شاخه گل رز طلایی با روکش طلای ۲۴ عیار/09109483228

طرح کلی از شاخه گل رز طلایی از آنجایی که مراسم و مناسبت های مختلف نیاز به هدایایی مخصوص به خود دارند، احتمالا

توسط HONARENEWS در 16 آبان 1401

طرح کلی از شاخه گل رز طلایی

از آنجایی که مراسم و مناسبت های مختلف نیاز به هدایایی مخصوص به خود دارند، احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید از قیمت و مشخصات کلی شاخه گل رز طلایی مورد نظر خود مطلع شوید. بنابراین در این قسمت به بررسی اجمالی شاخه گل طلایی می پردازیم. ابعاد آن 30*7 سانتی متر است و وزن تقریبی آن با توجه به کیفیت آن متفاوت است. جنس آن فلزی بدون دسته و رنگ ثابت است نگران افتادن آن نباشید. روکش آن با طلای 24 عیار است و قیمت شاخه رزگلد در بازار با توجه به قیمت روز تغییر می کند.

 

شاخه رزگلد بسته به ساخت و ظرافت خود به قیمت بالایی دست می یابد و شما می توانید با گزارش لحظه ای از محل ها و فروشگاه های شعبه گلدن رز قیمت محصول مورد نظر و محصول را از مرکز فروش رزگلد استعلام نمایید. قیمت را بخواهید. جعبه های کادو و بسته بندی این محصولات با کیفیت و لوکس و خوش ساخت تقدیم شما می شود. نقطه قوت آن را می توان ظرافت بسیار زیبای شاخه گل و تنه آن دانست. شاخه گل رز با جعبه کادویی برای شخصی که شاخه گل را به او هدیه می دهید عمر بسیار بالایی دارد و به دلیل ثبات رنگ جعبه و خود گل می توانید این هدیه را در دستان خود نگه دارید. از کسی که چندین سال بهش دادی، میبینیش هدیه میدی.

 

دلیل پخش شدن رز طلای 24 عیار در بین خریداران چیست؟

دلیل زیاد بودن طرفداران رز در بین خریداران و افرادی که این نوع شاخه رزگلد را خریداری می کنند، ماندگاری بسیار بالا و کیفیت بسیار بالایی است. . این شاخه گل را می توانید در روز ولنتاین یا سالگرد ازدواج و همچنین تحویل سال نو و عروسی بدهید. دلیل استفاده زیاد از این گل در مراسم مهم این است که جلوه تزئینی بسیار زیبایی دارد.

 

شاخه در رزگلد 24 عیار یا روکش رزگلد 24 عیار موجود در سه سایز به طول تقریبی 30 سانتی متر. با توجه به اینکه میزان آبکاری طلای این گل ها حدود 100 درصد می باشد به همراه گواهینامه به شما ارائه می شود تا از کیفیت آن ها مطمئن شوید و از منحصر به فرد بودن آن ها مطمئن باشید.

 

شاخه رز طلایی قیمت متفاوتی دارد اما قیمت آن عمدتا به دلیل گارانتی است. برخی از سایت ها این محصول را با گارانتی عرضه می کنند و شما می توانید هنگام خرید این نوع کالا، گارانتی آن را بررسی کنید. با توجه به اینکه قیمت شاخه گلی که صد در صد کیفیت مطمئن به شما می دهد حدود 150000 تومان است، در صورت خرید عمده این نوع کالا می توانید از تخفیف زیادی برخوردار شوید.

 

گل رز در دو طرح مختلف عرضه می شود:

 

مدل اول فقط طلایی بود و در ساخت آن از رنگ طلایی استفاده نشده بود و هر شاخه 45 هزار تومان قیمت داشت.

 

مدل دوم شاخه گل طلایی با روکش طلای 24 عیار کارت اصالت کالا و تاییدیه مورد نیاز به صورت گارانتی در سایت تهران ارائه شده است.

 

اندازه گل طلای 24 عیار حدود 26 سانتی متر است.

 

روی محصول اصلی علامت 24 را مشاهده می کنید که نشان دهنده طلای 24 عیار است.

 

با خرید اینترنتی رزگلد علاوه بر کالا، کارت اصالت نیز دریافت می کنید و می توانید این کالا را در هر طلافروشی تست کنید و از صحت آن مطمئن شوید.

 

شاخه گل رز طلایی با روکش طلای ۲۴ عیار

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن