحل معمولاً برای دنبال کردن شغلی به عنوان یک متخصص زنان و زایمان لازم است:

 

1. مدرک لیسانس خود را دریافت کنید.

برای واجد شرایط بودن برای دانشکده پزشکی، ابتدا باید یک برنامه لیسانس را در یک مدرسه چهار ساله تکمیل کنید. بسته به دانشگاه خود، ممکن است بتوانید یک برنامه پیش پزشکی نیز انتخاب کنید. در حالی که هیچ مدرک توصیه شده خاصی وجود ندارد، برخی از رشته های ارجاع شده در رشته های علمی مانند زیست شناسی یا شیمی هستند. یکی از این مدارک را دریافت کنید.

 

2. MCAT را پاس کنید.

علاوه بر ریز نمرات کالج و توصیه نامه ها، یک دانشکده پزشکی از شما می خواهد که MCAT را نیز بگذرانید. مرکز آزمون MCAT را در منطقه جغرافیایی خود تحقیق و شناسایی کنید و برای آزمون آتی ثبت نام کنید. برای آمادگی در آزمون MCAT یک دوره مقدماتی تکمیلی را در نظر بگیرید.

 

3. دانشکده پزشکی را کامل کنید.

برای واجد شرایط بودن برای مجوز پزشکی و تبدیل شدن به یک OB-GYN، باید چهار سال از دانشکده پزشکی را بگذرانید.

 

4. اقامت خود را تکمیل کنید.

پس از اخذ مجوز، برای دوره کارآموزی و سپس برنامه اقامت اقدام کنید. یک دوره کارآموزی اغلب به عنوان پیش نیاز برای اخذ اقامت OB-GYN مورد نیاز است. دوره کارآموزی به طور کلی یک سال طول می کشد و اقامت می تواند بین سه تا شش سال طول بکشد. برخی از اقامتگاه ها ممکن است از شما بخواهند که قبل از ورود به برنامه، USMLE را بگذرانید.

 

5. مجوز دریافت کنید.

در حالی که الزامات صدور مجوز می تواند از ایالت به ایالت متفاوت باشد، آنها معمولاً به پزشکان متخصص زنان نیاز دارند تا USMLE را بگذرانند و همچنین مدرک تحصیلی و آموزشی را ارائه دهند.

 

6. گواهینامه دریافت کنید.

پس از به دست آوردن تحصیلات، مجوز و تجربه، ممکن است بخواهید برای صدور گواهینامه هیئت مدیره اقدام کنید. اگرچه اختیاری است، اما به کارفرمایان نشان می دهد که تعهد شما به آموزش مداوم و تعالی است. اگر قصد دارید گواهینامه بورد فوق تخصصی را دنبال کنید، باید یک دوره یک ساله در آن رشته فوق تخصصی بگذرانید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن