چرا جاروبرقی روشن نمیشود؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث خاک دادن جاروبرقی شود، آسیب به لوله و سری دستگاه است. وقتی مانعی مانند

توسط HONARENEWS در 2 مهر 1401
یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث خاک دادن جاروبرقی شود، آسیب به لوله و سری دستگاه است. وقتی مانعی مانند سکه، دکمه و سایر اشیا مزاحم در مسیر عبور هوا و گردوغبار در خرطوم جاروبرقی قرار گیرد، قدرت مکش دستگاه پایین می‌آید و خاک از آن خارج می‌شود. در برخی مواقع ممکن است متوجه محل قرارگیری مانع در دهنک جاروبرقی نشوید و نتوانید مشکل را برطرف کنید. برای تعمیر برندهای مختلف جاروبرقی حتما از نمایندگی آن برند کمک بگیرید تا قطعه‌های موردنیاز را فورا برای شما فراهم کنند و به دستگاه آسیب بیشتری وارد نشود. برای مثال باید برای تعمیر جاروبرقی آاگ، بوش یا سامسونگ حتما به نمایندگی معتبر آن‌ها مراجعه کنید. در این مقاله به بررسی علت داغ شدن جاروبرقی در حین کار پرداختیم. معمولا پر کاربردترین جاروبرقی هایی که نیاز به تعمیر دارند تعمیر جاروبرقی ناسیونال ، تعمیر جاروبرقی پاناسونیک و تعمیر جاروبرقی ال جی هستند. خیلی از کاربران با این عنوان « تعمیر جاروبرقی پاناسونیک غرب تهران » به دنبال تعمیرگاه جاروبرقی هستند. شما میتوانید با خدمات تعمیر جاروبرقی در محل بنیان سرویس جاروبرقی خود را تعمیر شده تحویل بگیرید. قابل ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز شامل 6 ماه گارانتی است و قطعات استفاده شده در صورت نیاز اصلی همراه با تضمین کیفیت اصالت میباشد. شلنگ را برای ترک یا پارگی بررسی کنید، زیرا نفوذ هوا از طریق ترک یا پارگی باعث از بین رفتن مکش می شود. اگر سوالی در این باره دارید از طریق پر کردن فرم زیر می توانید مشکل خود را با ما در میان بگذارید. فراموش نکنید در اوضاعی هستیم که گرانی بیداد می کند و با یک حرکت بی جا می توانیم هزینه ها را بیشتر و اضافی تر کنیم.
  • برخی اوقات نیز درست جا نزدن کیسه در جای خود می تواند باعث ایجاد این مشکل شود.
  • 5 – گاهی اوقات مشاهده میشود پایه های نگه دارنده موتور شکسته شده و موتور را از جای خود خارج میکند یا براثر ضربه به بدنه جاروبرقی موتور از جای خود خارج میشود که این مورد میتواند علت صدای زیاد جاروبرقی و همچنین کم شدن مکش آن شود .
  • علت پنجم میتواند از خرابی و معیوب شدن لاستیک های نگهدارنده بین قطعات باشد که هنگام سرعت زیاد موتور جاروبرقی٬ ایجاد صدای زیاد میکند.
  • در صورتی که برای دستگاه جاروبرقی تنظیمات اشتباهی مشخص شود، نیم تواند قدرت مکش لازم برای نطافت منزل را داشته باشد.
جاروبرقی ها همگی در عملکرد شبیه به هم می باشند، و آن ها تنها در توان موتور یا همان مکش دستگاه با یکدیگر متفاوت می باشند. مسلما هرچقدر توان یا میزان مکش دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن دستگاه نیز بیشتر است. یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از جاروبرقی ها به وجود می آید، خرابی ولوم کم و زیاد جاروبرقی می باشد، از مهم ترین مشکلاتی هم که در اثر خرابی ولوم ایجاد می شود، تک دور شدن جاروبرقی می باشد. برای اینکه سیستم خنک کننده جاروبرقی به خوبی بتواند دمای موتور را پایین بیاورد ، محل تنفس دستگاه باید کامل باز و ازاد باشد. گاهی به علت های مختلفی مانند گیر کردن ذرات خارجی یا… این قسمت مسدود می شود و در نتیجه سیستم خنک کننده به خوبی فعالیت نمی کند. همچنین اگر خاموش شدن دستگاه در اثر گرم شدن موتور و یا خرابی کلید سوئیچ نیز اتفاق نیوفتاده، پس یعنی دستگاه شما از لحاظ الکتریکی دچار مشکل است. در این صورت باید سیم کشی دستگاه بررسی شود و بررسی کنید که جایی در اتصال سیم و ورودی جریان برق به موتور دچار مشکل نشده باشد. خیلی اوقات ممکن است که وارد نشدن جریان برق به دستگاه به علت خرابی دو شاخه، کابل برق، خرابی سیم جمع کن و یا قطع شدن سیم در محل اتصال سیم به موتور اتفاق افتاده باشد.

تعمیر اسپرسوساز مباشی ، تعمیر قهوه ساز مباشی

برس اصلی جاروبرقی، یکی از قسمت‌های مهم این وسیله است که هر چند وقت یک بار باید تمیز شود. با گذشت زمان و استفاده زیاد از جاروبرقی، ذرات گرد و غبار، پرز فرش یا موکت، مو و… به برس چسبیده و همین عوامل خارجی باعث کاهش قدرت مکش دستگاه می‌شوند. به این ترتیب هرازگاهی این برس را از لوله جدا کرده و آن را به خوبی تمیز کنید. برای پی بردن به علت این مشکل موارد زیر را بررسی می کنیم تا شاید بتوانید مشکل جاروبرقی خود را برطرف کنید. به غیر از خالی کردن کیسه جاروبرقی بهتر است که هرگونه مو یا نخی را که به برس دستگاه چسبیده سرویس تعمیر جاروبرقی اصفهان و دهانه آن را مسدود کرده از آن جدا کنید. در واقع پاکسازی برس جاروبرقی یکی از اصلی ترین گام ها برای بالا بردن مکش آن است. از دیگر علت های داغ شدن جاروبرقی، سوختن برد جاروبرقی می باشد.

علت کم شدن مکش جاروبرقی چیست و چطور آن را رفع کنیم؟

اگر جاروبرقی به جای مکش کردن کثیفی محیط، شروع به دمیدن دوباره گرد و خاک کند، دلایل مختلفی خواهد داشت. خراب شدن یا شکستن پروانه موتور جاروبرقی، باعث عدم مکش و خراب شدن موتور میشود. توجه داشته باشید که اگر گرد و خاک یا آشغال از کیسه یا فیلتر عبور کند، وارد پروانه موتور میشود و در نهایت منجر به خرابی این قطعه و عدم مکش میشود.

سیم جمع کن جاروبرقی بوش

برای جلوگیری از ایجاد مشکل در عملکرد جاروبرقی حتما نگاهی به قطعات آسیب‌دیده آن بیندازید. در این مقاله سعی کردیم که به صورت مختصر و مفید ویژگی‌های دو جاروبرقی پاکت دار و بدون پاکت vacuum cleaner repairs near me را عنوان کنیم تا با توجه به شرایطی که دارید، نوع دلخواه را برای خود انتخاب و استفاده کنید. قدرت موتور در این جاروبرقی ها قابل تنظیم است و بسته به نیاز می توانید آن را تغییر دهید. پارویی جاروبرقی بوشکه گاها به آنسری جاروبرقی بوشنیز گفته میشود، قسمتی است که بر روی زمین قرار گرفته و با روشن شدن جاروبرقی، وظیفه جمع کردن و تمیز کردن روی زمین را بر عهده دارد. در چنین شرایطی هیچ راه حلی وجود ندارد اما می­‌توانید خیلی زودتر و زمانی که متوجه زود داغ شدن جاروبرقی شده­‌اید، موارد گفته شده در این مقاله از استاده علت‌های زود داغ شدن جاروبرقی را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهید. طبق گفته خریداران این مدل جاروبرقی aeg دارای فیلتراسیون سه لایه بوده است و مصرف برقی به اندازه A+ نیز دارد . یکی از جدید ترین جاروبرقی های آ.ا.گ این مدل جاروبرقی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی هم برخوردار بوده است و توان مصرفی به اندازه 650 وات نیز دارد . این مدل جاربرقی دارای سر و صدای بسیار پایینی بوده است و نویز بسیار کمی به اندازه 58 درصد نیز دارد .

خرابی دیود

در صورتی که برد الکترونیکی جاروبرقی سوخته باشد برد باید توسط تعمیرکار الکترونیک متخصص تعمیر شود و شما برای بهره مندی از خدمات می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر در تهران تماس بگیرید. همانطور که می دانید و واضح است از علت خاک دادن جاروبرقی می توان به پر بودن کیسه جاروبرقی اشاره کرد. زمانی که کیسه جاروبرقی شما پر باشد دیگر جاروبرقی فضایی برای مکش گرد خاک و کثیفی های روی زمین ندارد و در نهایت باعث خاک گرفتن موتور جاروبرقی می شود.

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

سعی کنید از کیسه‌های یکبار مصرف و یا کیسه‌های نانو استفاده کنید. دقت کنید حتما اورجینال مدل جاروی شما باشد و از مدلهای مشابه استفاده نکنید. 2021 © تمامی حقوق برای تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان محفوظ می باشد. بلکه احتمال این موضوع را نیز در نظر بگیرید که شاید برای سایر قطعات دستگاه شما مشکلی به وجود آمده باشد. اگر راه کارهای ارائه شده را امتحان نموده اید و بوی سوختگی از جاروبرقی به مشام شما می‌رسد، متاسفانه احتمال دارد که موتور جاروبرقی شما سوخته یا نیم‌سوز شده باشد. در این مواقع باید حتما جاروبرقی را به یک تعمیرگاه جهت تعمیر جاروبرقی ببرید. زیرا هرچه دیرتر اقدام نمایید، احتمال تعمیر شدن جاروبرقی به حداقل خواهد رسید. در خصوص تعمیر جاروبرقی یا هر یک از لوازم خانگی با شرح توضیحات نمیتوان ایراد اصلی دستگاه را تشخیص داد، پیشنهاد میکنیم برای رفع این مشکل جاروبرقی را به تعمیرگاه نزدیک محل سکونت خود برده و از مشکل اصلی آن آگاه شوید. در مورد یک بررسی کردیم که جاروبرقی یک ترموستات دارد که اگر موتور بیش از حد داغ شد، جاروبرقی را خاموش کند. اما با توجه به مشکل ایجاد شده درخواست شما برای اعزام تکنسین در محل ثبت می شود، و در کم ترین زمان ممکن جهت خدمات دهی مطلوب یکی از متخصصان مجرب ما در محل شما حاضر می شوند. در ادامه مطالبی را زیر نظر متخصصان افرا سرویس گردآوری کرده ایم تا بتوانید به آگاهی نسبی درباره ی خرابی های رایج و علت خرابی ها دست یابید. با خواندن این مطالب ممکن است نقص به وجود آمده در دستگاه را بدون مشورت و نیاز به متخصص تعمیر جاروبرقی رفع کنید. اما در صورت جدی بودن مشکل حتما با مرکز تعمیرات افرا تماس بگیرید و ما را در جریان مشکل به وجود آمده قرار دهید.

جاروبرقی مکنده و دمنده آرمان مدل 3600W

نیز وارد جاروبرقی می شود که تجمع آنها موجب بوی بد شده و بر سلامتی تاثیر می گذارد. این نکته را در نظر داشته باشید که بعضی از فیلترهای جاروبرقی این امکان را دارند که میتوانید نمایندگی تعمیر جاروبرقی در اصفهان آنها را شستشو دهید. اما اگر فاقد این قابلیت بودند بهتر است با توجه به میزان مصرف خود از جاروبرقی بین 3 تا 6 ماه یک بار اقدام به تعویض فیلتر جاروبرقی خود نمایید.

تمیز کردن هرگونه کثیفی با جارو برقی

اگر به این مورد بی‌توجهی کنید، ممکن است باعث داغ شدن موتور و در نهایت آسیب به جاروبرقی شوید. یکی دیگر از مشکلات جاروبرقی، حرکت نکردن مناسب برس بر روی سطوح و جمع نکردن زباله های ریز و درشت می باشد. پس از هر بار استفاده، لازم است علاوه بر مخزن و یا کیسه دستگاه، خرطومی و حتی برس دستگاه را نیز بررسی کنید. ممکن است به دلیل تجمع مو و ذرات ریز، راه ورودی برس، مسدود شده باشد و لازم است این انسداد را رفع کنید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در این خصوص می تواند مشاوره و خدمات تعمیراتی ویژه ای را به شما ارائه دهد. اگر نسبت به این مورد حساسیت به خرج می دهید باید به نمایندگی مجاز جاروبرقی خود مراجعه کنید و از این طریق نسبت به تمیز کردن خاک گرفتگی موتور اقدام نمایید. نکته بسیار مهم دیگر این است که این یک واحد اندازه گیری است و توان و قدرت خروجی دستگاه نمی باشد و هیچ اطلاعاتی در مورد قدرت مکش آن نمی دهد . در نتیجه هرچه توان مصرفی دستگاه شما بالاتر باشد میزان برق مصرفی محل مورد استفاده نیز بالاتر است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن