چهار نکته اصلی یک پروژه برای بومی سازی یک آزمون یا مطالعه

[ad_1] چهار شنبه 14 آوریل 2021 12:00 CEST | 15:30 E. | 18:00 MYT | 1

توسط HONARENEWS در 9 فروردین 1400
[ad_1]

چهار شنبه 14 آوریل 2021

12:00 CEST | 15:30 E. | 18:00 MYT | 17:00 ICT

ارزیابی های بین المللی در مقیاس بزرگ (ILSA) و نظرسنجی ها در یک زمینه چند ملیتی ، چند منطقه ای و چند فرهنگی (3MC) شیوه های ترجمه را کاملاً تغییر داده است. ایده های جدید در مورد اینکه چرا ترجمه های صحیح می توانند باعث الگوی پاسخ های غیرمنتظره شوند ، الزامات جدیدی را به دنبال داشته است.

از سال 2000 ، cApStAn روشهای جدیدی را برای پاسخگویی به این الزامات توسعه ، آزمایش و ساده کرده است. مال آنها رویکرد مدولار بر اساس همکاری با توسعه دهندگان آزمون و نویسندگان پرسشنامه است. نتیجه یک طرح زبانی پایدار برای تضمین کیفیت است که به هر یک از چهار نکته اصلی در پروژه محلی سازی توجه دارد:

آ. بهینه سازی منبع: هر دو مشخصات فنی و محتوای نسخه اصلی باید معیارهای خاصی را داشته باشد

ب آماده سازی فرآیند ترجمه / سازگاری: چگونه برای موفقیت تیم های ترجمه ایجاد کنید

° С روند ترجمه واقعی (نکته: رویکردهای تیم به ترجمه عادی جدید هستند)

د کنترل کیفیت زبانی: این زمانی است که بررسی می کنیم معیارها را برآورده می کنیم یا خیر

به ما بپیوند 14 آوریل برای یک وبینار 45 دقیقه ای زنده با استیو دپت و پاوان ادیکاریکه شما را از طریق رویکرد بلوک ساختمان راهنمایی می کند: زیبایی ترکیب فرآیندهای استاندارد و مدیریت پروژه سفارشی برای ایجاد یک مدل ترجمه که نیازهای شما را برآورده کند. و بله ، در پایان یک جلسه پرسش و پاسخ زنده برگزار می شود.

بی صبرانه منتظر دیدار تو هستم!

درباره گویندهs

استیو دیپ cApStAn

استیو دپت ، مدیر عامل و بنیانگذار

استیو یکی از بنیانگذاران cApStAn است. وی به انگلیسی ، هلندی ، فرانسوی و آلمانی تحصیل کرده است ، اما اساساً خود دیکتاتور است و یک پزشک میدانی است. از زمان تاسیس cApStAn در سال 2000 ، استیو تضمین کیفیت زبان را در PISA و در بسیاری از مطالعات و آزمایشات بزرگ انجام داده است. روش آن برای ارزیابی قابلیت ترجمه در پروژه های مختلف پرمخاطره اعمال می شود. استیو نیروی محرک استراتژی انطباقی cApStAn است.

پاوان ادیکاری ، مشاور - آسیا

پاوان مدیر عامل DP Cube Learning & Skills است. وی 24 سال تجربه در زمینه توسعه تجارت و مشاوره در زمینه آموزش و ارزیابی دارد. او با كمك به كامپيوتري كردن آزمون پذيرش CAT (انستيتو مديريت هند (IIM)) به شكل دهي به آزمايش هند كمك كرده بود. پاوان مسئول ابتکارات توسعه تجارت cApStAn در هند و آسیای جنوبی است.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب