آنچه می توانید از تایگر وودز در مورد استخر پیش ساخته بیاموزید

از نظر امکانات نیز شرکتهای اینتکس و بست وی این محصولات را با امکانات کامل همواره ارائه کردهاند و جزو گران تری

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از نظر امکانات نیز شرکتهای اینتکس و بست وی این محصولات را با امکانات کامل همواره ارائه کردهاند و جزو گران ترین استخرهای پیش ساخته نیز به شمار خواهند رفت. به گفته ایرانشناس آدریان دیوید هیو بیوار، آخرین سکه منسوب به استخر سکهای است که گویا دلفیان در سال ۶/۸۹۵ ضرب کردهاند. و درصورت بروز مشکل در راه اندازی میتوانید با شمار تماس های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید . سرزمین موج های آبی مشهد کجاست؟ استخر فایبرگلاس یا پیش ساخته:استخر های پیش ساخته نسل جدیدی ازطراحی و ساخت استخر ها هستند .یکی از محبوب ترین آنها استخر های فایبرگلاس می باشد که با توجه به ویژگی هایش می توانند یک انتخاب بسار مناسب باشد. تولید استخر پیش ساخته فناوری جدیدی در راستای بهبود عملکرد استخرها بود. برای خرید انواع استخر پیش ساخته می توانید توسط شماره های مشخص شده و یا به صورت اینترنتی و حتی حضوری با امکان مشاوره برای خرید و نصب استخر در فروشگاه اینترنتی اینتکس از مسئولان فروش مشاوره بگیرید. توجه داشته باشید برای راه اندازی استخر پیش ساخته از نصاب های شرکت اینتکس شو استفاده کنید و از خدمات پس از فروش و تست سلامت محصول برخوردار شوید و از یک نصب صحیح و کاملا تخصصی بهره مند شوید , برای نظافت آب استخر میتوانید از لوازمی مانند : قرص کلر آنزیم دار و یا پودر کلر به صورت حل شده در یک بطری آب برای ضد عفونی و جلوگیری از جلبگ زدن کف آب , جاروی دستی استخر و یا جارو اتوماتیک کف استخر , زاج و کات کبود برای شفافیت آب و جلوگیری از سبز شدن و جلبگ زدن , پمپ تصفیه آب استخر برای گردش آب و تصفیه گرد و غبار و آشغال از داخل آب استخر , اسکیمر برای جمع آوری آشغال های درشت مانند برگ و خاشاک , سبد قرص کلر برای انداختن قرص ضد عفونی کننده در داخل آن , درپوش استخر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر استفاده نمایید .

همچنین هم به صورت توکار و هم روکار در بازار به فروش میرسد. از جمله مهم ترین ویژگی این استخرها میتوان به ظرافت آن ها اشاره کرد که این ویژگی باعث میشود در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت متوسطی داشته باشند. پمپهای تصفیه آب فیلتری نیز از دیگر تجهیزاتی است که برای تصفیه آب بسیار مناسب بوده و این موضوع باعث میشود که همیشه بتوان از آب تصفیه شده برای شنا استفاده کرد. سپس با توجه به این ویژگی، فایبرگلاس در صنایع دیگر هم راه پیدا کرد و محصولات متنوعی با آن تولید شد که یکی از این محصولات استخرهای آماده است. ازین رو، هیچ فوارهای در آنها جای پیدا نمیکند تا بالاترین شفافیت را همواره برای بازتاب زمینهشان دارا باشند. لایه ضد UV نیز از تاثیر نور خورشید بر استخر جلوگیری می کند و این سازه مدرن و نوظهور را به طور متوسط تا سی سال مقاوم و قابل استفاده نگه می دارد. استخرهای این چنینی به طور کلی به دو نوع برزنتی و فایبرگلاس تقسیم میشود. به طور کلی، روند ساخت استخر روند نسبتاً تخصصی است و به ریزهکاری ها و اصول مهندسی زیادی نیاز دارد. به نقل از منابع معاصر، عمادالدوله ابوکالیجار (حک. این نوع محصول برخلاف نوع سنتی نیاز به فرآیند سخت و هزینه بر ندارد و از قبل در کارخانه تولید میشود.  This data has been  do ne with  GS᠎A Content ​Gene​rator DE MO !

فرآیند ساخت این نوع استخرها بسیار هزینه بر، پر دردسر و سخت است. نصب استخر توکار نیز نیاز به امکانات و فرآیند بیشتری نسبت به روکار دارد. البته نسبت به استخر قدیمی راحتتر است. استخرهای قدیمی از جنس بتن هستند که در عمق زمین نصب میشوند. شما در استخرهای قدیمی علاوه بر هزینه های هنگفت ساخت، برای نگهداری و تعمیر نیز باید هزینه زیادی پرداخت میکردید، اما نگهداری این استخرها بسیار پایینتر است. از این نوع استخرها علاوه بر استفاده در خانه و ویلا میتوان برای پرورش ماهی یا جمع آوری آب باران استفاده کرد. برای گرمایش آب استخر اگر خانه یا محل احداث استخر مجهز به تاسیسات گرمایشی باشد می توان از این تاسیسات استفاده کرد یا اگر این تجهیزات وجود نداشت باید سیستم کوره گرمایشی را در استخر ایجاد کرد و با مبدل حرارتی آب استخر را به دمای مطلوب رساند. اگر بخواهیم به صورت کلی قیمت استخر فایبرگلاس را با استخر کلاسیک مقایسه کنیم، بسیار ارزان تر است. اگر بخواهیم به مزیتهای مهم استخر فایبرگلاس بپردازیم میتوان گفت قابلیت جا به جایی دارند و کاربردها آن ها نیز متنوع است. با وجود این موارد باز هم برای افرادی که طرفدار آب تنی هستند و دوست دارند با هزینه مناسب در حیاط ویلا، خانه یا باغ خود دارای استخر باشند و حتی در صورت جا به جایی این محصول را با خود ببرند، استخرهای فایبر گلاس یک انتخاب بسیار عالی است.

البته با وجود قیمت کم، کیفیت خوبی دارند. این نمونه استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، قشنگه و ساده است به نظر من استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، استخر خوبی هستند . اما خود این نوع استخر فایبرگلاس نیز در دو نوع روکار و توکار عرضه نمی شود که استخر توکار هزینه بیشتری نیاز دارد. استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، یک محصول جدیدتر برای ساخت استخرهای مختلف در محل در مدت زمان کوتاهتر ، با طول عمر بیشتر است. هر دو اینها با توجه به نوعی که از قبل تولید میشوند به صورت توکار یا روکار در محل مشتری نصب میشود. استفاده از مواد آب بندی بتن در ساخت تایل های بتنی یکی از مطمئن ترین روشهای آب بندی استخر بتنی پیش ساخته است . استخر های فایبرگلاس عایقی بسیار مناسب برای رطوبت و دما میبشند. برای این کار در ابتدا بایستی زمین را کمی بزرگ تر از ابعاد استخر حفاری کنید و سپس استخر را در داخل زمین راه اندازی کنید ، دیواره های استخر نباید با دیوار کناری زمین برخورد داشته باشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402