کاهش مقررات مربوط به تولید خودرو در چین نوید فرصت های زیادی برای خدمات ترجمه زبان می دهد

[ad_1] این رسمی است. چین سرانجام قوانین چند دهه ای خود را که بر شرکت های بین المللی اتومبیلرانی و تجارت

توسط HONARENEWS در 18 دی 1399
[ad_1]

این رسمی است. چین سرانجام قوانین چند دهه ای خود را که بر شرکت های بین المللی اتومبیلرانی و تجارت در چین حاکم است لغو کرد. از اوایل دهه 1990 ، خودروسازان خارجی که علاقمند به تولید اتومبیل به صورت محلی در چین هستند ، مجبور به مشارکت مشترک با خودروسازان داخلی شده و حداقل 50٪ از مالکیت خود را کنار می گذارند. اگرچه بسیاری از مارک های جهانی مانند جنرال موتورز ، فورد ، تویوتا ، مرسدس بنز و هیوندای این کار را انجام داده اند ، اما بسیاری از شرکت های خودروسازی دیگر از این امر دور مانده اند.

بازار خودروی چین

ترافیک خودرو در پکن ، چین.

در طول 25 سال گذشته ، بازار خودروهای داخلی چین به سرعت رشد کرده و از کشورهایی مانند آلمان ، ژاپن و ایالات متحده رها شده و به بزرگترین بازار خودرو جهان تبدیل شده اند. معاملات سرمایه گذاری مشترک اگرچه موضوعات زیادی دارد اما به خودروسازان جهانی این امکان را داده تا از مالیات بالای واردات خودروهای ساخته شده در خارج از کشور اجتناب کرده و با رشد بازار خودروی چین درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. به عنوان مثال ، هر دو جنرال موتورز و بی ام و بیش از بازارهای داخلی خود در چین اتومبیل بیشتری می فروشند و درآمد بیشتری دارند.

دلایل زیادی وجود دارد که خودروسازان جهانی می خواهند در چین خودرو تولید کنند. علاوه بر جلوگیری از تعرفه های بالای واردات ، ادغام با شرکای محلی همچنین به فولکس واگن و جنرال موتورز اجازه می دهد تا از دانش محلی شرکای چینی خود و شبکه های گسترده فروش در چین برای افزایش سریع سهم خود در بازار استفاده کنند. از طرف دیگر ، چین از صندوق کار بزرگ و بسیار رقابتی برخوردار است و کارگران و سرمایه انسانی مورد نیاز را تأمین می کند و به کارخانه های اتومبیل سازی امکان تولید خودرو در مقیاس وسیع را می دهد. علاوه بر این ، اکوسیستم تأمین بزرگ و بسیار بالغ چین باعث می شود تولید کنندگان خارجی بتوانند قطعات و خدمات را با کارایی بالاتر به صورت محلی تولید کنند. سرانجام ، با تولید اتومبیل به صورت محلی در چین ، تولیدکنندگان اتومبیل خارجی می توانند خودروهایی را طراحی کنند که با سلیقه و ترجیحات سریع مصرف کنندگان در چین متناسب تر باشد و سهم بازار آنها را بیشتر کند.

علیرغم موفقیتهای فراوان ساختارهای سرمایه گذاری مشترک چینی و شرکتهای متعدد خودروسازی ، نسل جدید تولیدکنندگان اتومبیل های برقی مانند تسلا تمایلی به اشتراک سود و در برخی موارد تجربه فنی با خودروسازان چینی ندارند. همین امر در مورد بسیاری از تولید کنندگان بین المللی قطعات خودرو و تجهیزات آزمایش وجود دارد. به همین دلیل تصمیم چین در رفع محدودیت های سرمایه گذاری مشترک پیامدهای مهمی برای خودروسازان جهانی در آمریکای شمالی ، آسیا و اروپا به همراه خواهد داشت. در شرایطی که اقتصاد جهانی در مقابل جهانی سازی و تجارت آزاد بین المللی بادهای شدید مخالف روبرو است ، تصمیم چین برای گشودن بازار خودرو خود به عنوان یک تغییر در پی تغییر شتاب شرکت های بین المللی برای استفاده از بزرگترین بازار اتومبیل جهان محسوب می شود. همه این رویدادها به بازارهای دیگر فشار می آورند تا از این طریق پیروی کنند و بازارهای خود را باز کنند و به تجارت جهانی سرعت دوباره ببخشند.

افزایش تجارت جهانی محصولات خودرو بدون شک باعث افزایش تقاضا برای خدمات ترجمه زبان خواهد شد. شرکت های ترجمه مانند Stepes که با استفاده از راه حل های ابری و ترجمه خودکار که در همه دستگاه ها به کار گرفته شده است ، به عنوان پیشرو در ترجمه نسل بعدی جایگاه خود را به دست می آورد ، از آنجا که شرکت ها به وب سایت ها و کتابچه های راهنمای محصولات ترجمه حرفه ای خود نیاز دارند ، فوق العاده سود می برند. درخواست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های ترجمه اتومبیل Stepes ، لطفا اینجا را کلیک کنید.


[ad_2]
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن