چرا ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و ریپل برای بازار ترجمه جهانی ایده آل هستند

[ad_1] برخلاف اکثر صنایع ، بخش ترجمه عمدتا به کار هزاران مترجم مستقل در سراسر جهان متکی است. وقتی به مش

توسط HONARENEWS در 19 دی 1399
[ad_1]

برخلاف اکثر صنایع ، بخش ترجمه عمدتا به کار هزاران مترجم مستقل در سراسر جهان متکی است. وقتی به مشاغل کمک می کنند تا بروشورهای بازاریابی ، راهنماهای محصولات و وب سایتهای خود را به زبانهای دیگر تبدیل کنند ، باید به همه این مترجمان مستقل پرداخت شود. به طور سنتی ، شرکت های ترجمه با انتقال وجوه بانکی ، چک یا استفاده از سیستم های پرداخت آنلاین مانند Paypal یا Moneygram به زبان شناسان مستقل پرداخت می کنند. سالانه میلیون ها معامله خرد با ارزهای مختلف پردازش می شود تا به مترجمان جهان پرداخت شود. اگرچه این معاملات برای مشاغل م institutionsسسات مالی مانند بانکها سودمند است ، زیرا میلیون ها کارمزد معاملاتی را جمع می کنند ، اما برای مترجمان منفرد و دفاتر ترجمه بسیار گران و بسیار کند نشان می دهد. پرداخت های فرامرزی معمولاً اثر مانعی ایجاد می کند و رشد سالم صنعت ترجمه را کند می کند. پرداخت سریع و مقرون به صرفه ترجمه برای خدمات ترجمه در اقتصاد دیجیتال امروز ضروری است.

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم به کمک شما می آیند. این ارزهای مجازی جهانی هستند و انتقال وجوه را به صورت الکترونیکی تسهیل می کنند. این امر آنها را برای معاملات خرد ایده آل می کند - عامل مهمی در سیستم های پرداخت جهانی مترجم. از آنجا که هیچ دولتی ارزهای رمزپایه را کنترل نمی کند ، به راحتی و بدون دخالت سیاسی در همه جا پخش می شوند.

اقتصاد جهانی که به سرعت در حال جهانی شدن است به این معنی است که شرکت های بیشتری در سراسر جهان تجارت می کنند و روند فقط در حال تسریع است. پیشرفت اقتصاد دیجیتال و افزایش حمل و نقل بین المللی کالا ، تجارت در خارج از کشور را بسیار آسان می کند. وقتی شرکت ها جهانی می شوند ، یکی از اولین مواردی که آنها نیاز دارند خدمات ترجمه با کیفیت برای بومی سازی محتوای بازاریابی مانند وب سایت ها ، بسته بندی محصولات و پایگاه های دانش پشتیبانی مشتری به زبان های مختلف است. بیشتر شرکت ها به سادگی شرکت های ترجمه را به نام ارائه دهندگان خدمات محلی سازی استخدام می کنند تا مقدار زیادی از محتوای مورد نیاز برای جذب مشتری در سطح جهانی را ترجمه کنند. این صنعت تخمین می زند که هزینه های ترجمه جهانی به 50 میلیارد دلار رسیده و به سرعت در حال رشد است.

طبق مشاوره عقل مشترک ، تحلیلگر مستقل در صنعت ترجمه ، بیش از 30،000 ارائه دهنده خدمات ترجمه در سراسر جهان وجود دارد. بیشتر این شرکت ها با مترجمان مستقل مستقل مستقر در سراسر جهان کار می کنند. با استفاده از اینترنت و ایمیل ، شرکت ها می توانند به راحتی به استعدادهای زبان در هر مکان دسترسی پیدا کنند. اگرچه بیش از 6500 زبان در جهان وجود دارد ، صنعت ترجمه به طور کلی فقط به تقریباً 100 زبان ترجمه می شود ، اما با ادامه جهانی شدن این تعداد باید افزایش یابد. با تحولات اقتصادی اخیر در آفریقا ، درخواست ترجمه به زبان های آفریقایی در سالهای آینده افزایش خواهد یافت.

اگر 30،000 شرکت ترجمه را در 100 زبان ضرب کنیم و فرض کنیم که هر زبان 5 پروژه ترجمه در ماه دریافت می کند ، 180 میلیون پرداخت خرد در سال را برای پرداخت این مترجمان مستقل مستقل در سراسر جهان بررسی می کنیم. با ادامه رشد بازار ترجمه ، تعداد معاملات افزایش خواهد یافت. بانک ها ، پی پال و مانی گرام در حال حاضر سهم شیر این تجارت را برای کمک به پردازش پرداخت های مترجمان در اختیار دارند. با این حال ، یک چالش باقی مانده این است که به دلیل مقررات مختلف ، بانک ها ، Paypal و Moneygram در بسیاری از کشورها در دسترس نیستند. مسئله دیگر این است که بیشتر این تسهیلات فقط از دلار آمریکا و چند ارز اصلی دیگر پشتیبانی می کنند و این امر برای مترجمان مستقل مستقل بسیار ناخوشایند و گران است ، زیرا آنها مجبور به پرداخت پول برای مبادله پول با ارزهای محلی خود هستند.

مزایای بیت کوین

ظهور ارزهای مجازی ممکن است راه حل مناسبی برای این چالش باشد که مترجمان هر روز با آن روبرو می شوند. یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از بیت کوین نسبت به روش های سنتی بانکی این است که به شما امکان می دهد پرداخت های بین المللی را تقریباً بلافاصله و بدون نیاز به تبدیل ارز ارسال کنید. تبدیل ارز برای مترجمان گران است ، زیرا آنها در پایان کارمزد معاملات را به بانکها اضافه می کنند که اختلاف نرخ ارز بین خرید و فروش دو ارز است.

دوم ، معاملات پرداخت بسیار ایمن هستند ، زیرا شبکه های رمزنگاری از همان فناوری های رمزنگاری اولیه بلاکچین استفاده می کنند که توسط بزرگترین سایت های تجارت الکترونیکی جهان مانند آمازون و JD.com استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از بیت کوین برای ترجمه این است که زبان شناسان هزینه بانکی جداگانه ای را از هزینه های تبدیل ارز دریافت نمی کنند. نقل و انتقالات بانکی متعارف معمولاً منجر به پرداخت مترجمین در حدود چند دلار تا 30 دلار کارمزد معاملات می شود. این می تواند تفاوت زیادی برای زبان شناسان سخت کوش ایجاد کند و این هزینه های معاملاتی عمومی می تواند افزایش یابد و کاملا گران شود.

سرانجام ، ارزهای رمزپایه غیرمتمرکز هستند و این امکان را دارند که به راحتی اجازه دهند معاملات در سطح بین المللی انجام شود ، در تجارت جهانی تحول ایجاد کنند. این امر به ویژه در صنعت ترجمه رایج است ، زیرا ارزهای رمزپایه متعلق به هیچ دولتی نیستند ، به این معنی که پرداخت های مترجمان در معرض دخالت سیاسی نیست. در فضای کسب و کار امروز ، مقررات زیادی وجود دارد که می تواند پرداخت های مترجم را تحت تأثیر قرار دهد فقط به این دلیل که آنها در برخی از کشورهای تحریم شده زندگی می کنند. این مقررات ، حتی اگر مهارت های زبانی بسیار خوبی داشته باشند ، بسیاری از زبان شناسان حرفه ای را از اکوسیستم ترجمه جهانی مستثنی می کند. به این معنا که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم واقعاً ارزهای جهانی هستند و برای صنعت جهانی سازی ایده آل هستند ، زیرا زبان شناسان در سراسر جهان آزاد هستند که سریعتر و با هزینه کمتر پرداخت ترجمه را دریافت کنند.

بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه یک فناوری نوظهور است که توانایی تغییر دنیای ترجمه را دارد. معاملات نه تنها رایگان و ایمن نگه داشته می شوند ، بلکه حتی به شرکت های ترجمه و مترجمان اجازه می دهند روند پرداخت خود را بدون نیاز به شبکه پرداخت خارجی تسهیل کنند و این امر منجر به پرداخت سریعتر و ارزانتر مترجمان می شود.

تفکر مطلوب باقی می ماند

بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه به ویژه برای خدمات ترجمه آنلاین مانند Stepes که از شبکه گسترده ای از مترجمان مستقل در سراسر جهان استفاده می کنند ، مناسب هستند. به طور خاص ، این ارزهای سایبری به شما امکان می دهد روند مدیریت ترجمه آنلاین از نظر سرعت و هزینه بیشتر کارآمد شود و بهترین تجربه کاربری را هم برای مترجمان و هم برای مشاغل ارائه دهد.

با وجود بسیاری از مزایای آشکار ارزهای رمزپایه ، پرداخت مترجمان با استفاده از بیت کوین به احتمال زیاد برای سالهای آینده به عنوان یک رویا باقی خواهد ماند. دلیل این امر آنست که ، با توجه به محیط زمین شناسی امروزی ، حاکمیت پولی نوعی قدرت است که هیچ کشوری هرگز نخواهد پس بکشد. در مورد اصلاحات عمده ، مفهوم ارز رمزنگاری شده هرگز نمی تواند به واقعیت تبدیل شود ، همانطور که در قلب دولت هاست. دلیل اصلی وجود دولت ها امروزه کنترل پول است. ارزهای رمزپایه اساساً در تلاشند تا با قدرت پول دولت ها مبارزه کنند و بنابراین هرگز موفق نخواهند شد. در برخی موارد ، دولت ها حتی مقررات جدیدی را برای ممنوعیت کل ارزهای رمزپایه وضع کرده اند که رویای استفاده از آنها برای پرداخت هزینه های نقل و انتقالات را به یک رویای دور تبدیل کرده است.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن