علائم خرابی پیستون خودرو

دو رینگ بالایی رینگ های فشاری نامیده می شوند و نقش اهمیت آن‌ها خودداری از نفوذ گازها به فاصله ریز در بین پیستو

توسط HONARENEWS در 23 دی 1400
دو رینگ بالایی رینگ های فشاری نامیده می شوند و نقش اهمیت آن‌ها خودداری از نفوذ گازها به فاصله ریز در بین پیستون و دیواره سیلندر است. گاهی یک حلقه روغنی نیز در شیاری پایینتر از شکاف گژن پین تعبیه می شود که جلوگیری از انتشار روغن کاملتر رخ گیرد. فلز اینوار آلیاژ فولاد نیکل دار هست که از 36% نیکل ، 8/63% آهن ، 2/0 بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو کربن تشکیل می شود.این آلیاژ در حرارت های مضاعف اصلی انبساط مضاعف کمی میباشد و لذا از انبساط پیستون آلومینیومی دوری می کند. حلقه های فشاری همچنین به جهت انتقال حرارت از پیستون به دیواره سیلندر فعالیت می کنند ، جایی که مایع خنک کننده ای که از شیوه جلیقه های آب جریان دارد ، پخش می شود. شاید بپرسید اگر این حرارت دوچندان شدید در درحال حاضر ساخت شدن هست پس چطور همین قطعه باید روغنکاری شود ؟ همین پیستونها برای موتورهای ریز و موتورسیکلتها استفاده شده و به دلیل ماهیت کارایی موتورهای دو زمانه، در معرض بارهای شدید مکانیکی و حرارتی قرار میگیرند. برای حفظ همین فاصله ، پیستون بایستی دقیقاً ماشین کاری شود و آلیاژی که از آن ساخته شده هست دقیقاً معین می شود تا انبساط حرارتی را در لحاظ بگیرد. میله اتصال بایستی از لحاظ ساختاری محکم باشد و تصادفی نمیباشد که به شکل برآمدگی I-beam فولاد ، مشابه برادران بزرگتر خویش که عرش خراش ها و پل ها را نگه می دارا هستند ، رخ بگیرد. پیستون های بزرگتر و فشار گاز عمده قدرت بیشتری را تأمین می کند. پروفیل I-beam حداکثر مقاومت بنا ای را مهم حداقل هزینه وزن می دهد و مانند پیستون ، می خوا‌هیم وزن میله اتصال را تا حد ممکن پایین نگه داریم. این بدان مفهوم هست که فشار مداوم برای کمتر وزن میله اتصال و پیستون وجود دارد. همین حذف وزن را به دستکم می رساند و تراز تماس میان پیستون و دیواره سیلندر را کاهش می دهد ، براین اساس اصطکاک کمتر می یابد. این منطقه است که بخش اعظم توسعه و گسترش می یابد و بدین ترتیب از نصیب تحت پیستون یک مخروط به داخل ایجاد می شود تا فاصله بیشتری در بین این تاج و رینگ پیستون در اطراف تراز بالا تولید شود. تراز بالای پیستون تاج نامیده می شود. نصیب بالای میله اتصال که به پیستون محکم شده است ، انتهای ریز نامیده می شود. علاوه بر همین ، بسیاری از موتورها پیستون را اهمیت به کارگیری از روغن اسپری شده در نصیب ذیل خنک می کنند. شیارها در نصیب بالایی دامنه قرار داشته و رینگها در باطن آن جای میگیرند. به این منظور قطر آن را حدود 0٫5 تا 0٫7 میلی متر کوچک تر از قطر دامنه ی پیستون طراحی می کنند. توجه به این نکته لازم است که رینگ های فشاری فشار جانبی به پیستون وارد نمی نمایند یا این که به تیتر راهنمای آن فعالیت نمی کنند. میله اتصال نیروی پیستون را به میل لنگ منتقل می کند و به طور مداوم تحت گیرایی ، فشار و خم شدن قرار می گیرد. پس از طی همین مرحله، پیستون دوباره به سمت ذیل حرکت می کند تا همین ادغام را فشرده نماید و این فشرده سازی منجر انفجار می شود. گرمای پیستون به سه مکان می رسد: به تیتر گرمای تابشی به گوشه و کنار احتراق ، از شیوه رینگ های پیستون و پایین میله اتصال ، به دیواره های سیلندر وارد می شود. معمولا در جداره ( دیواره ) پیستون ها ، سه شیار ایجاد می کنند و سه رینگ پیستون درون این شیارها می اندازند؛ ولی علت این کار پیستون سازی تبریز چیست؟ رینگ های فشاری طبق معمول از چدن جامد ساخته می شوند و فشار خارجی را به دیواره سیلندر وارد می کنند. جک های بادی پنوماتیک از نیروی هوا جهت ساخت حرکات طولی و نیروی بالابرنده به کار گیری می کنند. قطر پیستون، گونه پیستون و جور جک از اهمیت ترین پارامتر های مختلفی کننده جک های نیوماتیک هستند. موتورهای پیستونی می توانند از گونه جابجایی اثبات و یا این که جابجایی متغییر باشند. دو گونه دامن وجود دارد. پیشرانههای دو زمان بهطور سنتی حیاتی ترکیب کردن روغن اهمیت بنزین روغنکاری می شوند که طبق استانداردهای مدرن کابوسی برای تکثیر آلایندگی هست و روغنکاری کاملا زیانآور نامگذاری میشود؛ ولی پیشرانه پیستون متقابل Achates نظیر پیشرانه ماشینهای متداول بهصورت جداگانه روغنکاری میشود، به این ترتیب مشکلی در این حوزه وجود ندارد. موتورهای تولیدی مدرن اصطکاک فی مابین پیستون و دیواره سیلندر را کلیدی به کارگیری از روکش های پیستون کم اصطکاک ، بیشتر کاهش می دهند. تقریباً کلیه پیستون های مدرن اصلی روزنه ای میباشند که مسافت ای را در اطراف روزنه ها در بالای ضربه پیستون ایجاد می کند. به عامل همین نیروهای جانبی ، پیستون نیاز به سطح های صاف دارااست تا به دیواره سیلندر برسد و پیستون را عمودی نگه دارد. در صورتی که دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات فراوان عمده در مورد بوش پیستون 405 تبریز لطفا به تماشا از وب وبسایت ما.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن